Întrebare(5)

Continuu seria intrebarilor cu o chestiune ce mi-a dat mie personal, serios de gandit. Intrebarea este cat se poate de simpla si curat expusa, dar tot pe atat de zguduitoare daca esti sincer cu tine:

„Daca cine ti-ar da 100.000 $ pentru fiecare suflet adus la Domnul, ai fi mai activ oare pe campul de lupta?”

Da’ vreau sa fii sincer cu tine, si cu mine. E trist pentru ca probabil asa este, am fi mult mai activi daca am sti doar ca vom avea niste conturi in banca care se umplu atat de substantial, nu?

De ce daca se anunta o seara unde se vor face jocuri cu tinerii, vor fi aprquestion-mark.jpgoape toti prezenti acolo, pe cand daca se anunta de o evanghelizare in parcul din oras, probabil nu se vor numara decat 5-6 tineri, asta daca numeri si chitara liderului. Haz de necaz, dar cred ca asa este. Am ajuns sa ne credem, si o tinem sus si tare ca suntem, pardon, „tineri crestini moderni”. Da, prin atitudinea acesta, te informez ca asa esti! Esti prea modern ca se te faci de rusine si sa stie lumea ca esti pocait, sau eventual cand esti la biserica reusesti cu succes sa accesezi internetul de pe Nokia N90 doar ca sa vezi cine a castigat la F1 !

Gandeste liber de orice constrangere, dar fa-o intr-un mod cat mai serios! Ai fi oare mai activ?

9 gânduri despre „Întrebare(5)

  1. Dacă ar fi cinstiți, majoritatea dintre noi ar răspunde la întrebarea de mai sus cu „da”. Din nefericire, datoria de a aduce suflete la mântuire nu este simțită ca atare, porunca de a aduce suflete la mântuire nu este ascultată, și suntem mai doritori de un câștig palpabil, cum ar fi o răsplată materială, decât să așteptăm cununa câștigătorului de suflete.

  2. cata realitate….bravo ma..bine punctat bro’..mi’ai dat de gandit serios..probabil as fi zis da :-S

  3. da, asa este, multumesc domnule Ted pentru obiectie :)
    ma bucur ca te-am pus pe gandit, serj…asta era si intentia

  4. Buna !
    Numele meu este Lucaci Florin Corneliu si reprezint echipa „Isus Te Iubeste” de pe blogul http://isusteiubeste.blogspot.com si as dorii daca puteti sa ne adaugati in lista voastra de prieteni, asteptam sa ne confirmati daca sunteti de acord cu acest schimb de linkuri. Daca sunteti de acord, scriti-ne un e-mail la adresa cococatfish@yahoo.com cu adresa siteului si numele sub care sa fie trecut in lista noastra de prieteni.
    Multumim !
    Echipa: Isus Te Iubeste

    P.S. Asteptam un raspuns sau o confirmare.

  5. stii care cred eo k e problema aici, tot dragostea…dragostea noastra de oameni prea mica si de noi insine prea mare…

  6. Chiar astazi s-a zis despre un om care a facut detentie comunista. Era batut in fiecare zi. Dupa ce a iesit de acolo a fost intrebat: „Care este apogeul unui crestin, sa iubesti pe aproapele tau ca pe tine insuti?”…”Daca ar fi fost asa, raspunde el, eu am facut puscarie degeaba! Eu ii iubeam chiar si pe cei care ma bateau! Iubeste-i pe dusmani, dar sa nu te astepti ca vei putea singur, ci ia-L pe Dumnezeu cu tine!”

  7. Si apoi sa faci bine manuit de painea divolului are valoare oare? Poti sa o faci condus de Domnul si atunci i se va observa insemnatatea acelui lucru…fii activ fata de El nu fata de sine

  8. prea adevărat…
    Funiile dragostei, după opinia mea, cel mai potrivit exemplu în materie de carte pe care îl pot acorda…să-ţi iubeşti ucigaşii propriului logodnic şi să te rogi pentru ei ani de zile, să plângi pentru ei…dacă dragostea unui om poate fi atât de minunată,atunci cât de mare poate fi dragostea Lui :D
    mă rog să pot ajunge la acest nivel în trăirea mea cu El..şi aceasta fără a aştepta ca răsplată 100.000 $ pentru fiecare suflet adus la Domnul :D

M-aș bucura să aud și de la tine...

