Misiunea „Cerul”

soldier1.jpgBine ai venit Soldat ([…] ca un bun ostaş al lui Hristos – 2 Timotei 2:3), la locul unde vei primi instructajul pentru misiunea ta! Esti in locul potrivit, la timpul potrivit! Retine ca de reusita acestei misiuni depinde insasi viata ta! Misiunea se numeste „Cerul”, pentru ca el este obiectivul tau!

Te anunt de pe acum ca misiunea ta nu este una usoara, Soldat! Vei intampina numeroase obstacole pe drumul tau. Oamenii te vor batjocori, pentru ca ei nu vor intelege care este misiunea ta. Tot felul de incercari si chinuri vor veni asupra ta! Sa incep sa iti prezint datele de care ai nevoie pentru a iesi invingator din lupta, si pentru a ajunge la finalitatea misiunii:

Inamicii: Satan, poftele lumii, intunericul, duhurile rele;

Aliati: Dumnezeu, Isus Hristos, Duhul Sfant si fratii tai in credinta;

Harta spre destinatie: Biblia;

Frontul de lupta: Pamantul si lumea nevazuta a duhurilor;

Echipamentul si armamentul tau: Toata armatura lui Dumnezeu: incins cu adevarul, imbracat cu platosa neprihanirii, incaltat cu ravna Evangheliei pacii, cu scutul credintei in mana, coiful mantuirii pe cap, sabia Duhului, care este Cuvantul lui Dumnezeu;

Arma secreta: Rugaciunea;

Sper ca nu trebuie sa iti reamintesc cat de viclean este inamicul! Este in stare sa recurga la cele mai miselesti metode pentru a te opri din misiunea ta. Dar tu sa nu pici in capcanele puse de el! Foloseste-ti tot echipamentul, in special arma secreta. Fara acestea nu vei putea sa atingi Cerul!

Acum ca stii ca de succesul misiunii depinde viata ta, te indemn ca pe drum sa iei si alti Soldati cu tine! Convinge-i si pe ei cat de important este sa treaca prin Misiunea „Cerul” pentru ca sa isi salveze viata! Ei iti pot fi cei mai buni, si probabil singurii tovarasi de calatorie!

Mult succes, si Domnul sa fie cu tine! :) Liber!

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

10 gânduri despre „Misiunea „Cerul””

  1. foarte interesant acest articol…sunt multi care merg…insa nu au o tinta…merg asa in nestire si aceasta din cauza ca nu si-au facut un scop,o tinta…niste mijloace prin care sa isi realizeze ceea ce isi doresc (si aici nu ma refer si la indivizii negativi care nu stiu ce este CERUL…candva isi vor da seama ca au gresit drumul…dar poate ca va fi foarte tarziu…sau nu chiar:|)…este inconjurat de alti indivizi care la fel nu stiu unde merg…de aceea e foarte bine sa te gandesti unde vrei sa ajungi…adica la CER…si conteaza mult cum incerci sa ajungi acolo; trebuie sa intri intr-un grup care are aceeasi destinatie-CERUL!…insa trebuie sa ai si grija;)…atentie la obstacolele care le intalnim(din vina noastra sau poate nu!!!)

  2. asa este, este important sa mergi la drum cu un grup care are aceeasi destinatie! Si obstacolele oricum vin, depinde de noi ce atitudine adoptam in fata circumstantelor create de ele

  3. dupa cum stii eu sunt un „greenhorn”..dar vreau sa promovez cat mai curand :-) …multumesc de articol..mi’o prins bine

  4. „Domnule comandant, va rog sa-mi permiteti sa raportez: Sunt pregatit de lupta!” As vrea sa fie mai mult decat o simpla impresie … Mai am un dusman care este cu mine – in coasta mea mai exact – dar … stiu ca biruinta este a Domnului! Din cauza asta sunt entuziasmat! Fii binecuvantat, camarade!

  5. interesant articol…e bine sa ne amintesti lucruri pe care le stiam,dar le-am uitat(chiar e foarte bine)…(imi place k are si scheme_adik cuvintele alea ingrosate:pe mine astea ma ajuta sa pricep,sa retin,sa invat mai eficient:P)

  6. Intradevar…multumim ca ne amintesti lucrui pe care probabil le-am stiut intodeauna, dar poate am refuzat sau nu am avut curaj sa le punem in aplicare, sau nu le-am gasit atunci cand trebuia…Si mai ales e bine de stiut unde vrei sa ajungi, adica asta-i viata pana la urma, o triere, o continua alegere de partea cui vrei sa fii dincolo…de partea Lui sau de partea imitatorului.Cum ziceai si u el te ispiti mereu dar u trebuie sa stii sa-ti folosesti toate armele alea pe acre le-ai enumerat tocmai pentru al combate, pentru a nu-i da cale libera, pentru a-l strivi..de multe ori ii deasupra ta, te stapaneste, dar important ii sa ai capacitatea sa apelezi la „arama secreta”, si astfel sa te caiesti.Cel mai important de stiut este ca El va fi mereu acolo sa te sustina daca pici daramat la pamant, iar celalat va fi mereu acolo sa te sa te infunde mai tare, fara acar sa ai timp sa realizezi ce intentioneaza sa faca.

  7. mă înrolez şi eu :D mi-ar sta bine ca soldat B-)
    mai am vreo 45 de articole,dar mă opresc aici:)
    pe următoarea noapte în care nu pot dormi :D
    fii binecuvântat,anddij :)

M-aș bucura să aud și de la tine...

