Demarăm!

A trecut mai bine de o saptamana de cand nu am scris nimic pe blog, si se pare ca vizitatorii lui au incept sa se evapore. Era de asteptat. Vina mea. Chiar imi pare rau ca am pierdut atatea zile fara sa postez nimic nou, dar se pare circumstandog1.jpgetele prin care am trecut si care m-au determinat sa nu mai vin cu nimic „improspator” pentru blogspot nu prea vor sa tina cont de sentimentele mele de regret.

Sa lasam smiorcaiala si sa trecem la treaba!

Sa recapitulez (nota pentru mine): am implinit o luna de cand exist in blogosfera, si cred ca literele chiar pot fi prieteni de nadejde. Nu stiu inca daca mi-am definit un stil personal care poate fi recunoscut din „o mie”, dar lucram la asta, nu, Andrei?

Oky doki, ce altceva mai avem pe aici? Pai am deja un buchet de articole care este ori infim pe langa altele, ori este deja destul de stufos cand compar cu asteptarile mele (si ale altora deopotriva, in genul: „Deci, nu te credeam in stare de asa ceva!”).

Ce astept? Sustinerea vostra, a prietenilor mei, fara de care nu m-as mai fi pus in fata tastaturii din nou pentru a scrie. Alte asteptari? Pai, idei si inspiratie pentru a crea articole care sa nu va plictiseasca, care sa va tina in fata monitorului inca 2 minute chiar daca vi se raceste supa si care sa va determine sa dati si a doua zi click pe site-ul meu!

Ziceam mai sus de prieteni… am mai zis-o si in articole precedente, in Articolul „Iţi multumesc!”, si voi mai zice de ei si in continuare, fara sa ma opresc prea devreme (ajuta-ma Doamne sa reusesc!)

Cum ziceam, demaram! … dar grija la polei, e a treia zi de Craciun!

5 gânduri despre „Demarăm!

  1. Hmmm Zu stiam eu ca tu esti cuminte…is mai ales ca mai ai multe , multe de spus…multumim Zu ca ai bunavointa de a continua sa ne binedipui si sa impartasesti….>:D<…cum ar zice puiu …Grazzie mille!!

M-aș bucura să aud și de la tine...

