WWJD? What Would Jesus Download?

arroba-mouse.jpgŞtii probabil conceptul de WWJD ca, What Would Jesus Do?. Am dat peste un banner pe godtube, pe care scria exact ce am scris şi eu în titlu.

Dacă înainte te întrebai doar ce ar face Isus, eu te provoc astăzi să te gîndeşti şi la ce ar downloada Isus, dacă ar fi în locul tău. Din moment ce îmi citeşti articolul ai acces la Internet.

Internetul este locul tuturor posibilităţilor, al tuturor înşelăciunilor, al identităţilor false, locul de unde poţi avea acces practic la aproape orice, locul unde poţi găsi lucruri bune sau lucruri nu atît de bune. Internetul este Sodoma si Gomora zilelor moderne. Este ca un cuţit pe care îl poţi folosi ori în folosul tău, de exemplu tăind o pîine, sau îl poţi folosi pentru a curma viaţa cuiva. Exact aşa este!

Întrebarea care vine în mod logic ar fi: tu cum foloseşti Internetul? Ai făcut tot timpul ceea ce ar fi făcut şi Isus dacă ar fi fost în locul tău? Nu vreau să te judec eu! Vreau să te pun pe tine singurel să te judeci, înainte să vină Cel care o sa judece întreaga lume, acum, pînă nu e prea tîrziu!

www (world wide web) conţine chiar cuvîntul „world – lume”. Interesant, pentru mine cel puţin. Adică de fiecare dată cînd accesezi internetul şi tastezi „www…..com”, prima literă semnifică „lume”. Şi cît adevăr! Tot ceea ce este lumesc poate fi găsit pe această reţea mondială. De fiecare dată cînd vei fi ispitit să faci ce nu trebuie, gîndeşte-te prima dată că trăieşti în lume, dar nu aparţii lumii.

Casa ta e undeva cu mult mai sus! Nişte versuri din cîntecul pus pe fundalul clipului făcut în memoria Alinei Olariu (încă mă mai urmăreşte ce s-a întamplat cu ea!): „Dacă acasă este acolo unde îmi este inima, atunci eu nu aparţin acestui loc”, adică lumii.

Te-ai mai gîndit între timp ce ar downloada Isus în locul tău? :)

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

34 de gânduri despre „WWJD? What Would Jesus Download?”

  1. este mult pana sa ajungem sa facem toate lucrurile pentru slava Lui,cum ne indeamna Biblia, dar fiecare pas conteaza! haideti sa ne punem mai des intrebarea W.W.J.D. in ambele ei sensuri si pasul pe care-l facem sa fie in directia corecta.
    va doresc sa nu va simtit ca aksa aici:D

  2. a citit si tata de-aici…in trecere pe la calc…si o zis..:”Ce chestie!Nu stiam..e interesant!”/..si avea o fatza din aia radioasa..cum are de obicei cand citeste ceva frumuos…si cand a auzit cine o scris……………..:D…

  3. îţi garantez că toţi care scriu http:// au scris odată şi www. şi încă folosesc prefixul…. oricum, si www ăsta, am citit pe undeva, că prin nu ştiu ce chestii pe acolo devine din www => 666, amintind încă odată cine este părintele Sodomei şi Gomorei… oricum, funcţionează si http-ul destul de bine :)

  4. hoooold on horsy, cum adica internetul e sodoma si gomora?
    Educatia e sodoma si gomora si faptul ca ai acces la internet iti da liber la o gramada de resurse (dar daca te informezi corect poti sa si cenzurezi ce nu vrei sa vezi).
    Deci educatia bate internetul!
    E adevarat ca e un instrument, acolo ai nimerit bine. Dar la fel ca si cutitul il poti pune in teaca si e semi-inofensiv cu informatia potrivita.
    Ca sa te ajut sa nu fii tentat ma refer la firewalls care blocheaza automat anumite adrese (Zone alarm facea asta) si la softuri de parental controls care ruleaza si iti spun pe unde umbla copilul tau, limiteaza accesul la anumite site-uri trimit rapoarte etc.
    @ ascultarea credintei lasa-ne cu „contra pornografiei”. Pornografia e motivul pentru care se dezvolta internetul si multe din tehnologii.
    Industria porn a adus VHS-ul, DVD-ul, formatele HD, banda larga, webcams la preturi mici, cred ca pana si in VoIP si-au bagat coada.
    Asa ca nu te lupta cu morile de vand, cenzureaza-ti singur internetul si asta e.

