Posibilităţi infinite

Stăteam de vorbă cu o prietenă foarte bună de a mea, şi eu încercam să o încurajez, pentru că tocmai trece printr-o situaţie nu tocmai fastă. Îi ziceam că Dumnezeu le vede pe toate şi atunci cînd eşti de partea Lui posibilităţile sunt infinite. Dacă tot i-am zis ei, de ce să nu îţi zic şi ţie?

Da, într-adevăr, cu Dumnezeu posibilităţile devin infinite. Îmi place o maximă care zice că atunci cînd tu ai 10 rezolvări la o problemă, Dumnezeu o gaseşte şi pe a 11-a, care este mai bună decît toate ale tale la un loc!

E incredibil ce poate face Dumnezeu… dar totuşi nouă ni se spune să credem (adică sa crezi incredibilul!).

Mă umilesc în faţa ta cititorule de articole şi totodată îţi mulţumesc că ţi-ai făcut timp să „mă citeaşti”. De ce mă umilesc? Pentru că nu am acum chiar nicio ilustraţie în memorie care probabil să te trimită sau mai bine zis, să îţi explice mai bine ce vreau eu să zic. Oricum, ca un paradox total, am avut 3 zile în care nu am scris nimic (noroc că am fost hărnicuţ sămbată şi am scris pentru juma’ de săptămînă) şi totuşi acum mi-e foame să aştern ceva litere pe paginile virtuale ale blogului.

Ca să nu deviez prea tare de la subiect, revin cu afirmaţia din titlu. Posibilităţi infinite, dar totuşi cu o condiţie, cu un preţ, cam mic ce-i drept pe lîngă ce a plătit Isus, dar care trebuie plătit. Care e preţul? O viaţă predată Lui, langă El, o viaţă care nu se anunţă prea uşoară, o viaţă în care va trebui să scoţi cele mai fragede fructe dintre spinii carării tale, o viaţă unde vei merge printr-un deşert uscat, unde singura sursă de apa va îţi va fi Apa Vieţii dată de Isus cu condiţia sa CREZI în EL.

Totuşi, nu eşti primul care a trecut prin această viaţă, şi în momentul acesta în care citeşti aici, sunt şi altii care au ales drumul posibilităţilor infinite! Acest drum are şi bucurii pe măsura necazurilor pe care le aduce! O să înveţi să iubeşti cu adevărat, o sa simţi dragostea perfectă de Tată, o să ai parte de nenumărate binecuvîntări!

Nu-ţi închide orizontul, nu ţi-l strîmtora pînă acolo unde să vezi doar punctul tău de vedere, ci te sfătuiesc cu toată dragostea să paşeşti pe drumul posibilităţilor infinite, unde în loc să se micşoreze, orizontul se va lărgi chiar sub ochii tăi! Îndrăzneşte să urci mai sus, garantat vei vedea mai bine!

picture18.jpg

2 gânduri despre „Posibilităţi infinite

  1. o viata predata Lui e o viata castigata pentru Cer.
    ” Doamne-ti dau viata mea in dar,e tot ce pot face azi, numai pentru Tine,
    Intareste-ma-n veci,Isus,si orice problema am, doar la Tine s-o aduc…”
    ce-mi place cantarea asta! foarte mic pretul pe care tre sa-l platim noi, de restul s-a ocupat El!
    :)

  2. oh da…am experimentat posibilităţile Sale infinite..şi încă sunt impresionată..El chiar lucrează..şi când te aştepţi mai puţin, minunea se produce :D
    How great is our God!!

M-aș bucura să aud și de la tine...

