Şi bineînţeles, Joi, 13

Nu putea sa treaca aceasta zi fara sa mentionez ca astazi e prima data cand ninge afara! Ce sec, nu?! Ei bine, o fi ningand afara, dar ceea ce da importanta zilei de astazi este faptul ca e ziua lu’ shatzu’ meu. Bine, alias Sister…sis’… cum se doreste a zice:)

Acum, cele mai sincere urari din partea mea! Iti doresc ca Dumnezptroxy.jpgeu sa iti daruiasca parfumul unul camp plin cu flori, seninatatea noptilor de primavara, gingasia pe care o poarta roua diminetii si iubirea si dragostea ce o au doi indragostiti!

Recunosc ca nu ma pricep la chestii din astea cand vine vorba de zile de nastere…imi este greu sa scriu cuvintele acestea, si cred ca probabil este cel mai greu si dificil articol pe care l-am scris pana acum! Oricum, in cuvinte sarace si putine, vreau sa spun ca sunt bucuros si sunt mandru de tine, shatz!

P.S. Luv my sis’

5 gânduri despre „Şi bineînţeles, Joi, 13

  1. eu cred k ti-o fost greu sa scrii acest articol,dar sis’ al tau merita asta:) sunt sigura k i-ai facut o mare surpriza.bravo!:)

M-aș bucura să aud și de la tine...