  5. Am zis clar că Internetul este Sodoma şi Gomora, găseşti aici tot ce putei găsi şi acolo odată. Îmi menţin poziţie. Vreau să precizez că Interneul, după cum reiese şi din articol, nu este doar atît, Sodoma şi Gomora, ci poate fi şi un lucru benefic, ceea ce şi este. Însă, de ce să nu recunoşti ca Internetul este des folosit pentru pornografie sau chestii nu tocmai bune. În multe situaţii ia şi postura de Sodoma.
    Şi nu trebuie şi nu am nevoie de tehnologie ca să îmi cenzurez Internetul, deoarece conştiinţa mea face asta în prealabil. Nu caut, nu văd, stau deoparte, vizitez ce ştiu sigur că este de vizitat, într-un cuvînt, tai pîine cu netul.

  6. Domnule ateu:D,
    Sunt de acord cu tine, internetul este la limita dintre binecuvantare si blestem asa cum sunt de fapt toate lucrurile.Depinde de modul in care il folosesti de atitudine si de cantitate /importanta pe care i’o acorzi. Sunt de acord cu tine si in privinta firewallurilor care te vor ajuta sa nu te izbesti fara sa vrei de uratenia lumii de pe net.Insa de asemenea trebuie sa ai un scut de protectie mai puternic decat toate firewallurile, acela despre care vorbea andrei, izvorat de un duh treaz care va ramane pe pozitie cand diavolul va darama toate celelalte ziduri.
    Mai trebuie sa iti spun ceva.Nu conteaza ca pornografia cum ziceai, a dus la o dezvoltare tehnica rapida…eu una preferam o avansare mai lenta dar care nu ar fi promovat in sine tocmai acest viciu. Adik n’ar fi fost mai frumos sa se dezvolte tehnica datorita cererii mari de filmul „viata lui Isus” sau alte materiale cu mesaj sanatos spritual si mental? De aceea eu zic: nu merita pornografia nici un pic de toleranta pentru ca nu aduce decat pacat si moarte.Nu crezi?

  7. Domnul ateu, aşa cum te numeşte amelia :D , îmi pare rău dar a trebui să şterg ultimul tău comentariu, pentru simplul fapt că nu doresc limbaj vulgar pe blog la mine, chiar dacă ai încercat să cenzurezi cu steluţa aia, tot e acelaşi mesaj.

  8. Ma gandeam ca asta o sa se intample, macar sper ca l-ai citit inainte ca iti era adresat si tie.Poate l-ai pastrat undeva ca pe mostra de logica si ratiune ce era :D sa i-l dai si ameliei ca nu mai creada prostii despre porn in timp ce accepta cu drag schingiuirea unei persoane ca si „martiriu”

  9. „@ ascultarea credintei lasa-ne cu “contra pornografiei”. Pornografia e motivul pentru care se dezvolta internetul si multe din tehnologii.”

    Micule prieten, NU pornografia e motivul pentru care se dezvolta internetul si multe din tehnologii. Treceam odata pe un drum si un baietel se juca langa un copac. Si cineva l-a intrebat cum a crescut acel copac. Baietelul i-a spus ca acel copac este acolo fiindca are multe crengi care il tin in aer si sta drept fiindca e greu.

    Tot asa este si evaluarea ta superficiala, lipsita de studiu, o parere personala pura, a unuia care nu prea stie multe.

    Faptul ca te-ai prezentat ca ateu spune multe. Biblia zice, printre altele ca cel care zice ca nu exista Dumnezeu este un nebun. Poate vrei sa iti reconsideri opinia de viata, nu in fatza mea, ci pentru tine, asa, ca sa nu mori fara intelepciune.

    Logica? Vorbeai de logica… Ce logica poti avea? Ce-i logica? De unde o ai? Daca logica e relativa, ca esti ateu, atunci logica ta nu poate fi impusa altora. Deci, nu poti avea pretentia elucubranta ca dai „mostra de logica”.

