Numărul fiarei – VeriChip

Nu cred că scopul blogului meu este acela de a oferi informaţii ştiinţifice, dar totuşi, despre aşa ceva nu pot să nu vorbesc, pentru că reprezintă un lucru de importanţă vitală.

Este vorba despre un micro-chip, de dimensiunea unui bob de orez, care funcţionează ca o carte de credit, numai că pe o arie mult mai extinsă în ce priveşte întrebuinţările sale. De fapt, pe langă carte de credit, este si card de identitate, sistem de localizare GPS (Global Positioning Site).

Vreau să sar foarte repede peste detaliile tehnice, spunând că această nouă invenţie este găselniţa firmei Motorola, măsoară 7 mm lungime şi are 0,75 mm lăţime. Aici este îmagazinată toată informaţia ce ţine de un individ (banii, contul bancar, identiatea), iar pe lângă asta, are o baterie care se încarcă pe baza căldurii produse de corpul uman. După implantare, acesta devine invizibil pentru ochiul uman.

Deja peste 20 de ţări şi 250 de corporaţii folosesc şi distribuie acest produs, biocipu-ul, şi s-au cheltuit 1,5 milioane de dolari pentru a se descoperi unde e cel mai bine să fie implantat acesta. Ce credeţi?

ATENȚIE!

Articolul a fost mutat la noua adresă a blogului: andreiJitareanu.ro Pentru a-l citi în continuare, vă rog accesați adresa indicată.

Comentariile au fost oprite aici. Vă mulțumesc!

109 gânduri despre &8222;Numărul fiarei – VeriChip&8221;

  1. foarte interesant este ca sambata seara noi,tinerii, la biserica am discutat despre aceleasi lucruri…intr-adevar, vremea se apropie..get ready to go home:)si eu,bineinteles;;)

  2. e foarte interesant ceai scris..chiar imi place..mie totdeauna mia placut sa vad cum se implineste fiecare profetie..ce bine ar fi daca neam gandi mai mult la lucrurile astea..poate am deveni mai intelepti cu timpul si resursele noastre..

  3. Andrei,

    Felicitari pentru articol.

    Este foarte important ca oamenii sa stie faptul ca Scriptura se implineste, nu in proportie de 75% ci de 100%. Avem un Dumnezeu fantastic care merita sa fie slujit cu credinciosie si scumpatate.

    Intr-o buna zi, toti oamenii vor intelege ca profetiile existente in Scriptura sunt adevarate, pentru unii lucrul acesta fiind motiv de bucurie,pentru altii de groaza.

    Am acasa un filmulet despre cel care inventat acest microcip. Il folosesc in actiunile de evanghelizare prin proiectie video. Este tare interesant.

    Domnul cu tine. Scrie in continuare caci imi place sa citesc articolele tale.

    Marius Motora Botosani

  4. Mulţumesc pentru aprecieri şi încurajări!

    O să încerc să scriu în măsura în care îmi permite timpul, pentru ca peste 4 luni am BAC, şi trebuie să mă pregătesc puţin şi acolo.

    A propos, sunt din Dorohoi… exista numai 35 de km între noi…nu mă aşteptam să găsesc aşa mulţi cititori din Botoşani!

  5. si io am auzit de lucrurile astea…foarte interesant…a fost un documentar pe National Geographic Channel….sunt shi io nou shi incerc sa ma obisnuiesc cu blogu.

  6. Cand eram mica, imi povestise tata de 666 ca va fi pus pe frunste sau pe mana dreapta si eu ma gandeamm pe atunci..Doamne da cum il pune? o stampila ceva?..:)) minte d copchil nebun..insa uite raspunsul, tare „inventivi” is astia..ohua…ca te lasa cu gura cascata si mai face sa ti se urce paru in cap

  7. Ei nu fac decât să împlinească Scriptura. Tot ce este scris în Biblie se va împlini până la ultima literă, cu siguranţă.

    Să fii nebun să nu crezi!

