Va trece şi asta!

21.jpgCu siguranţă!

Şi nu mă refer că va trece doar necazul sau apăsarea, tristeţea şi lucrurile cele rele! Cu siguranţă va trece şi bucuria excesivă de moment, şi alte lucuri care ne plac. Aa este viaţa făcută, cu bune, ca să nu avem numai rele, dar şi cu rele, ca să putem fi modelaţi şi pregătiţi mai bine pentru slava Sa!

Am în cap de la începutul articolului o povestioară pe care am auzit-o de câteva ori pe la predică. Sună cam aşa:

„Un bijutier, de la curtea împaratului David, umbla toată ziua posomorât. Îl vede Solomon şi îl întreabă de ce este aşa de supărat. Acesta nu prea să îi răspundă crezând ca nu poate fi ajutat, dar totuşi zice:

-Mi-a cerut împaratul David să-i fac un inel care atunci când va fi posomorât sa-l inveselească şi atunci când va fi prea vesel, privind inelul să-şi aducă aminte că viaţa nu e chiar aşa, şi să-l aducă înapoi cu picioarele pe pământ, iar eu nu cred că pot să fac aşa ceva, e prea greu!

-Păi, e uşor, răspunde Solomon, uite cum trebuie să faci: fă un inel dintr-un material ieftin, şi scrie pe el „Va trece şi asta!”. În orice situaţie se va afla împaratul tău, când se va uita la inel îşi va aduce aminte că nimic nu e veşnic pe pământ, şi că va trece cu siguranţă şi situaţia respectivă!”

Interesant… mai gândeşte-te data viitoare că oricum va trece şi asta !

Căci orice făptură este ca iarba, şi toată slava ei, ca floarea ierbii. Iarba se usucă şi floarea cade jos, dar Cuvîntul Domnului rămâne în veac.” 1 Pentru 1:24, 25.

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

7 gânduri despre „Va trece şi asta!”

  1. asa e…toate trec…si pana sa ne trezim la realitate…trece si bucuria…si partea mai putin frumoasa este ca uneori in necazuri prelungim starea asta de disconfort…suntem asa de deznadajduiti de parca ar fi cazut lumea pe umerii nostri…capurile sus,lumea e in mana LUI!!

  2. Apropos de asta, tata imi zicea mereu, cand esti trista gandeste-te ca o sa vina si soarele, iar cand esti fericita bucura-te, insa nu te entuziasma pentru ca…vor veni si clipe grele.
    Si apoi tot ceea ace trbuie sa faci este sa-i multumesti Lui pentru momentele in care esti fericita, dar si pentru cele in care simti ca
    ti-a picat lumea in cap(aceste momente te calesc si mi mult decat atat te incearca)..oricum ii super povestioara:D, se demonstreaza din nou ca nu conteza forma ci fondul, apropos de un articolul anterior cu cestile de ciocolata

  3. hmm..ai dreptate…trece si suferinta pe acesta pamant, trec si bucuriile…dar mai mult decat atat..trecem si noi…si cred ca e o idee buna sa avem fiecare „inelul” nostru din material ieftin pe care sa scrie…”voi trece si eu…curand…”..nu doar ca ne-ar motiva mai mult sa traim o viata in ascultare de Domnul..dar cred ca ne-am schimba definitiv prioritatile dupa un timp..in sensul bun:)

  4. da right am retinut forma si esenta:)) adik nu ma gandeam ca cestile erau din ciocolata ci erau pline cu ciocolata:)) eh..memoria d la o varsta mai joaca feste:D

  5. Va trece şi asta, voi trece şi eu :D ce rost mai are să mă îngrijorez când mai este atât de puţin şi vor trece toate?
    în sfârşit Home :)

M-aș bucura să aud și de la tine...