    In plus, eu nu ma lupt cu morile de vant. Si nu primesc sfaturi de la atei, indiferent de natura lor.

  10. Atitudinea mea publica fatza de pornografie este adresata concret si precis definit. Adica, celor care sunt interesati si le pasa de ei insisi si de relatia cu Dumnezeu.

    Prin modul cum te prezinti si te reprezinti, te descalifici de la aceasta. Motiv pentru care comentariul tau legat de actiunea mea, pe care mi-l adresezi este, logic, incoerent in context. Prin urmare, fiindca ai dreptul la parere, chiar la a vorbi singur, comentariul tau va fi respectat ca atare – vorbire goala (fara relevanta). Daca nu intelegi „logica” acestor lucruri, ar fi mai intelept sa intrebi, nu? Nu te-ai face de rusine si, in plus, ai avea ocazia sa intelegi, pentru a putea vorbi. Ai castiga ceva si nu ai pierde ce ai pierdut prin exemplu de fatza.

    Iti doresc multa intelepciune, in mod real.

    Cu respect.

  11. Vai vai, dam din argumente in ad hominem.
    Mie mi se pare ironic ca tu folosesti resursa numita internet pentru a propune interzicerea pornografiei. Si tocmai crestinilor ferventi. Pai crestinii ferventi sunt cei mai putin probabil sa se uite la filme de gen asa ca e evident ca de fapt nu te adresezi lor ci probabil unei generatii tinere care le descarca de pe net.
    Daca urmaresti un pic industria IT o sa vezi ca internetul a aparut ca si mijloc de comunicatie. Ulterior, imediat dupa ce s-a dezvoltat sa suporte imagini si video-uri industria erotica s-a reorientat si a inceput sa ofere servicii pe internet.
    De asemenea au avut un rol hotarator in VHS-ul pe care daca ai peste 25 de ani cu siguranta l-ai vazut pe acasa. Adica ei au ales formatul VHS in dauna Betamax (produs de Sony) pentru ca Sony nu vroia sa colaboreze cu ei.
    Banda larga la internet s-a dezvoltat si pentru ca filmele oferite de provideri erau de proasta calitate pentru publicul platitor de taxe grele.
    Acum se poate face download in 10 minute.
    De asemenea formatele High Definition sunt puternic sustinute de catre industria erotica pentru ca ofera fidelitate superioara. Pentru ce, nu e important, important e ca banii lor produc evolutie si dezvoltare.
    Sigur, exista si alte interese dar industria erotica e un motor important. Cine crezi ca a sustinut platile cu cardul pe care probabil le-ai folosit cu gratie.
    Vezi, ajungi in iad cu treaba asta.
    Asa ca nu-mi servi mie „lipsa de studiu”
    Pe blogul tau sugerezi oamenilor sa isi arunce calculatorul si sa isi anuleze contractele de net.
    Esti cel putin iresponsabil pentru afirmatia asta, dar nah, e doar parerea mea de neinformat superficial.
    „nu primesc sfaturi de la atei”. Doamne fereste sa se intample cumva sa auzi o parere diferita. Daca ai vrea sa te sinucizi si un ateu ti-ar spune ca e un lucru rau si ca trebuie sa gasesti o alta solutie, l-ai asculta sau nu.
    Logica si ratiunea din mesajul anterior erau auto-ironie si nu-ti era adresata nu te ambala aiurea.
    Logica nu e relativa. Logica e una singura problema e sa aflam cum e ea de fapt.

    Documenteaza-te si apoi spune-mi ca sunt superficial si prost informat, pana atunci poti fi sigur ca toate demersurile tale de acest tip sunt sortite esecului pentru populatia generala pe care de fapt o tintesti.

    Dar, succes na, anumite forme de porn chiar merita si trebuie interzise. Daca ai fii specific cum iti imaginezi ca esti atunci te-as sustine chiar daca ai argumente de genul „decat sa ajung in iad mai bine *introdu argument fragil aici*.”

  12. Cum am mai zis, nu cred ca faci diferenta intre scop si mijloace. Tu, in tot ce ai spus pana acum, te-ai referit la modul cum au evoluat lucrurile si la implicarea pornografiei in „evolutia” internetului. Adevaratele cauze nu se regasesc in pornografie, atunci cand vorbim despre unde se doreste sa ajunga implementarea a ceea ce noi numim „internet”.