  8. Andrei…daca imi permiti sa te…corectez putin?
    In primul rand, chipurile de identificare trebuiesc implantate intr-o zona cu musculatura bogata, fata tendoane, oase, ligamente, nervi(pentru ca le poate dauna, el migrand incoace si in colo o data cu miscarile corpului). VeriChip se implanteaza in musculatura tricepsului (nu pe frunte – pt ca ar fi aiurea sa ai sub pielea de pe frunte ceva de doua ori cat un bob de orez, nu in mana pentru ca ai putea ramane fara vreun tendon, nerv, ligament, etc.)

    Apoi…chipul de care vorbesti tu inca nu are incorporat in el GPS, ci doar un sistem de scanare radio, care citeste un cod de 16 cifre, care ofera accesul la o baza de date medicala.

    Pentru ca este foarte usor de scanat si de citit, si inca usor de manipulat de rau-voitori, cipul nu poate fi utilizat in scopuri economice. Ori npoi stim ca semnul fiarei va trebui folosit ca sa „vindem” si ca sa „cumparam”.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Verichip (VeriChip wikipedia)

  9. Eu am zis doar doar că acele 2 locuri, respectiv fruntea şi mâna dreaptă sun locurile ideale pentru implantare, deoarece acele sunt cele mai calde locuri are organismului….nu am zis că a şi fost implantat acolo.

    Oricum, ce ai zis tu acolo mai sus, am citit şi eu.

    Tu ai citit pe wikipedia sau alte site-uri despre asta, însă, de unde ştii ca informaţiile sunt 100% precise? Trebuie să-ţi reamintesc metodele la care recurge cel rău pentru a ne înşela? Trebuie să mai precizez oare câte secrete „ultra-secrete” se păstrează acum sub tăcere în rândul conducătorilor lumii? Ştiu sigur că există acum tehnologie foarte avansată despre care publicul habar nu are măcar.

    Nu cred că sistemul GPS nu poate fi implantat în acest cip, e doar o chestiune de timp. Mă sperii când mă uit la câte progrese tehnologice se preconizează în următorii 10 ani numai, să nu mai vorbesc de perioade mai îndelungate.

    Antihristul va avea control peste toată lumea, o va monopoliza. Cum? O să ne „marcheze” pe toţi, probabil, ne va face dependenţi de ceva…deja se vorbeşte mai mult ca niciodată despre globalizare şi alte minuni, în gen UE, NATO, NAFTA.

    Chestia cu VeriChip e adevărată, reală, şi nu este deloc un impediment tehnic să îl facă „multifuncţional” : ID, bani, sistem de localizare, etc’s. :)

  10. ca si copil a lui Dumnezeu, preocuparea pentru ce spune scriptura despre acest subiect, trebui sa motiveze in mine actiuni cu impact de un inalt nivel moral crestin

  11. Deci , singura solutie este sa fugim in munti
    radacini si frunze
    Stati linistiti ca nu o sa ne ‘stampileze’ fortat
    cine vrea sa manance primeste ‘bobu’
    care nu vrea ‘bobu’ ,sa fuga in munti sau sa-si ascuta topoarele
    Hitler,Stalin,Husein etc au fost copii mici pe langa maharul care o sa vina
    Faceti-va testamentul oameni buni
    Doamne Ajuta

  12. Eu am mai multe informatii in legatura cu cipul,cum fac sa vi le transmit.Si mereu primesc altele actualizate.

  13. Pot sa vi le trimit sa le puneti pe site.Sunt facute ca niste flayere, se pot imparti, si acolo avem mai multe ideei cum vom putea proceda ca toti mai multi oamenii sa afle, si sa nu accepte acest bio-cip.Acum ni se serveste frumos, dar cand o sa aiba control, vai si amar de cine il accepta.E o lupta de viata si de moarte.

  14. pentru cei care nu isi vor implanta „bobu” va fi o perioada foarte grea in viatza lor….insa mai bine suferim putin pe pamant decat sa suferim dupa moarte….:)

  15. va rog frumos daca poate cineva sa imi trimita pe adresa de sus informatii despre veriChip.multumesc anticipat.

