Scrisoarea de dragoste a lui Dumnezeu

Filmuleţul pe care te invit să îl vizionezi, este văzut de mine deja de nenumarate ori, dar asta nu contează. Îmi place şi îmi dă de gîndit de fiecare dată cînd mă uit la el.

Mă face să mă simt mai bine, mai în siguranţă. Astăzi am mai învăţat o lecţie, şi îi sunt foarte recunoscător Lui pentru aceasta. Încep să îmi dau seama şi să realizez mai mult şi mai tare ce înseamnă că „dragostea Lui nu se termină niciodată”. Scrisoare de dragoste din partea lui Dumnezeu:

„Fiindcă atît de mult a iubit Dumnezeu lumea…”

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

2 gânduri despre „Scrisoarea de dragoste a lui Dumnezeu”

M-aș bucura să aud și de la tine...