    In ce priveste faptul ca ai sugerat ca argumentarea mea se adreseaza unor notiuni non-intelect, cred ca faci confuzii, dupa cum am spus. Nu mi-ai raspuns la afirmatii. Eu as mai studia (nu despre internet).

    Pornografia in sine este un mijloc. Nu ea a provocat „evolutia” a ceea ce numim „internet”. Pornografia a fost provocata pe fondul unor speculatii si in cadrul dorintei de castig machiavelic.

    Cand am spus „nu primesc sfaturi de la atei” m-am referit in contextul discutiei, se intelege asta. Daca ar fi trebuit sa explic exhaustiv la ce ma refer si la ce nu, probabil inca scriam…

    Pe blogul meu NU sugerez oamenilor sa-si arunce calculatorul si sa isi anuleze contractele pe net.

    Eu nu ma ambalez, fiindca nu sunt nici cadou si nici masina. Logica poate sa fie relativa. Logica exprimata de tine e relativa la parerile tale, sau la ale celor care ti-au format logica. Daca logica nu e relativa si e singura care nu e relativa, atunci este pur logic ca nu putem afla cum e logica. Deci, nu putem stii daca logica e relativa sau nu. Logica este relativa la Dumnezeu, care a definit-o.

    „Argument fragil” in opinia ta. Cine spune daca un argument e fragil sau nu? Tu? :).

    Cum adica specific? Pai uite, incearca sa nu te mai uiti pe net la pornografie. In timpul asta, citeste din Biblie si gandeste, incercand sa aflii ceea ce vrea Dumnezeu de la tine, intr-o stare de smerenie. Asa, tu pentru tine.

  13. Prin specific ma refer la porn-ul zoologic si cel cu copii minori.

    Nu sugerezi sa isi arunce calculatorul. Serios?
    „Mai bine ai arunca la gunoi calculator, mai bine ai accepta sa rada toti de tine ca nu ai internet acasa… decat sa ajungi in IAD! Lucrurile sunt serioase, nu e film, nu e pantomima, e realitatea!!! E viata ta!”

    In care parte nu sugerezi? Cea in care alternativa e arsul in Iad?

    Discutiile astea despre cenzurarea internetului sunt vechi si de demult. Cand se gaseau informatii despre cum sa construiesti bombe s-au reaprins.
    Eu imi doresc ca internetul sa fie un mediu liber de exprimare pentru orice persoana indiferent de statut sau educatie. De asemenea este o sursa foarte buna de informare si de „tinere la curent cu lumea”.
    Dar este si un centru multimedia acum. Este locul in care poti vedea si comanda filme de orice gen, unele pe care nu le-ai vedea vreodata in magazine (si nu e vorba doar de porn vorbesc si de filme normale), gasesti absolut orice iti poti dori indiferent daca interesul tau este pozitiv sau negativ.
    De asta este un instrument. Cum il folosesti e optiunea ta.
    Ce iti doresti tu nu se va opri la pornografie daca va avea vreodata succes.
    Incet incet vom ajunge la o cenzura chinezeasca.
    Dar uite o propunere, de ce nu te muti in China si sa lasi guvernul sa se asigure de devenirea ta sprituala?
    Acolo porn-ul este interzis si filtrat din orice motor de cautare. Simplu nu?
    Multumesc, Biblia o tin pentru stabilizat piciorul mesei. am pe telefon o versiune si cand vreau sa citesc absurditati deschid aplicatia.

  14. Voi raspude, desi nu e scopul meu pe acest blog.

    “Mai bine ai arunca la gunoi calculator, mai bine ai accepta sa rada toti de tine ca nu ai internet acasa… decat sa ajungi in IAD! Lucrurile sunt serioase, nu e film, nu e pantomima, e realitatea!!! E viata ta!”

    Nu este o sugestie, ci o prezentare a unei scari valorice. Ce e mai important – sa vezi oameni trecatori dezbracati si sa iti doresti o vesnicie sa mori in iad, ceea ce nu se va intampla; sau sa traiesti pentru Dumnezeu si sa impartasesti cu sfintii lui in ceruri o vesnicie de viata vesnica, dupa promisiunile Lui.