  16. Pai ,bre , toata povestea ta se bazeaza pe faptul ca chip-ul trebuie implantat in mana dreapta sau in cap, cand de fapt chip-ul se implanteza in triceps.
    Ai deptul sa crezi ce vrei,dar nu e frumos sa minti in halul asta.
    Pentru binele tau sper ca te-ai ocupat mai serios de pregatirea ta pentru bac decat atunci cand ai lansat articolul asta .

  17. În primul rând, nu e povestea mea.

    În al doilea rând am relatat ce au zis alții mai deștepți ca mine, și mai deștepți ca tine, care au transpirat serios pentru chestia asta. Să arunci cuvintele în mine și să mă acuzi de minciună e ușor și convenabil, pentru că te pune într-o lumină bună pe tine.

    În al treilea rând, ai ratat tot conceptul și ideea de bază a articolului, și ai citit printre rânduri.

    În al patrulea rând, eu nu mint. Am vrut să spun că ceea ce a profețit Biblia, se și întâmplă.

    Mulțumesc de intervenție, mi-a prins bine!

  18. am citit parerea tuturora ,acum lucrul cel mai important care ni-l cere DOMNUL ISUS este de a ne pregati pentru revenirea LUI ,-RAPIREA- pazind CUVANTUL SAU -Apoc.3 v 10- 11.
    Lucrul pe care mi-l doresc foarte mult este,sa ne intalnim cu toti in IMPARATIA LUI ,DOMNUL SA NE AJUTE .

  19. sa sti ca lucrarea cu semnul fiarei ma preocupa de cind ma stiu de aceea va rog pe toti care cititi aceste cuvinte poate o sa gasesc pe cineva care sa ma ajute in formarea unei asociati care sa mediteze pt dreptul libertati noastre si lupta inpotriva buletinelor cu cod de bare pt mai multe detali cititi APOCALIPSA13 si va veti da seama fiecare despre pericolul care nepindeste

  20. 1 problema asta o intelege omul,in schimb ganditi-va ca greu e sa stai 3 zile fara sa mananci dar sa ne punem problema sa stam pana ce murim. Grele acele vremuri vor fi pentru cei credinciosi,si cine rabda avand nadejde in Dumnezeu se va mantui. Dumnezeu sa fie cu noi,ca nu se stie ziua in care va veni.
    2. Lucrurile sunt pregatite.Momentul e asteptat.Sa ne rugam ca Sfanta Lumina sa pogoare la Ierusalim si anul viitor
    3. Sfatul meu e sa va intariti in credinta asa cum poate fiecare dupa puterea lui,caci Dumnezeu priveste cuvantul nostru ce se varsa din adancul constiintei fiecaruia,si acela,lucrat cu smerenie ne va spala faradelegile

    Doamne Ajuta!

  21. pare o scena dintr-un film sf.dar defapt este trista realitate…ff.bun articol ai dreptate e adevarat..DUMNEZEU SA NE AJUTE!

  22. Privita-l. E kam lung, are 112 minute, dar nu va fi un timp pierdut! Avem ce invata deakolo…

  23. nu are nici o treaba bancnotele romanesti cu 666…. 500 + 100+ …. etc… vezi ca sunt si bancnote de 200 pe care ai uitat sa le pui.. si no sa mai iasa 666 :)

  24. Ai dreptate. Aia cred că era cînd nu erau de 200 :) oricum, nu eu am făcut acele calcule ci sînt preluate din auzite. Oamenii tot timpul au fost fascinaţi de 666 şi au dorit să găsească tot felul de asemănări. O să revin curînd cu un articol despre această manie.

  25. Am citit articolul si este cu totul adevarat.Nimic nu este mai adevarat decat aceste „fapte„ care implinesc desavarsit cuvintele Sfintei Scripturi.Nu trebuie sa ne fie frica sau sa ne ingrijim de cele materiale caci BUNUL DUMNEZEU va avea grija de noi si de sufletele noastre. Si sa nu uitam ca numai cei ce vor primi cipul vor muri de foame in vremea cea de pe urma caci asta va fi ingaduit de Dumnezeu ca sa descopere oamenilor inselarea lui antihrist.Sa ne rugam unii pentru altii ca Dumnezeu vazand dragostea noastra se va milostivi de noi.Si urmariti si filmul INGERUL DIGITAL!!! Dumnezeu sa ne ajute!

