Minte sănătoasă într-o lume bolnavă

Intrebarea retorica care sa nastea era:”Nu-i asa ca se poate trai sanatos intr-un mediu infectat de flagelii imoralitatii, coruptiei si lipsei de valoare a lumii in carena_by.jpgare fara sa alegi te-ai nascut?” Raspuns:”Da, sigur ca se poate!”

Abia daca mai are rost sa mai comentez si eu asupra lumii in care traim. M-am saturat sa o tot arat cu degetul ca pe singura vinovata pentru ceea ce poate un om sa devina. La urma urmei, ce este „lumea”? Tu si cu mine impreuna formam lumea. E prea ciudata. De aici inainte devin sentimental, asa ca, aviz amatorilor!

E doar un amestec cu de toate. Dezamagire si bucurie, dragoste si indiferenta, lacrimi si zambete, crize de orice natura, singuratate si lipsa comunicarii, replici aspre si dure, feţe mai multe decat oameni, idei superbe aruncate la gunoi, materialism evidentiat parca de o scintilatie, o sclipire… e atat de evident incat te orbeste. In 2 cuvinte: eu, tu.

Unde incape o minte sanatoasa in aceasta „lume eu/tu”? Nu stiu unde incape, dar stiu ca intra foarte bine in ea si chiar exista acolo! De unde stiu? Tu de unde stii de unde si cum ti-au venit banii pe carnetul de cecuri/salariul/pensia? Stii doar ca ti-au venit si ca ei exista. Asa si eu, stiu! Stipid tare articolul. Probabil de la indispozitia data de lumea aceasta. Il scot daca trebuie, cereti numai. E scris ceva aici doar asa ca sa nu scriu un articol cu titlul „Blog inchis” si apoi sa-i uit adresa.

Oricum e trecut la categoria „Nimic interesant” sau „A nu se lua in seama prea tare, exceptie ultimele 3 propozitii.”

Mnoh…

2 gânduri despre „Minte sănătoasă într-o lume bolnavă

  1. e trista expunerea ta in comparatie cu alte articole ale tale; bauiesc ca ai scris-o intr-un moment mai dificil..asta nu inseamna ca nu-i adevarata..paragraful 3 imi place mult..oglinda societaii actuale;)..o expresie care mi-a placut „fetze mai multe decat oameni”..

  2. nu ştiu unde am mai auzit expresia ,dar îmi place..
    A fresh girl in an unfresh world :D
    tare expunerea..de ce să o ştergi?
    realitatea pură…bănuiesc că dupa asta ai scris articolul cu „mulţumirea” :D
    eşti binecuvântat,se vede :D

M-aș bucura să aud și de la tine...

