Lectură

De 2 zile citesc o carte care până în prezent mi se pare foarte interesantă şi arată promiţător şi în continuare. Ultimul alineat, sau idee finală din articolul „300” este puţin preluată si strunjită din aceasta carte. Se numeşte „Eu, bărbatul”, şi e clar, destinată băieţeilor de toate vârstele. Bineînţeles, nici fetiţelor de toate vârstele nu le-ar strica să o citească, nu de alta, dar poate vă doriţi să ştiţi ce se petrece în inima viitorului sau actualului bărbat din viaţa voastră. De fapt, chiar o recomand.

Cartea, scrisă de John Eldrege, are ca motto, undeva pe copertă: „Călătoria iniţiatică a unei inimi neîmblinzite.” Nu mă întreba de ce, bănuiesc că se subînţelege. Toţi ar trebui să înţeleagă ceea ce am înţeles eu încă din primele pagini, anume că bărbatul reprezintă inima pasionată, sălbatică, neînfricoşată, aprigă, războinică a lui Dumnezeu, iar în femeie a fost pusă frumuseţea captivantă, misterul, sensibilitatea şi „tandra vulnerabilitate” a lui Dumnezeu, aşa cum spune autorul.

E vorba despre o lume şi de o biserică care în loc să lase bărbatul să-şi manifeste inima aceea neîmblinzită şi neînfricată pe care o pus-o Dumnezeu în el, să se descopere pe el însuşi, să-l lase să fie BĂRBAT în adevăratul sens al cuvântului, aceste 2 elemente îl transformă mai degrabă în „băieţel de treabă, inofensiv şi foarte amabil”.

Închei brusc această postare, pentru că vreau îţi stârnesc pofta de lectură, dar şi pentru a te aduce încă odată pe blog la mine, pentru că vreau să fac un rezumat al cărţii de îndată ce o dau gata de citit. Asta o să se intâmple pe la finele săptămânii, bănuiesc.

Există şi varianta „Ea” a cărţii, care se intitulează, ai ghicit, „Eu, femeia”. Ambele cărţi pot fi procurate de pe site-ul Kerigma, şi costă cu tot cu livrare în jur de 17 RON, fiecare.

Astea fiind zise, ne mai citim, şi spor la lecturat! (imaginea, e tot din „300”)

Update>> cartea a ajuns la mine de la Claudia. Liz mi-a zis că versiunea originală este cea în limba engleză, şi se numeşte „Wild at heart”, asta pentru cine are curajul să se apuce de ea „în original”.

2.jpg

4 gânduri despre „Lectură

  1. Eh daca tot veni vorba de lecturat..iti recomand si eu Zu o carte suepr super, care tot asa nu am terminat-o se numeste „Pianista” de Elfriede Jelinek, a luat premiu Nobel pt literatura si o am da la Ral..cadou de Craciun;;)..ceea ce o face cu atat mai taree

  2. „Eu Barbatul” – este o carte pe care, asa cum spuneai si tu, Andrei, ar trebui citita cel putin de toti baietii si barbatii. O carte substantiala, foarte buna, o carte care are ce sa te invete. O carte frumoasa. Spor la citit! :)

M-aș bucura să aud și de la tine...