  26. oamenilor.. deschideti bine ochii si nu inghititi orice poveste! spun de la inceput ca sunt credincios si cred si eu ce scrie in Apocalipsa asa ca nu o sa atac faptul ca va veni o vreme in care se va adeveri ce scrie in cap 13. totusi, nu pot sa trec cu vederea unele lucruri din articolul tau care pur si simplu nu sunt adevarate! Mentionez inainte sa scriu ceea ce urmeaza am incercat sa ma informez cat de cat. totusi, daca voi aveti surse mai bune care contrazic ceea ce scriu eu, va rog sa imi spuneti si mie.

    1. VeriChip nu pare sa aiba nici o legatura cu Motorla

    2. VeriChip nu pare sa aiba nici o legatura cu MonDex. MonDex produce carduri bancare „inteligente” asemanatoare cu cele de la ING.. visa electron cu cip, dar se deosebesc prin faptul ca in memoria lor au stocata exact siutatia financiara, nu doar un numar de identificare cum is cardurile normale.

    3. cu siguranta MonDex nu produce 1 miliard de cipuri anual. Am gasit un articol din 2004 care spunea ca s-au testat pe aprox 1000 de pacienti.

    3. `-Dex: Dexter (parte a mâinii drepte)` – nici o legatura

    4. Tehnologia RFID nu are nevoie de baterie (aceeasi tehnologie se foloseste in cartelele alea albe de interfon pe care le apropii de interfon si se deblocheaza usa de la bloc) deci nu ar avea de ce sa contina litiu si cu siguranta nu va exploda daca se incearca scoaterea ei.

    5. GPS (care vine de la Global Positioning System, adica Sistem de Pozitionare Global.. nu GP Site) nu prea (a se citi deloc) functioneaza in interiorul cladirilor si in plus, faptul ca un sistem GPS si-a detectat pozitia in spatiu asta nu inseama ca altcineva poate sa stie acea pozitie DECAT DACA SISTEMUL I-O TRANSMITE. Eu daca folosesc un GPS pt masina, nu va putea absolut nimeni sa primeasca indormatii de la GPS cu privire la pozitia mea. Sistemul receptioneaza date de la sateliti si EL calculeaza pozitia pe baza timpilor de intarziere a semnalului. GPS-ul nu transmite nimic niciunde pt ca pt a transmite e nevoie de alt hardware mai scump si mai complicat. (is student la calculatoare si cam am habar de hardware;) Singura modalitate de a „alerta autoritatile” este prin includerea unui sistem similar telefonului mobil (mai simplificat decat acesta dar totusi…) si inclin puternic sa cred ca este imposibil ca acel cip sa mai contina un GPS si un telefon mobil pt transmiterea datelor.

    6. Daca aceste sisteme ar fi introduse, cu siguranta nu ar putea face asta fara ca sa isi dea nimeni seama. Sunt destui oameni in lumea asta care cunost pe de rost tehnologiile astea si nu ar putea pacali/cumpara pe toti.

    7. Nu cred ca au cheltuit nici un cent pentru a gasi locul ideal pentru implantarea lor. implantarea se face in tesutul gras (cel mai logic ar parea sa fie undeva in mana), nu in muschi si nu pe langa oase.

    8. mana e cel mai cald loc al organismului??????? nu vreau sa jignsec pe nimeni dar cum poti sa spui/crezi asa ceva? ia iesi pana afara si stai 5 min fara sa pui mana in buzunar.

