Închinători adevăraţi!

Puţine lucruri îmi rămîn mie să mai zic după ce veţi viziona filmuleţele. Unul este mai amuzant, celălalt e cât se poate de serios. Nu zic care şi cum e, pentru ca să te fac curios! Oricum, vreau să precizez că nu eu am găsit aceste clipuri, ci mi-ai fost trimise de către prieteni. Şi au picat la ţanc!

Chiar mă gîndeam zilele acestea câţi închinători adevăraţi, aşa cum vrea Tatăl, mai avem? Consider că închinarea a devenit o problemă. Închinarea nu înseamnă rugăciune, sau mai bine zis, nu înseamă numai rugăciune. Închinarea este o atitudine a inimii, iar tot ceea ce faci tu cu viaţa ta, în viaţa ta, se numeşte închinare. Tot ce faci pentru El este Închinare! Doresc chiar ca mai mulţi dintre noi să avem o închinare constantă prin viaţa noastră, să nu o întrerupem, prin lucruri neplăcute sau păcătoase!

Se fac multe aşa zise „seri de bucurie” sau tot felul de întălniri cu tinerii (cei în cauză cunosc „fenomenul”). Oare totul merge aşa cum trebuie? Oare chiar venim noi acolo la acele întâlniri cu motivaţia corectă, anume închinare adevărată? Cîteodată mi se pare că se vine pentru ca să ne etalăm hainele, sau pentru ca băieţii să se uite la fete şi fetele să se uite la băieţi, alţii vin să arate cat de „închinători” sunt ei şi cum cîntă cu gura, că inima numai Dumnezeu o vede. Despre ceea ce zic, poţi vedea în acest clip. E cel amuzant:

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Acum, uită-te la acest filmuleţ, şi încearcă să vezi ce înseamnă închinare, ce înseamnă să te închini prin viaţa ta!

Te întreb acum, şi mă întreb şi pe mine, eşti sigur oare că eşti un închinător adevărat? Oare chiar nu ai nimic de schimbat în atitudinea şi viaţa ta de închinare? Tot timpul ai avut motivaţia corectă?

Pentru mine e un motiv de umilire şi părere de rău, pentru că şchiopătez la acest capitol, totuşi Domnul zice „Căci voi cinsti pe cine Mă cinsteşte, dar cei ce Mă dispreţuiesc, vor fi dispreţuiţi.” 2 Samuel 2:30.

Onorează-L şi tu prin închinarea pe care I-o dai!

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

9 gânduri despre „Închinători adevăraţi!”

  1. chiar ca sunt sugestive clipurile astea…nu trebuie ignorat nici mesajul adanc dim primul…eu m-am cutremurat: „because you used the King of King so that you can be the king of chicks” despre al doilea nu mai incap multe cuvinte…ma rog ca Dumnezeu sa ma ajute sa realizez mai mult ca nu e vorba despre mine ci despre EL !

  2. crede-mă, ca la articolul ăsta, nici nu ştiu dacă să râd sau să plâng…

    Plâng cand vine vorba de închinarea mea…

    Şi râd când mă gândesc la clipul ăla, chiar dacă are mesaj adânc–pfai!:)

  3. Sunt asa de pocait http://nazireat4him.blogspot.com ( o analiza interioara merita facuta de fiecare) Sa ne examinam viata prin Lumina Cuvantului.Dupa-masa placuta:)
    _______________________________________________
    o strofa …
    SUNT ASA DE POCAIT INCAT:

    · toti cei care nu se poarta cum ma port eu merg in iad

    · toti cei care nu cred ceea ce eu cred nu au caracter

    · toti cei care nu se inchina cum ma inchin eu sunt eretici

    · toti cei care nu se imbraca cum ma imbrac eu nu sunt evlaviosi

    · toti cei care nu vad lucrurile din perspectiva mea sunt ingusti

    · toti cei care nu au doctrina mea nu cunosc biblia

    · toti cei care nu au pregatirea mea sunt inferiori

    · toti cei care nu ma apreciaza nu au dragoste adevarata

    · toti cei care nu sunt la mine in biserica sunt fara speranta

    · toti cei care nu sunt de acord cu mine sunt inconsecventi

    · toti cei care au prieteni in afara de mine nu-mi sunt loiali

  4. Fii binecuvantat. Doresc un parteneriat si schimb de linkuri pentru a fi cititi. Domnul sa iti ofere in continuare intelepciunea de SUS in alegeri,decizii, hotarari.

  5. Sigur că sunt de acord cu schimbul de link-uri!

    Multă înţelepciune şi putere şi ţie!

    Te-am pus la blogroll! :)

  6. Eh un lucru ii cert, ca mai avem mult de mancat pana sa ajungem acolo unde trebuie, acuma conteaza doar sa avem vointa si sa incercam sa facem lucrrurile asa cum ar vrea El….

  7. mai avem, dar nu e imposibil… în plus, aceasta este SCOPUL nostru pe pământ: închinarea pentru slava Sa.

  8. again..true worship…sper să devin un închinător adevărat :) cause it’s all about Him :D

M-aș bucura să aud și de la tine...

