Înainte de teză… în direct!

Si ca sa pastrez traditia articolelor scrise in ora de informamicrosoft-internet-explorer.jpgtica, m-am gandit sa postez niste reactii si „impedimente” intalnite de bravii mei colegi. Adevarati eroi, ce-i drept, pentru ca teza noatra nu este una obisnuita, una scrisa. Pentru ca tot semestrul s-au alcatuit grupe de lucru, era si de asteptat ca teza sa fie in acelasi format. Aceasta idee „geniala” a apartinut domnului profesor, si noi ca niste adevarate genii, am acceptat sa dam teza oral. Proasta mutare!

De ce? Pentru ca am aflat ca unii dintre colegi s-au „culcat” la ora 6… dimineata! Bineinteles, eu credeam ca ei au gresit data, din 13 ei au inteles ca era 31 decembrie… si chiar au facut un revelion pe cinste!

Bine, acuma ca stau tot stau in coltul laboratorului si am o perspectiva de ansamblu asupra clasei si vad cam ce se observa pe fetele tuturor. Exceptand ochii umflati ai grupei care a facut revelionul, toata lumea striga „Nu merge algoritmul !!!”. Facand abstractie de la faptul ca nu prea returneaza la nimeni rezultatele corecte, toate bune si frumoase! Acum asteptam „adormiti” sa fim evaluati pentru ca sa plecam acasa si sa tragem un somn nebun (cum zicea o foarte buna prietena de a mea), fara ceas desteptator!

Impresiile de dupa teza le las in seama colegilor mei!

Ma duc sa dau teza…

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

4 gânduri despre „Înainte de teză… în direct!”

  1. Uhuuu…mon Jita..noapte placuta rau nu gluma, cik noi verificam autenticitatea site-ului d la Oracle:))) pan la 6 o fo valabil si poate mult timp dupa asta nu mai stiu da oriucm….si apoi…tare noapte d revelion, vedeam in culori si asta fara nici un imbold din ala stii u…alcool sau ceva d genu:)))(adik eu si alcoolu baba si mitraliera) da ziceam si eu.
    Asa ca sfat, dak vrei s vezi in culori:)), sa simti cum te duci in cap:)), …recomandam nopti albe cu interogari join si altele:)))

  2. :)) fain Ale..:P.numai sa nu fie asa si pe 31 (treizeci si unu).
    a fost putin stres andi inainte de teza, ca deh, erau grupe pregatite mai bine. strs cel putin pt mine, pentru tine nu prea :D. in fine, o fo cea mai simpla teza cred (10 la toti). bine ca, la fel cum noi am simplificat ERD-ul ala(doar asa a zis si profu 8-|) asa era sa ne simplifice si el nota :P..dar s’a razgandit dupa ce i’ati aratat ca se poate si mai mult.dar a trecut si asta. bine punctat (si de data asta) :).

  3. Proasta mutare???? Nu mi se pare ,sau asta ai zis inainte sa luam toti 10 :D,cat despre revelion…super tare frate am sarbatorit cu MD si apa plata si am servit oracle la greu (specialitatea casei)

M-aș bucura să aud și de la tine...