    7. din absolut orice numar ajungi „cumva” la 666 ;)

    8. lipseste bancnota de 200 cum a mai spus cineva mai sus

    9. Bill Gates in ASCII = 885. totusi, numele lui e William Gates al 3lea dar ma indoiesc ca as avea mai mult noroc cu varianta asta

    10. ai atacat pe cineva punand la indoiala informatiile lui de pe wikipedia. dar pe tine ar trebui sa te creada lumea pe cuvant? o sa spui ca si tu ai preluat informatia de la altcineva dar ai gasit vre-o sursa de incredere (in afara de Apocalipsa) care sa sustina ceea ce ai scris aici?

    11. Problema majora a chip-ului este securitatea. RFID presupune generarea unui camp electromagnetic de catre cititor cu o anumita frecventa care alimenteaza cip-ul si acesta altereaza frecventa intr-un mod dependent de valoarea pe care o are stocata si pe care o transmite urmand ca cititorul de tag sa constate diferentele intre ceea ce genereaza si ceea ce recepteaza si astfel obtine informatia. Aceste taguri se pot citi relativ usor si de asemenea se pot clona odata ce ai citit informatia de pe ele. am dat peste un site care explica cum se cloneaza cardurile albe ce se folosesc la interfoane da acum nu mai dau de el. inca odata spun ca daca ar contine si alte componente (GPS, telecomunicatii), acest lucru nu s-ar putea tine secret.

    12. Scopul declarat al verichip-ului este acela de a grabi identificarea victimelor unui accident si a informatiilor legate de tratamentul/afectiunile de care sufera o victima. Datorita problemelor de securitate nu se foloseste in alte scopuri.

    in incheiere repet ca nu vreau sa tin partea acestui cip dar cred ca e datoria noastra sa ne informam inainte sa raspandim stiri FALSE.

    radu

  27. andrei bafta la bac..si Dl sa te binecuvinteze pt toate informatiile de mai sus…asai…nu mai este mult..si atunci se vor vedea cei acre Il iubesc cu adevarat…dar zic eu ca se merita..pana atunci sa ne rugam ca Dl sa ne dea puteri..si sa stam uniti in rugaciune..sa ne sustinem..si sa nu uitam caci prin El avem biruinta…fiti binecuvantati dragii mei:)..dak se poate as vrea si eu mai multe informatii..pe adresa de e-mail..ancutza_abygael@yahoo.com..va multumesc:)

  28. Radu,

    După ce am scris articolul (care era scris cînd nu eram aşa „copt” – după cum vezi e pe 8 februarie anul trecut) m-am dumirit mai bine care e faza cu VeriChip. Într-adevăr, nu prea are treabă cu numărul fiarei, mai deloc. Ai mare dreptate şi îţi mulţumesc mult pentru că ne-ai adus aceste detalii în ce priveşte cele scrise de mine.

    Ideea e că profeţia se va împlini, şi trebuie să stăm alerţi, chiar dacă asta implică să răspundem la alarme false, cum este aceste cu Chipul, pentru ca atunci cînd vine alarma adevărată să fim pregătiţi.

    Eu doresc, cu prima ocazie cînd prind timp liber, deoarece sînt în sesiune, să revin asupra acestui subiect. O să fiu mult mai informat atunci.

    Mulţumesc, Radu

  29. Tocmai azi am vorbit la scoala despre apocalipsa. Cind am ajuns acasa am primit pe mess un site despre verichip,asa am gasit si acest site. Ma bucur ca ati luat initiativa sa informati lumea. Pacat ca nu toti cred. Oricum mult succes in continuare.

  30. îţi mulţumesc mult, Rodica

    te aştept şi în continuare ca să putem descoperi împreună tot mai mult ceea ce trebuie şi ce nu trebuie să credem. Îmi place să scriu pentru oameni, pentru tine…

    El să aibă milă de noi toţi, pentru că mică ne este credinţa!

  31. am vazut documentarul INGERUL DIGITAL {VERI CHIP}am citit pt, prima data despre un asemenea cip acum 10 ani intro rev crestina ETHOS .spuneau si ei cam acelas lucru ,eu zic c este de crezut pt uni cred c ar fi bine sa nusi mai bata capu cu prea mule numere si alte kesti DUMNEZEU este fff simplu.