    In contextul in care tu prezinti „sugestia” mea, raspunsul meu este precis. Tu sugerezi ca eu „sugerez” sa ne aruncam calculatoarele, ceea ce eu nu am facut niciodata. A se citi randurile. Printre randuri nu scrie nimic.

    „Eu imi doresc ca internetul sa fie un mediu liber de exprimare pentru orice persoana indiferent de statut sau educatie.” (comentariul tau)

    Da, fiecare se poate exprima liber pe internet. Dar aceasta nu inseamna NICIODATA ca actiunile sale nu vor fi contracarate sau apreciate pe masura. Daca cineva foloseste cuvinte vulgare, intr-un comentariu trimis pe blogul meu, nu voi publica, desi are dreptul sa scrie. Dreptul acesta, desigur, nu e alocat de noi, de oameni.

    Si, daca exista exprimari tendentioase, incoerente, incapabile, aberante, deviante etc, iar daca cineva vrea sa le raspunda si sa le combata aratandu-le ca atare, dupa adevar, este la fel de mult dreptul sau, daca-l are, desigur, de la cel care da drepturi si care nu este un om ca noi. Ne-am invarti in cerc chiar daca nu avem coada…

    In ce priveste chestiunea cu China… apreciez actiunea guvernului lor. Dar nu ma mut inca si, daca o voi face, o voi face din alte motive.

    Da, faptul ca ti Biblia pentru a stabiliza piciorul mesei este un pretip pentru gandirea ta, care te-ar ajuta sa intelegi mai mult. Biblia, in fapt, sustine tot ce exista, chiar si logica, le defineste si le pastreaza in adevar.

    Dupa cum intuiam la inceput (si acum nu te jignesc) pur si simplu nu intelegi anumite lucruri. Aceasta te face sa crezi ca esti mai superior (exprimare intentionata) si sa nu intelegi de fapt mesajul Bibliei.

    Faptul ca te-am indemnat sa citesti Biblia si sa o cercetezi, a fost fiindca ti-am dorit binele. Tu puteai sa accepti invitatia si sa o citesti. Eu oricum nu stiam daca o faci sau nu, deci nu era pentru mine si nici pentru altii. Dar, modul in care ai raspuns, imi transmite ca ai ales de buna voie sa te incadrezi singuri in categoria despre care vorbeam in alt comentariu. Nimeni nu te-a provocat sa-ti faci rau singur, scriind pe internet lucruri pe care vei vrea odata sa le stergi dar nu vei mai putea.

    Asa ca, multumesc pentru propunere. O iau in considerare, dar nu pentru a scapa de pornografie, ci din alte motive, personale.

    Ateismul este o reactie la teism. Nu ar exista nimic din tot ce crezi ca stii, daca nu ar fi existat Dumnezeu. In fapt, esti intr-o lupta impotriva lui Dumnezeu pe care nu cred ca o intelegi. De ce ai face asta?

  15. Într-adevăr, dacă nu ar exista Dumnzeu, ateismul ar dispare, pentru că nu mai are ce să combată. Ateismul neagă existenţa lui Dumnezeu, respectiv tot ceea ce derivă din El: viaţa, dragostea. Dar nu ai cum să negi ceva ce nu există. Ateismul, chiar confirmă existenţa lui Dumnezeu!

  16. Ok, o dam din subiectul initial in altele si am obosit de discutia dumnezeu nu exista – dumnezeu exista pentru ca asa spune biblia.

    Andrei ca sa stii asa pentru tine NICIODATA negarea unui lucru nu ii demonstreaza existenta. Daca tu negi ca mama ta (nu vreau sa jignesc pe nimeni e doar exemplu) are 4 picioare, inseamna ca are 4 picioare?
    Daca eu neg ca ma cheama George inseamna ca ma cheama George?
    Daca eu neg ca exista elefanti cat o pisica inseamna ca exista elefanti cat o pisica?
    Rezultatul logic al chestiei asta e intrebarea:
    Daca eu neg ca Dumnezeu exista, inseamna ca Dumnezeu exista?
    E ACELASI lucru, nu o invarti, e aceeasi logica. Asa cum ai gasit eroarea de logica in propozitiile anterioare o vei gasi si in aceasta.

