300

Pentru că am observat că poate blogul meu are deja un caracter din ăla „serios şi oficial” am decis să institui o nouă categorie de articole care se va numi „300”, după numele filmului regizat de Zack Snyder, apărut în la sfârşitul lui martie, 2007, în care este vorba despre 300 de greci care luptau împotriva unui întreg imperiu Persan, la Termopile. E un film pentru băieţei, pe care eu l-am văzut de 2 ori, şi l-aş mai vedea încă de destule ori!!

De caracterul oficial al blogului am încercat să mă descotorosesc cu rubrica intitulată „Zâmbete” (nu articolul, ci categoria din josul paginii), dar se pare că problema mea nu a fost pe deplin rezolvată, aşa că am venit cu „găselniţa” asta.

Este vorba de o categorie de articole, care vor intra la „300”, nu de greci, ci de cuvinte. Asta înseamnă că tot ce va fi postat sub această categorisire, va avea până în 300 de cuvinte. Dacă nu o să vă vină să credeţi, puteţi număra, însă cred că e mai eficient să mă credeţi pe cuvântul meu de „God’s servant… and blogger”.

Sper ca aici să postez articole „Blitzkrieg”, care seamănă cu tactica de luptă a maşinii de război nazistă: scurtă, fulgerătoare şi impresionantă. Văd că azi lovesc cu modestia în stânga şi în dreapta, dar mă rog totuşi Tatălui ca să pot să fac acest lucru pentru voi, şi să vă fie de folos, să vă „non-streseze” şi să vă facă plăcere să staţi pe blogul meu!

Pentru că mă apropii de 300 de cuvinte, închei aici, lăsând o poză din filmul amintit mai sus, care deşi face parte din inima şi dorinţele ascunse ale firii naturale ale fiecărui „bărbăţel”, ştiu sigur că şi fetiţele îşi doresc pe cineva atât de puternic lângă ele, aşa că am scăpat de tenta misoginistă a articolului :) :

300.jpg

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

6 gânduri despre „300”

  1. chestia asta imi aminteste de scoala;;)…la engleza,nu avem alte teme decat writing compositions in about 300 words..so,imi iau angajamentul sa iti atrag atentia unde depasesti limita de cuvinte:P..am deja ochiul format;)) keep going si Domnu’ cu tine:)

  2. mulţumesc mult!

    să ştii că deja a devenit o adevărată provocare pentru mine să rămând sub 300 de cuvinte, crede-mă ce e greu!

  3. P.S.
    Tocmai mi-am adus aminte că şi armata lui Ghedeon a fost redusă de la 32000 de oameni, la numai 300 de către Dumnezeu :)

  4. super! este bine sa mai schimbam din cand in cand cate ceva pe undeva dar trebuie sa avem grija cu ce schimbam, ce punem in loc…
    tot inainte, ai multe de zis

  5. O adevarata provocare…unde mai pui ca ii si mai marea provocarea sa le numeri ( ehee.. park am fi la mate-info:)))….uite ca sa ma supun regulii generale a articoului pot sa te descriu in 300 de cuvinte:
    perspicace X 100
    +
    entuziast X 100
    +
    perseverent X 100
    =
    300 de cuvinte…ohua ce face matematica asta din om:)))..deja ii grav..efectul mate-infoo..keep out

  6. Da, mulţumesc de caracterizare…dar nu aş pune chiar 100 la toate, pentru că 100% cam greu procentaj de obţinut…de fapt, imposibil.

    Şi nu e nici un fel de provocare pentru mine să număr cuvintele, deoarece WordPress-ul are o funcţie care face chestia asta în locul meu, exact cum face şi Word-ul.

M-aș bucura să aud și de la tine...

