Scrisoarea noastră pentru Dumnezeu

Pentru că mai jos ai văzut cum arată scrisoarea (imaginată de oameni) lui Dumnezeu pentru noi, o sa îţi arăt acum cum arată scrisoarea noastră către Dumnezeu. Ce scriu copiii:

(Poţi opri filmul ca să reuşeşti să citeşti sau să descifrezi ce scrie pe acolo)

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile. from www.godtube.com

Ok, now be happy! :D

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

9 gânduri despre „Scrisoarea noastră pentru Dumnezeu”

  1. foarte dragutz!!!…ceva nostim la prima vedere…toti cand suntem mici ne punem fel si fel de intrebari despre Dumnezeu…important este ce gandim cand suntem „mari”…cand avem destule cunostinte (ar trebui sa avem) in ceea ce priveste cum ar trebui sa arate o astfel de scrisoare.

  2. deci recunosc k pana in seara asta nu vizionasem clipul asta,trecusem in graba peste. e foarte foarte dragutz si amuzant :) i did smiled watching it. ce apreciez in plus la el e sinceritatea si deschiderea copilasilor fata de „dear God” in scrisorelele lor. :)

  3. dear shatz, (ca să te parafrazez cu „dear God”)
    ştii doar că ni se zice că pînă nu ne vom face ca „acei copilaşi” care au scris acele scrisori, nu vom intra în împărăţia Cerului…aşa că pentru cine nu a avut răbdarea să vizioneze filmuleţul pînă la capăt, zic eu că a pierdut mai mult decît un zîmbet :) a pierdut o doză de inocenţă

  4. Ce copii simpatici.
    Pacat ca raspunsurile la dorintele si intrebarile lor inocente nu apar vreodata.
    Am si eu o scrisoare catre dumnezeu. nu e asa simpatica.

  5. Apar răspunsurile imediat ce cresc şi îşi dau seama de unele lucruri, de Adevăr, fii fără grijă, ce, tu ai pus întrebări din astea „de râs” cand erai de vîrsta lor? Cum am mai zis, Isus zice că „Adevărat vă spun că, oricine nu va primi Împărăţia lui Dumnezeu ca un copilaş, cu nici un chip nu va intra în ea!” Marcu 10:15.

    Mă bucur că ai o scrisoare pentru Dumnezeu şi tu. Cred că Domnul deja ştie ce conţine. Oare cum crezi că ţi-ar răspunde? E adevărat, Dumnezeu nu trăsneşte din prima pe cei care Îl dezonorează sau sunt atît de nebuni încît să încerce să Îi stea împotrivă şi să-L hulească, pentru că la urma urmei, dacă nu eşti cu El, eşti împotriva Lui. Şi de ce nu te „trăsneşte” din prima? Pentru simplul fapt că El nu face după nebunia omului, şi dacă ar face aşa, toţi ar crede, şi atunci unde ar mai fi problema omenirii, cine va mai alerga după premiu, cum se vor alege pe cei care au crezut de cei care nu au crezut şi L-au renegat?

    Eu sunt cu El, cine va fi împotriva mea?

  6. Ba pardon. Tastatura mea are 94 de taste, este neagra, cu cateva taste speciale in jurul ei, tastele au aproximativ 2-3mm spatiu despartitor intre ele, aranjate qwerty si nu dvorak, nu scrie shift pe tasta shift si pot sa scad luminozitatea ecranului apasand pe F5. De asemenea se apasa foarte bine si sunt comode la tastat.

    Ia da-mi tu acum cateva proprietati „mai reale” despre dumnezeu.

  7. citeşte-mi articolul „Regele meu – destul de puternic ca să mîntuiască”.

    Impresionantă tastatură. Cine a dat oamenilor înţelepciunea să o facă? Probabil o euglenă sau ştiu eu care pasăre evoluată din crocodil.

M-aș bucura să aud și de la tine...

