„Nu te teme!”

Azi nici eu nu mai stiu ce sa mai scriu, si ma gandeam la un alt posibil subiect. Mi-am dat seama ca ultimele articole sunt cam „rigide” dar in sensul bun al cuvantului. Acest articol are ca scop descretirea fruntii tale, sau stiu eu, sa aduca un zambet mai larg pe fata ta. Vesel vesel, dar la urma voi scoate si o morala. Cum ziceam:

„In timp ce se plimba prin padure, un om aluneca si ajunge pe marginea unei stanci, gata sa cada. Reuseste cu greutate sa se agate de o ramura de copac, dar oricat incerca si se zbatea, nu reausea sa iasa din impas. La un moment dat, incepe sa strige puternic:

<<E cineva acolo sus??>>

Niciun raspuns. Striga in continuare:

<<Nu e nimeni acolo sus? Ajutoor!>>

In cele din urma, ii raspunde Dumnezeu:

<<Ba da, este Cineva. Sunt Eu, Domnul tau!>>

<<Ajuta-ma Doamne sa ies!>>

<<Bine, te ajut, dar pentru asta trebuie sa te increzi in Mine si sa faci exact tot ceea ce iti zic Eu!>>

<<Bine, fac orice, numa’ scoate-ma de aici!>>

<<Bine. Prima data, da drumul la creanga!>>

Omul nostru…cam dezorientat si mirat de replica:

<<Ăăăă…ăăă… mai este cineva sus acolo??>>”

Noh, bine! Mie mi-a starnit un zambet cand am citit-o prima data. Dar totusi, cred ca se poate deduce si o morala destul de buna din toata „afacerea” acesta.

Stau si ma intreb: oare nu asa facem si noi, nu incbaby_hands.jpgercam noi oare sa negociem cu Dumnezeul nostru? Oare nu este asa ca sunt „n” situatii in care nu suntem gata sa Ii acordam Lui toata incredere noastra si sa-L lasam pe El sa faca ceea ce vrea cu circumstantele vietii noastre? Eu cred ca asa este. Personal spun lucrul acesta, si cred ca si in viata ta s-a intamplat de multe ori. In Biblie scrie de 366 de ori „Nu te teme!”… indeajuns cate una pentru fiecare zi!

De ce te mai temi inca?! Esti in mana Lui!

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

8 gânduri despre „„Nu te teme!””

  1. Multumesc mult, lalisule! Oricat m-as stradui, recunosc ca fara incurajarile voastre nu as reusi sa scriu mai departe! :)

  2. :))) nostim rau si ai dreptate :-? n’am fost creeati cu u duh de frica…numai dak am avea curajul sa dam drumul la creanga aia…griji, probleme, neincredere si da, teama. Stau si ma uimesc cat de…naivi suntem,k n’avem incredere k EL care ne’a creeat stie ce e BUN pt noi…poate ma ajuti Andrei, cu un articol :) SUPER BLOG;)

  3. =)) mda…chiar ii faina ilustratia,are si o morala de care trebuie sa tinem cont:) noi cerem sa fim ajutati,dar knd El vrea sa ne ajute noi nu intelegem cum vrea El s-o faca si ne indoim de puterea Lui…km asa se intampla:(

  4. Eu nu mă mai tem…am uitat să spun mai sus :P
    El vegheză..El lucrează..Eu ascult şi mă supun :D

M-aș bucura să aud și de la tine...

