Astăzi am îndrăznit la Tatăl meu

innocence_by_m_mars.jpgTată,

Astăzi îndrăznesc la Tine, îndrăznesc să Îţi cer să iei viaţa mea încă odată în mâinile Tale dacă m-ai scăpat, să mă mai mustri încă odată acolo unde a trebuit. Astăzi îndrăznesc să Îţi cer nişte lucruri care aş dori să se întămple cu viaţa mea.

Deci, Doamne, eu doresc:

-o viaţă lîngă Tine, unde Tu să fii Numărul 1, Alfa, primus, Generalul, Regele şi Domnul;

-înţelepciune şi lumină pe cale să pot deosebi bine Voia Ta, să pot sa iau alegerea corectă acum, cînd am nevoie mai mare (trebuie să aleg o facultate, roagă-te şi tu pentru mine, te rog! am nevoie);

-o inimă ascultătoare unde Tu ai zdrobit orice urmă de mîndrie şi egoism;

-o familie de care să pot să am grijă, unde singura foame să fie cea de Tine, iar tot Tu să umpli celelalte lipsuri. Binecuvintează-mi casa cu toate probleme şi circumstanţele nefaste pe care le consideri necesare ca să ajungem cu toţii în prezenţa Ta, pentru că Tu eşti puternic!

-prieteni adevăraţi care să fie în stare să facă ce pot şi eu să fac pentru ei;

-fericire alături de Tine;

-tot ceea ce vrei şi Tu cu mine;

…pentru ca Voia Ta cea desăvîrşită să se facă tot timpul în viaţa mea! Fii lăudat pentru dragostea Ta perfectă!

Doamne, astăzi am îndrăznit la Tine,

Andrei

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

12 gânduri despre „Astăzi am îndrăznit la Tatăl meu”

  1. Cu toata seriozitatea, de ce nu mergi la Teologie?
    Un pic de voce sa ai si restul e asigurat.

  2. Sunt creştin după evanghelie (cam tot una cu penticostali sau baptişti) deci, dacă ştii mai bine despre ce e vorba, noi nu avem preoţi ca la creştinii ortodocşi, care să aibă nevoie de voce, dar echivalentul lor ar fi pastorii sau prezbiterii, ca să îţi faci o idee.
    Sau probabil ştii deja despre ce este vorba.

  3. hmm, atunci am alta intrebare:
    Atunci cand ai acceptat religia pe care o imbratisezi ai ales in cunostinta de cauza asupra celor pe care le refuzi?
    Te-ai documentat personal asupra islamismului, hinduismului, budismului, shintoismului etc?
    Sau ai imbratisat credinta parintilor tai.
    Asta intreb pentru ca stiu ca nu se practica botezul la 40 de zile la voi ci la maturitate/la cerere.
    Stii de ce intreb? Pentru ca am trecut peste postul tau in care spuneai ca iti pui „fata de biserica” si ma gandesc ca daca nu esti cu adevarat acolo nici macar in religiile protestanto-reformate poate nu e cea potrivita pentru tine.

  4. Le iau pe rînd:

    Cei care îşi pun „faţa de biserică” sunt, din nefericire, încă destui. Dar asta nu înseamnă că nu au timp să se pocăiască de situaţia lor actuală. Încă au timp suficient să îşi revizuiască atitudinea.
    Atunci cînd am „îmbrăţişat” această religie (termen cam pretenţios folosit deja) nu am făcut-o doar pentru a aparţine şi eu undeva…sau pentru „a intra în drepturi” cum zic mulţi. Tot ce am făcut eu a fost să îmi predau viaţa în mâinile Mântuitorului, cer care mi-a iertat păcatele şi m-a acceptat, datorită dragostei Lui. De ce am făcut aşa? Pentru că am fost binecuvîntat să cunosc adevărul (care este Unul singur) şi totodată am văzul ca El lucrează la viaţa mea, a făcut adevărate minuni, am primit binecuvîntări pe care mulţi nu le înţeleg şi nici nu le observă sau le acceptă ca atare. Cînd am un Dumnezeu, un Tată atît de iubitor şi puternic, cum oare să stai mut şi să Îi dai slavă?

    Eu nu am îmbrăşiţat o religie, ci mi-am îmbrăţişat Creatorul şi Tatăl meu, care şi-a dat Fiul la moarte pentru păcatul meu.

    Tocmai mi-ai dat o idee! :) Mulţumesc, şi mulţumesc că participi activ la discuţii. Nu am mai întîlnit o aşa opoziţie pîna acuma, şi mă simt onorat că am fost găsit vrednic să trec pe aici.

  5. Da, varsta ta ca si a mea, sunt varste in care trebuie sa facem alegeri. Domnul sa ne ajute sa putem alege dupa voia Lui, El sa ne indrume.
    Trebuie sa ne lasam pe bratul Lui caci El va avea grija de noi. El este Dumnezeu!
    Si El este atotputernic si atotstiutor. Trebuie doar sa-i cerem si El ne ajuta! El ne raspunde!

  6. amin! El sa ne ajute si sa ne calauzeasca in toate,mai ales in alegerile importante de la aceasta varsta(a ta,a lui p@tryck,a mea si a multor alte persoane:P)

  7. uff… Dar de ce nu faceti singuri alegerile?
    De ce atata lasat viata in mainile domnului ca doar exista si aia cu „iti da dar nu iti baga in traista”
    Daca as vrea sa dau un spin religios as zice ca dumnezeu v-a ajutat sa ajungeti la varsta la care se da bacul si apoi va lasa sa va aratati calitatile, pregatirile si alegerile pentru viata voastra.
    De fapt parerea mea e asa: make a choice and live with it! Si apoi sa nu dati vina pe altcineva decat pe voi insiva ;)
    It’s called Personal Responsability, ceva ce fiecare om normal are.
    Si motivul pentru care cei care spun „dumnezeu mi-a spus sa o fac” sunt inchisi in spitale.

  8. E foarte adevărat că Dumnezeu îţi dă, dar nu îţi bagă în traistă! Însă, chiar dacă pare că nu facem alegeri, mie îmi place să zic (şi aşa este) că Dumnezeu nu obligă şi nu forţează pe nimeni. De fapt, alegerea de a-L urma, mi-a aparţinut la urma urmei, prin urmare, L-am ales pe El. Viaţa e plină de tot felul de decizii şi alegeri la fiecare pas. Consider că alegerea de a-L urma, este poate cea mai importantă a vieţii tale şi a mele, deci pot să zic ca de acuma, am intrat in „protectoratul” Său. El spune că dacă ne-a luat în mâna Lui, nimeni nu ne poate smulge, sau dacă El este cu noi, cine poate fi împotriva noastră?

    Omului i s-a dat posibilitatea să aleagă la tot pasul, chestia este că e înţelept să asculţi şi de părerea Creatorului tau, să te laşi influenţat.

    Indeed, people make choises and live with them! ;)

M-aș bucura să aud și de la tine...

