Cum e cu inspiraţia

Mai puteti numara de cate ori v-ati plans ca nu aveti inspiratie? Mai stiti de cate ori va venea sa va dati cu capul de banca la scoala, sau de birou acasa ca nu va iese compunerea sau nu stiai ce sa mai scrii ca sa faci 4 pagini A4 de eseu?

Ei bine, daca tu poti numara de cate ori ai facut lucrul acesta, esti un caz fericit. Eu nu pot. Si ce ne facem, dom’le? Cred ca nu e mare lucru de facut in privinta acesta. Se pare ca asa cum ai si tu vointa, si cateodata chiar nu ai chef sa faci un lucru, asa este si cu inspiratia. Pur si simplu, nu vrea sa vina la tine, sau vrea, dar sa te ocoleasca…ghinion! :)

Fara sa ma lungesc prea mult, ca a propos, nici eu nu prea am inspiratie, vreau sa incerc sa gasesc niste metode de „a atrage” inspiratia:

  • fa un dus fierbinte (mda, Romania, fara apa calda, era sa uit);
  • culca-te, sau citeste ceva;
  • incearca sa faci ceva ce nu are legatura cu activitatea ta din momentul acela nefericit( fa mancare sau fa-ti pantofii, scrie la mate);

Continuati voi lista, pentru ca eu sunt in pana mare de idei, inspiratia a cam trecut pe langa mine.

Eu ma duc sa scriu la mate…

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

6 gânduri despre „Cum e cu inspiraţia”

  1. :) buna ideea q schimbatu activitzti:) daca nu iti vine inspiratzia makr te iei d altele shi uitzi shi pt ce aveai nevoie de inspiratzie :) deci tot o rezolvi cumva ;)))

  2. oo..am si eu problema asta a inspiratiei,…e foarte rau..dar nu sunt sigura k functioneaza ceea ce ai propus tu..ce te faci dak e ceva urgent?knd iti mai scrii dak te apuci de facut mancare sau papuci?:))

  3. Liz, iti scrii atunci cand termini de facut mancarea si papucii :)) Si daca e urgent, P.U.S.H, nu? :)

  4. :)))la articolele tale cel mai mult imi place incheierea in sensul ca ea concentreaza esenta..desigur si dezvoltarea ideii-cuprinsul ii foarte interesant..dar stii pe final da-i lovitura de gratie cum se spune..si legat de inspiratie..aveam momente de astea mai des in trecut decat acum; in prezent cand sunt in pana de inspiratie incep sa bat campii, sa spun tot ce stiu despre subiectul in cauza..sincer nu v-o recomand ca metoda de inviere a inspiratiei.are consecinte dramatice uneori :P

  5. în pană de inspiraţie…o plimbare la izvorul din vale ajută :D
    dacă te hotărăşti să încerci,să mă anunţi…îmi cari şi apa :D
    P.S.izvorul chiar există..şi seamănă mai mult cu o oază :P

M-aș bucura să aud și de la tine...

