Minunea imaginaţiei

Oh, dar chiar este o minune sa poti sa iti imaginezi chestii care nu s-au mai vazut sau care nu s-au mai auzit inca! E o minune ca Cineva te-a inzestrat cu aceasta abilitate prin care poti crea la infinit si poti evada intr-o lume doar a ta! Nu e asa ca e minunat ca imaginatia noastra exista?

Singurul lucru trist este ca in vremea in care traim, imaginatia noastra, a generatiei care se ridica este estompata de foarte multi factori. Televizorul pe langa faptul ca iti mananca timpul iti mananca si imaginatia… dupa cum arata un studiu facut. La scoala esti invatat doar sa scrii ce ti se preda, iar a doua zi sa vii sa reproduci ce ti-a dat profesorul. Daca nu ti-ai dat seama de acest lucru inca, e ok, nu esti singurul. Eu mi-am dat seama abia de curand de acest lucru cand profesorul a inceput sa vorbeasca, si noi toti am inceput sa scriem, apoi ne zice el: „Stati, nu scrieti! Ascultati-ma!” Atunci mi-am dat seama ca in aproape 12 ani am fost programati sa facem acelasi lucru tot timpul. Exemplele mai pot veni, dar nu voi mai scrie in continuare ca sa nu plictisesc.

Am gasit niste filmulete, arhicunoscute, recunsc, dar care merita sa fie vazute. De ce? Pentru ca ele tocmai asta fac: promoveaza libertatea in gandirea ta, te indeamna sa visezi liber si fara compromisuri… sa exprimi acele sentimente pe care nu ai avut inca curajul sa le arati sau sa le impartasesti cu altii! O sa iti ia doar 10 minute din timpul pe care stiu ca nu prea il ai la dispozitie ca sa te uiti la ce urmeaza, dar te asigur ca nu iti va parea rau.

Just imagine! Sand fantasy, cu Ilana Yahav:

Si acum, un alt filmulet, tot in aceeasi maniera, dar cu un mesaj mai subtil, mai „romantic”:

Acum, spune-mi care este ultimu lucru, fie el si trasnit si ciudat-cool (liz knows best), pe care ti l-ai imaginat ultima data? Chiar sunt curios ce se petrece intr-o bucatica din mintea ta!

Sa ai o zi in care sa poti visa liber!

5 gânduri despre „Minunea imaginaţiei

  1. Visul e o modalitate de a evada din realitatea nu tocmai frumoasa adesea…deci ar fi pacat sa incetam sa visam cand nu ne costa nimic doar sa inchizi ochii si sa te lasi purtat de imaginatie….momentan mi’o imaginez pe zu langa mine,si’i asa de bine:)

  2. apropo filmulete is superbe…stiu ca u le stiai de cand erai mic…dar dak nu le’ai aratat si altora cand erau mici >:P am rams in urma..

  3. ehe, ral, pai cand eram mic nici nu se inventase blogosfera :)) anyway, mai bine mai tarziu decat niciodata

M-aș bucura să aud și de la tine...