    Ateismul este o reactie. Reactie la indoctrinare, manipulare, modificarea a perceptiei asupra realitatii, mentinerii in intuneri asupra lumii materiale. Toate astea sunt din vina credintelor irationale suportate de orice biserica din lume indiferent daca ea e crestina sau hindusa sau din fundul Africii politeiste.

    Ateismul este o pozitie a ratiunii, a pozitiei care spune ca lumea materiala, cea pe care o putem vedea, simti si experimenta este mai miraculoasa decat ne imaginam cu mintile noastre limitate si ca nu trebuie sa presupunem ca tot ce nu intelegem este meritul unui zeu.
    E o pozitie normala pentru un om care nu vrea sa gaseasca raspunsuri in carti vechi de mii de ani scrise de pastori si salbatici si modificate apoi intru interesul diverselor biserici.

    Asa e, daca nu ar exista Dumnezeu ateismul ar disparea. Problema e ca Dumnezeu e un produs al mintii umane si nimeni nu isi pune problema sa omoare intreaga populatie a pamantului. Ma rog, exceptand cateva religii atunci daca respectivii nu imbratiseaza „Adevarul”.

    Viata si dragostea, bunatatea si morala nu sunt un produs al lui Dumnezeu. Daca astea ar fi produsele lui ale cui sunt crimele, rautatea, genocidurile, executiile etc?
    Morala si dragostea sunt produse umane, ale oamenilor care isi doresc sa fie morali si sa iubeasca. Lucrurile negative sunt la fel, produse ale oamenilor care isi doresc sa ucida, sa nu fie morali, sa fure etc.

    Ca nu e minunat si ca asta e natura umana, c’est la vie. Ca poate pentru unii religia reprezinta singurul mod de a se mentine morali e un motiv pentru care religia este recomandata celor care nu vad dincolo de valul asta.

    Ateismul este o reactie la o fiinta imaginara cu puteri supranaturale care controleaza destinul omului prin diverse reguli. Aceasta fiinta nu exista si pana nu vor exista dovezi concludente, materiale si solide pentru a-i dovedi existenta ateismul va exista. Si chiar va creste in putere.

    Oamenii s-au eliberat din cenzura pe care si-o doreste ascultarea credintei. – apropo ce blochezi tu pe blogul tau e treaba ta, ce vrei sa blochezi pe internet nu e treaba ta.

    Oamenii au invatat suficient despre lumea in care se afla ca sa nu mai aiba nevoie de premisa existentei zeilor de orice marime si lungime.
    Oamenii nu mai trebuie sa sufere ingerinta bisericii in orice treaba a statului.
    Oamenii sunt liberi sa faca ce le place cu viata lor fara sa dea socoteala unor entitati imaginare.
    Oamenii sunt liberi sa faca alegeri morale sau imorale. Daca fac alegeri morale sunt niste oameni drepti daca fac alegeri imorale sunt niste nenorociti pe care ii paste legea.

    CE ATATA bibliereala? Scoateti capul din cartea aia veche si gasiti realitatea care va inconjoara in moduri in care o amarata de carte expirata nu o va putea face niciodata.

    Universul e plin de posibilitati si voi il limitati la o vechitura care spune ca pamantul are colturi!!!

    E ultimul comentariu pe topicul asta ca am deviat destul.

  17. „Rezultatul logic al chestiei asta e intrebarea:
    Daca eu neg ca Dumnezeu exista, inseamna ca Dumnezeu exista?”

    Toate exemplele sunt din sfere inferioare celei divine. Dumnezeu e absolut. Cam cat crezi ca i se potriveste logica rezultate din evaluarea lumii noastre prin exemple? Faptul ca Dumnezeu e absolut naste doar doua reactii fatza de El. In ambele cazuri, acestea dovedesc faptul ca El exista.

    Sunt mii de moduri in care poti dovedi asta, dar, pentru cine nu vrea sa creada, toate acestea vor fi respinse… de el. El se va stradui sa-i atraga si pe altii in nebunia lui, ca sa isi linisteasca cugetul, inima.

