Articolul „Îţi mulţumesc!”

Intr-adevar, „multumesc” se afla pe lista cuvintelor ce se spun cu cea mai mare dificultate… din pacate. Nu vreau sa ma dau mare ca in urmatoarele randuri voi reusi sa multumesc catorva persoane care chiar merita, ci vreau sa ma smeresc si sa recuprecious-moments-image.jpgnosc ca mi-au trebuit toate puterile ca sa scriu acest articol. Un alt motiv pentru care il scriu este ca sa reusesc macar intr-o mica masura sa le multumesc celor care au fost langa mine atunci cand am avut nevoie si atunci cand am fost cazut. Recunosc ca nu sunt prea plastic in ale scrierii, dar urmatoarele cuvinte sunt cele mai sincere dintre toate cuvintele sincere pe care le-am mai zis pana in momentul acesta.

Ordinea in care le voi multumi urmatoarelor persoane este strict aleatorie, deci nu conteaza.

Vreau sa ii zic un MULTUMESC asa mare cat ecranul daca se poate si din toata inima mea aia care o iubeste, shatzului meu, care de curand pe 13 decembrie a implinit 18 ani, cu unul dintre cele mai frumoase zambete pe buze pe care le-am vazut vre-odata! Surioara mea in Domnul, sis’ al meu, a fost langa mine in fiecare moment, si nu a dat niciodata drumul mainii… a stiut sa ma invete din nou sa zambesc, si sa gandesc frumos. Mi-a redat increderea in mine, si ce e cel mai important este ca ma iubeste (si eu tot asa, numai ca mai mult astazi decat ieri!). Ma bucur acum ca am revenit cu scrisul blogului, si sper din toata inima ca de astazi inainte sa va fiu folositor si util cu ceea ce va iesi din ideile mele aruncate si scrise pe aceasta pagina de net. Promit ca incercarea de a-mi aduna ideile o sa fie una dintre cele mai asidue!

Vreau sa ii zic un MULTUMESC, tot cat ecranul de mare, unei alte prietene de a mea, care a stat in seara acesta cu mine si imi tot sugera sa incep sa sar de pe birou daca este nevoie, numai sa incep sa ma simt bine din nou. Numele ei incepe cu litera „L” si se termina cu „Z”…si are la mijloc un „I”. Bine, nu m-am apucat nici de sarit de pe birou nici de cantat in baie, ci m-am apucat sa scriu acest articol de apreciere si multumire fata de ea. Sa stii ca extrem de greu mi-ar fi fost fara tine. Tie poate nu ti-am zis inca, dar… love ya’ a lot! Liz, sis’, we never let go, right? :)

Vreau sa zic un MULTUMESC, tot cam cat ecranul de mare, si celorlalti prieteni care mi-au fost langa mine pana acum, in diverse momente grele din viata mea, si m-au ajutat sa trec cu usurinta peste!! Recunosc, sunt destui, si de aceea ma simt cu adevarat binecuvantat ca ii am langa mine! Amintesc „aliasurile” lor: ale, ralu, bug, zangu, clau, lalisu, mimsy, simonique, bia. Asta nu inseamna ca lista se termina aici! Oricum, sper ca nu am omis prea multi, din cauza oboselii si a orei foarte inaintate la care scriu. Chiar si asa, lista ramane deschisa.

Greu ma descurc fara asa prieteni….de fapt, nu m-as descurca deloc! Tocmai mi-a venit o idee! Ma gandeam cat de bogat sunt. De ce? Pentru ca nimic in lumea acesta nu poate cumpara asa o prietenie! Ei sunt bucatele din mine. Ce, tu ti-ai taia o mana sau ti-ai scoate un ochi pentru un munte de aur?!

Si acum, daca tot ai ajuns cu cititul la final, te invit sa urmaresti un rezumat al unui film, pe care daca nu l-ai vazut te invit sa o faci. Este despre cum „sa nu dai drumul mainii niciodata!”

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

17 gânduri despre „Articolul „Îţi mulţumesc!””

  1. daca asa scrii cand esti obosit, sunt tare curios sa vad cum scrii cand esti odihnit..Multumesc mult! … Inseamna mult pt mine..astept urmatoarea conferinta…8-> Go on with the blog, it’s worth it!

  2. daca asa scrii cand esti obosit, sunt tare curios sa vad cum scrii cand esti odihnit..Multumesc mult! … Inseamna mult pt mine..astept urmatoarea conferinta…8-> Go on with the blog, it’s worth it! filmul…8-> trebuie sa’l vad.. :”> nu l’am vazut inca..

  3. Cu siguranta ar trebui sa vezi „The guardian”. E un film care are o parte de actiune ce te tine lipit de ecran, si o parte care iti arata cum sa fii „om”.

  4. De cele mai multe ori ne pretuim prietenii atunci cand nu ii mai avem langa noi. Prietenii fac parte din viata noastra, asa cum spuneai, Andrei, nu pot fi „detasati”, ei participa impreuna cu noi la formarea caracterului nostru. Devenim constienti de importanta lor atunci cand suntem gata sa ne evaluam cinstit viata. Dumnezeu sa-i binecuvinteze!!!

  5. Asa este, Cataline, iti dai seama de ce anume ai avut in momentul in care il pierzi, sau invers, nu vei sti niciodata ca ai avut nevoie de acel lucru sau persoana pana nu l-ai primit. Ma bucur ca mi-am primit prietenii! Sa fie binecuvantati!

  6. bun articol,continua sa scri chiar daca trebuie sa canti in baie sau sari pe birou;e bine ca ai reusit sa separi uratul de frumos,uratul de hidos,iubirea de frumos si viata…”Multumesc” inseamna mult pentru cine stie sa-l primeasca.

  7. Slava domnului ca ti’o venit mintea la cap si ca ai redeschis blogu :*:*:*:*,ar fi fost pacat sa nu mai continui…cat despre multumesc nush dak il merit da mersi:”>

  8. Frumoasa initiativa!
    Mie nu mi se pare greu a rosi „multumesc” pe cat e de greu de educat raspunsul la el. Degeaba spunem „cu placere” daca raspundem sec, fara a zambi! Cam asta am vazut eu la oameni.

  9. da, asa este anaayana… “cu placere” a devenit mai mult un stereotip, o chestie pe care o faci din reflex. Avem de strunjit atitudinea noastra cand il zicem si modalitatea in care o facem. Zambetul e cea mai frumoasa podoaba pe care o poate purta cineva, asa ca, un “cu placere” + un zambet = incredere si buna-stare….si multe altele :)

  10. Apoi Zu…stii mai bine decat mine: Won’t let go!!!…si mai mult ca sigur si reciproca ii valabila… so Zu …you know…:*

  11. ce gest…foarte frumos,bravo :D
    dacă aş fi în locul tău m-aş mai întoarce din cînd în când la articolele astea…m-ar înviora cu siguranţă :D

  12. Pingback: Demarăm!

M-aș bucura să aud și de la tine...

