Ce vrea Dumnezeu să scriu?

for_you_by_eclecticminds.jpgPentru că nu am scris de 2 zile, am început astăzi să mă gândesc că poate ar fi cazul să mai adaug câteva litere pe blog. Marea mea dilemă era aceea cu care se confruntă orice blogger, care doreşte să aibă o postare pe cât se poate de consecventă. Am mers la cineva şi am întrebat ce anume să mai scriu. Răspunsul a venit simplu: „Scrie ce vrea Dumnezeu să scrii!”.

Buf!

Tare, nu crezi? Întrebarea corectă pe care ar fi trebuit să mi-o pun ar fi fost „Ce ar vrea Domnul să scriu?” şi nu „Ce să mai scriu?”. Totuşi, stăteam şi mă gândeam că am „împlinit” 70 de articole, şi s-au cam epuizat subiectele alea „tari”. Greşit! Astăzi mi-am adus aminte de comentariul Ligiei, şi mi-am dat seama că atunci când scrii despre Dumnezeu, nu prea ai cum sa epuizezi subiectele, pentru că El e infinit, şi ce a făcut pentru mine şi pentru tine, tot dintr-o dragoste infinită a izvorât.

Încă mă întreb ce vrea Dumnezeu să scriu, şi de astăzi înainte, o să o fac constant înainte de a începe orice articol al meu.

Răspunsul la întrebarea mea vine simplu, cel puţin în acest moment. Dumnezeu vrea ca eu să scriu acest articol! Dubios… Dar, eu trec la treabă! Fii atent:

Din întrebarea pe care am pus-o în titlu, am ajuns la concluzia că se pot pune încă multe altele. E ceva asemănător cu brăţările acelea, WWJD, numai că la mine e puţin schimbat. După ce am scris despre What Would Jesus Download, lucrurile în ce priveşte scrisul vin în felul următor: WWJW, sau What Would Jesus Write? Ce ar fi scris Isus, sta foarte bine şi acum pe paginile Scripturii, însă, pentru cineva care scrie şi doreşte să transmită voia lui Dumnezeu prin munca sa, e mult mai palpitant să te gândeşti cam ce te-ar inspira Domnul să scrii şi să transmiţi.

Pe lângă toată acesta inspiraţie, pe care o cer cu insitenţa unui bebeluş, îmi dau totuşi seama că este şi o doză destul de mare şi de transpiraţie. Nu de alta, dar inspiraţie stă perfect lângă transpiraţie şi talent (uu, chiar talant :D ) Nu degeaba se zice, şi pe bună dreptate, că Domnul îţi dă, dar nu îţi bagă în traistă. El promite că se lasă descoperit pe El şi voia Sa de către cei care îl caută. Aşa că, data viitoare, ar fi bine să deschid niţel Biblia. Cum zicea un pliant: „Open your eyes, open your mind, open your Bible!”

Şi ca să te (mă) complic, exceptând faptul că vreau ca de astăzi înainte să te provoc să te gândeşti mai tot timpul la „Ce vrea Dumnezeu să scriu?”, în cazul în care ai acest dar, te mai provoc să îţi deschizi ochii şi mintea, gândind mai departe nişte întrebari, care derivă de aici. Nu lua de bună WWJD? sau Ce ar vrea Dumnezeu să scriu? şi să pui punct! . Te instig la acţiune, întreabă-te în domeniul tău: „Ce ar vrea Dumnezeu să zic oamenilor ăştia? , Unde vrea Dumnezeu să mă duc? , Ce vrea Dumnezeu să desenez? , Ce vrea Dumnezeu să cânt acum? „, într-un cuvânt, „Care este voia Ta, Doamne?”

Învaţă să pui totuşi întrebările corecte. Dumnezeu nu va răspunde la întrebări ca „De ce mi se întămpla mie una ca asta?” sau „De ce nu ai făcut aia şi aia?”, pentru că vocea ta atunci va suna ca un ecou într-o pădure, în gol. În schimb, întrebările la care va răspunde El cu bucurie tot timpul, sunt „Ce vrei să mă înveţi astăzi? , Cum doreşti să fiu acum? , Cum vrei să te foloseşti de mine, ca să Tu să te vezi acum?”

Eu, pentru Tatăl meu: „Astăzi, am scris despre nişte întrebări, pentru că ştiu Doamne, că asta ai vrut, prin mine să ştie voia Ta şi cel care citeşte cuvintele acestea.”

Aş vrea ca şi tu să poţi să faci acest lucru, aceeaşi rugăciune!

7 gânduri despre „Ce vrea Dumnezeu să scriu?

  1. hmm…first comment:)
    ..so…foarte interesant subiectul..What Would Jesus Do e o intrebare „buna” dar se pare ca e pusa din ce in ce mai rar astazi..desi numarul bratarilor inscriptionate au crescut;) in fine,pe mine m’a cercetat..si mi’am dat seama ca nu am pus aproape niciodata intrebarile corect..sau le’am pus si am adaugat…”no matter what Jesus would do, I will do What I want to”..si tre’ sa iau o atitudine..so,thx God and U 4 this article:)

  2. Doamne, as vrea sa inteleg si eu, de fiecare data astazi, ce vrei sa spun, ce vrei sa scriu, ce vrei sa faci prin mine. Imi doresc sa am acea sensibilitate la Duhul Sfant sa pot implini intentiile Tale, sa pot avea gendul si motivatia Ta. … si sa pot implini niste nevoi. Astazi.

  3. mi-a placut foarte tare articolu’ asta. intrebarea aceea, Ce ar vrea Isus sa desenez? tot imi rasuna in minte.e foarte buna intrebarea asta…stiu ca daca inteleg raspunsul la ea o sa stiu cum sa investesc cum doreste EL darul pe care mi l-a dat. :)

  4. si inca ceva, vad k iarasi ai gasit o fetitza frumoasa sa o afisezi alaturi de articolul tau, si te mai intrebi de ce ai succes ;)))):P

  5. Adevaru ca in acesta perioada asta-i intrebarea cea mai frecventa..Ce vrea Dumnezeu de la mine? Ce vrea sa fac?….cand spun asta ma gandesc la facultate, adica ii o indecizie continuaa, stiu doar ca daca El nu crede ca-i bine pentru mine sa fac ceea ce am ales, o va schimba foarte usor si voi apuca pe calea pe care o doreste..insa pana atunci incertitudinea isi faci loc in mintea mea…oricum tre doar sa asteptam sa vedem ce ne-a pregatit si cu siguranta vom face ceea ce crede El ca-i perfect potrivit pentru noi.deci Zu nu dispera nici u, gasesti unde sa dai pana la urma, astepta raspunsul lui doar…caci iti va inchide toate usile deschizad-o doar pe cea pe care vrea El sa intri..

  6. soluţia e la El, numai că bag de seama că lu’ Tata îi place să mă ţină în suspans :))

M-aș bucura să aud și de la tine...