    In plus, nu crede nimeni ca Dumnezeu exista ca asa zice Biblia. Ar fi absurd. Credem ca exista Dumnezeu fiindca asa a zis El Insusi. Biblia este Cuvantul lui Dumnezeu.

  18. „CE ATATA bibliereala? Scoateti capul din cartea aia veche si gasiti realitatea care va inconjoara in moduri in care o amarata de carte expirata nu o va putea face niciodata.

    Universul e plin de posibilitati si voi il limitati la o vechitura care spune ca pamantul are colturi!!!”

    Iti dovedesc ca Biblia contine adevaruri descoperite cu mii de ani dupa ce au fost spuse. Biblia de mii de ani spune ca pamantul e rotund, ba chiar sferic. Nu gasesti niciunde ca pamantul ar avea colturi.

    Etc, etc.

    Da, ateismul e o reactie la iluzii. Iluzii provocate de o intelegere aberanta a Bibliei. Tu ai citit Biblia? Adica, nu o carte care sa vb despre Biblie, ci Biblia. Adica, Cuvantul lui Dumnezeu?

  19. vezi printre commenturile lui patratosu despre golden compass cata biblie am citit. de atunci am mai atins cateva capitole, nimic special
    Cat timp esti scripturist nu te poate atinge nimic din lumea reala ce pot spune.
    Logica e aceeasi si se aplica ambelor „planuri”. Daca dumnezeu e in afara planurilor logice si i se da automat atributul de divin rezulta ca e si ilogic.
    Dovedeste-mi ca biblia e cuvantul lui dumnezeu si poate o sa te cred.
    Pana una alta e doar o carte despre niste oameni si ce li se pare lor normal (crime, pruncucideri etc) pentru a-si promova religia.
    Ai vazut vreodata cati oameni a omorat dumnezeu in biblie si cati diavolul?

  20. uite un raspuns al lui dazeloop la ce spusese andrei pe blogul meu.
    Care parte e adevarata din cuvantul lui dumnezeu asta?
    anddij: “Va alege să îţi răspundă, sau să nu îţi răspundă. Poate dacă o va face, îţi va fi mai rău, sau dimpotrivă. Înţelepciunea lumii este nebunie în ochii lui Dumnezeu.
    Pe scurt, scrisoarea lui Dumnezeu este Biblia. Gîndeşte-te că este cea mai controversată carte, despre care se vorbeşte cel mai mult, se critică cel mai mult, totuşi este fără greşeală. Este cartea cea mai “vînată” în decursul istoriei, care se dorea a fi distrusă. A fost arsă, ruptă şi cîte şi mai cîte. Central, în are pe Isus, persoana despre care se vorbeşte cel mai mult, este cea mai mediatizată, este cea mai pomenită şi amintită persoană, alături de Dumnezeu Tatăl, care sunt una.
    Poţi să te revolţi cît vrei, poţi să încerci cît poţi să îl excluzi pe Dumnezeu din viaţă, dar El tot va fi proclamat, vestit şi lucrarea Sa se va face. Dumnezeu îţi găseşte oamenii, timpul şi locul. Nu este o problemă asta la El. Este omniscient, omnipotent, omniprezent. Aş da mai multe atribute, dar nici toate unităţile de stocare din lume nu-I pot cuprinde măreţia…”

    Care e cuvantul lui? Pick and chose??

    Mergi de vesteste cuvintele acestea la miazanoapte si zi: Întoarce-te, necredincioasa fiica a lui Israel, zice Domnul, ca nu voi varsa asupra voastra mânia Mea, pentru ca sunt milostiv si nu Ma voi mânia pe veci, zice Domnul. (Ieremia 3:12)

    Si tu prin tine însuti te vei lipsi de mostenirea ta, pe care ti-am dat-o Eu si te voi da în robie vrajmasilor tai, în tara pe care tu n-o stii, pentru ca ai aprins focul mâniei Mele si în veci va arde”. (Ieremia 17:4)

    Daca marturisesc Eu despre mine însumi, marturia Mea nu este adevarata. (Ioan 5:31)

    A raspuns Iisus si le-a zis: Chiar daca Eu marturisesc despre Mine Însumi, marturia Mea este adevarata, fiindca stiu de unde am venit si unde Ma duc. Voi nu stiti de unde vin, nici unde Ma duc. (Ioan 8:14)

