Regele meu – destul de puternic să mântuiască!

the_sun_by_tricki.pngRegele meu s-a născut rege!

 

Biblia spune că este de 7 ori rege:

 

… este regele Evreilor

 

… este regele Israelului

 

… este regele neprihănirii, dreptăţii

 

… este regele veacurilor

 

… este regele Cerului

 

… este regele gloriei

 

… este Regele Regilor şi tot El este Domnul Domnilor (tradus dintr-un filmuleţ găsit de domnul Cruceru)

Priveşte spre El!

 

Dar acum, să-ţi mai zic ceva despre Regele meu:

 

Regele meu este măreţ, suprem, este Cel mai cunoscut din întreaga lume, este Cel despre care s-a scris cel mai mult, este Cel care a creat Universul, este Cel care poate să mute munţii, este Cel care dă Apa Vieţii, este Cel care dă lumină orbilor şi face pe şchiopi să umble din nou, este Cel care străluceşte din veşnicii în veşnicii şi dincolo de ele, întăreşte braţele bătrînilor, El este Calea, Adevărul şi Viaţa, El dă mîntuire, El dă alinare, El dă nume fiecărei stele, El deschide şi închide porţile vieţii !!

 

Nu poţi trăi fără Regele meu, nu poţi să nu i te închini, nu poţi să nu Îi dai slavă, nu poţi să stai nepăsător !!

 

Acum pentru tineri, haideţi să nu uităm că El este Cel care binecuvintează şi ne dă putere, este Cel care ne şterge acele atîtea lacrimi vărsate aseară, acest Rege incredibil te coboară şi te trece prin perioade de întuneric doar ca să vezi cît de luminoasă e lumina, cît de maiestos este El, cat de puternic şi aprig şi mînios este El cu duşmanii tăi dar cît de blînd, înţelegător şi plin de compasiune este cînd vine vorba de TINE!

 

Este prietenul tău, aşa te numeşte El! Eşti frumos, eşti unic, eşti de neînlocuit, eşti un dar pentru omenire, eşti cel pentru care El a ales să sufere atît ca apoi să moară, eşti capodopera Sa! Întelege ce-ţi spun, acesta este Domnul Domnilor, Regele Regilor, Împăratul Împăraţilor care este destul de puternic să mîntuiască ce era pierdut, ce erai tu odată! El este tot ce ţi-ai dorit vre-odată! Dacă El este cu tine, cine va sta împotriva ta?! Nimeni, nimeni, nimeni…

Domnul, Tatăl, Regele şi Mîntuitorul meu, este prea mare, vast, întins, de neînchipuit, neîntrecut, măreţ, de neclintit, destul de puternic ca să mîntuiască, ca să poata fi cuprins in paginile unui umil articol. De fapt nici în toate elementele de stocare din lumea aceasta nu ar încăpea nici măcar o frîntură din ce este El!

Ăsta-i Regele meu !!

 

Mighty to save:

 

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

6 gânduri despre „Regele meu – destul de puternic să mântuiască!

  1. mulţumesc pentru aprecieri, dar ele se cuvin doar Dumnului Domnilor si Regelui Regilor, aşa cum am văzut în articol, pentru că El a făcut articolul interesant, zic eu !
    :D

  2. foarte frumos e putin zis:) ceea ce ai facut tu nu este doar un articol, este un strigat de admiratie si lauda la adresa Domnului nostru! sper ca foarte multi sa-l auda si sa-L descopere pe Regele Regilor!
    El este intr-adevar tot ce ne putem dori, si numai El da sens vietii noastre! nimeni nu m-a facut vreodata mai fericita ca El! imi dau seama k prea putin ii ofer admiratia si lauda mea, pe care El le merita pe deplin.
    frumos frumos! felicitari >:D<

  3. multumesc k din nou mi.ai aratat cum e Domnul nostru de care suntem total indragostiti…:)

    etremmm de cool:)

  4. Zu… ai pikat la fix, ohua nu mi vine s cred…azi este o zi cand am atatea sa i multumesc…pentru toate momentele triste, pentru toate momentele perfecte, pentru tot si toate….Bv Zu…ff frumos, mi o dat o stare d bine sa citesc articolul asta:)…superbb

  5. sunt fiică de Rege…nu că am un Tată minunat? de-abia aştept şi visez la clipa în care mă va chema pe nume.. His daughter…My daughter :D

M-aș bucura să aud și de la tine...