    Si apropiindu-Se Iisus, le-a vorbit lor, zicând: Datu-Mi-s-a toata puterea, în cer si pe pamânt. (Matei 28:18)

    Stim ca suntem din Dumnezeu si lumea întreaga zace sub puterea celui rau. (1 Ioan 5:19)

    Si a zis: Spre judecata am venit în lumea aceasta, ca cei care nu vad sa vada, iar cei care vad sa fie orbi. (Ioan 9:39)

    Si daca aude cineva cuvintele Mele si nu le pazeste, nu Eu îl judec; caci n-am venit ca sa judec lumea ci ca sa mântuiesc lumea. (Ioan 12:47)

    Asa sa lumineze lumina voastra înaintea oamenilor, asa încât sa vada faptele voastre cele bune si sa slaveasca pe Tatal vostru Cel din ceruri. (Matei 5:16)

    Luati aminte ca faptele dreptatii voastre sa nu le faceti înaintea oamenilor ca sa fiti vazuti de ei; altfel nu veti avea plata de la Tatal vostru Cel din ceruri. (Matei 6:1)

    Si a pus Iacov locului aceluia numele Peniel, adica fata lui Dumnezeu, caci si-a zis: “Am vazut pe Dumnezeu în fata si mântuit a fost sufletul meu! ” (Facerea 32:30)

    Pe Dumnezeu nimeni nu L-a vazut vreodata; Fiul cel Unul-Nascut, Care este în sânul Tatalui, Acela L-a facut cunoscut. (Ioan 1:18)

    Daca asta este scrisoarea lui tre’ sa-mi spuna de unde-si cumpara iarba… Omniscient, omnipotent, omniprezent my […]…

    Trebuie sa ne temem de Dumnezeu (Matei 10:28)

    Trebuie sa-l iubim pe Dumnezeu (Matei 22:37)

    Nu exista frica in dragoste (1 Ioan 4:18)

    [….] dude… where do u get your weed from??

  21. ţi-am mai zis odată că poţi posta liber pe blog la mine, atîta timp cît îţi cenzurezi limbajul…

    Mulţumesc!

  22. De ce ti-as dovedi? Tu oricum crezi cu putere in ateism. Dovedeste tu ca Biblia nu e Cuvantul lui Dumnezeu si ca El nu exista. Nu poti, desigur. Doar crezi.

    Daca Dumnezeu exista, atunci el a inventat logica… Asta spune multe. Nu comentez.

    Poate o sa revin pe un post pe subiect.

  23. @above niciodata nu se demonstreaza negativul. am mai folosit argumentul asta pe aici ma mir ca nu iti dai seama ca e ciudat sa spui „dovedeste ca x chestie nu exista”
    Dovedeste-mi ca nu exista un ceainic invizibil intre pamant si soare.

  24. Asta era si ideea… Asadar, nici nu se pune problema sa dovedesti, nu? Atunci, e o nebunie sa spui ca nu exista, nu? Sau?

  25. nu se pune problema sa dovedesc pentru ca nu face sens omule.
    Nu are sens, nu are logica
    Nu are sens, nu are logica

    Nu e o nebunie sa spui ca nu exista este concluzia rationala dupa analizarea dovezilor.
    Dar e evident ca nu am cui sa-i spun asta…

  26. cică topic inchis :D plus încă 30 de comentarii ;))
    puterea „lumii”..interesant lucru..şi mai interesant ar fi răspunsul, cum am putea evita influenţa acestei forţe în viaţa noastră?
    opinion,de evitat nu cred că o putem evita..ci din contra,chiar birui..prin El..
    totul prin El :)

  27. nu stiu daca iti mai citesti commenturile asa de vechi dar…faza cu Alina si pe mine m-a socat cand a fost accidentul…macar era copila Domnului, a mers Acasa, asta a fost ce m-a consolat atunci pe mine cand am aflat si eu socanta veste, ca ea la noi la biserica venea:(

  28. Tu ce la ce raspuns te-ai gandit la intrebarea ta?
    Eu cred ca nu ar downloada nimic pt ca are deja totul, stie dinainte ce va fi pe net so.. :) Felicitari pt articol:)

M-aș bucura să aud și de la tine...

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s