  32. mulţumesc, Cristi

    Cum am mai spus-o vreau să revin asupra postării, dar să mai scap mai întîi de sesiune. Te mai aştept! :)

  33. Ma bucur ca se implineste Scriptura in unanimitate,contestand totodata ideea ca Biblia este un mit,dar ce ma ingrozeste este faptul cum ne gasesc aceste timpuri din urma. Hai sa ne trezim la realitate, si daca pana acum ne-am jucat cu Dl si cu Legea…. ar fi cazul sa punem punct. Imi pare totusi rau ca nu toti cred profetiile din Apocalipsa si spun ca ne dam fiecare cu parerea dupa bunul plac,singurul lucru care o sa-i convinga ca este realitate aceasta informatie despre micro-chip(numarul fiarei si nu neaparat despre acesta prezentat) este atunci cand vin urgiile Domnului peste ei, cand va avea loc rapire Bisericii(ei fiind lasati deoparte datorita primirii semnului) si la Judecata. D-zeu sa va binecuvinteze pe toti!!!

  34. pe cărțile noastre de identitate în dreapta mai este o poză ce se vede vag , citiți invers ce scrie pe fruntea voastră pe acea poza.

  35. abc,
    scrie CARD, pe dos o să scrie DRAC; drac scrie şi pe buletinele francezilor, dar ei nu ştiu ce e aia… e doar o analogie de limbă…
    un alt exemplu ar fi că Domnul Isus a fost asemănat cu soarele, (în enlg. God’s Son – Sun) se pronunţă identic, dar nu are nici cea mai vagă legătură…
    mulţumesc de intervenţie :)
    iar în Împărăţia Lui, pe fruntea mea o să scrie SFÎNT :)

  36. Tot ce se scrie in biblie se adevereste.Ceea ce scrie in apocalipsa(unele lucruri) se adeverresc in legatura cu chipul mondex.Intrebarea care se pune acum este:
    „Cine e antihristul care ii pacaleste pe oameni si ii alunga de la credinta jignind pe Dumnezeu?”
    Tot in apocalipsa scrie ca acesta va pacali oamenii cu vrajitorii iar acestia se vor minuna de ele si il vor considera un „dumnezeu” care de fapt este fals.Unii profetii scriu ca va fi evreu(fiindca in credinta mozaica evreii inca il mai asteapta pe Iisus) si va veni pretinzand ca este Dumnezeu.Deci cand o sa vina trebuie sa ne adunam credincisii in Dumnezeu si sa-l combatem chiar cu pretul vietii si sa nu credem minciunuile lui.

  37. asta arată cîte interpretări se pot da lucrurilor dar mai cu seamă cuvintelor ca să putem fi îndepărtati de adevăr.

  38. Ionut, trebuie sa fim treji tot timpul si sa cascam bine ochii, dar cu atit mai mult, pentru a nu fi inselati, trebuie sa cerem intelepciunea Lui si calauzirea Duhuli Sfint, fara de care nu se poate.. despariti de El, nu putem face nimic

    abc,

    ai dreptate, mare dreptate… de aceea cred ca si aceasta tevatura cu Verichip e cam degeaba… interpretari se pot da… 1000, fiecarui cuvint. La fel au facut si cei cu filmul Zeitgeist, care e un mare pacalici. Multumesc mult de interventie, m-a ajutat mult.

  39. mă uitam la investitura lui Obama în funcție și-mi imagineam cît de departe sunt oamenii de Domnul Dumnezeu punînduși mari speranțe într-un muritor de rînd . mă îngrozesc , aceiasi sperantă au avuto cu Kenedy si moartea lui a coincis cu moarte democrației în SUA ,din păcate putini au înteles,

  40. mah…frate incredibil cat de naiva este lumea…
    punetzi totzi botu’ la toate…
    intradevar…nu is de acord cu ideea sa am un cip in mine…da nu din cauza…k „drac”(card..) shi 666 shi mai stiu ce vrajeli…ROMANIA TREZESHTE-TE!!!
    Oricum..daca va fi obligatoriu…totzi o sa avem cipuri in noi…oricum…tehnologia evolueaza…shi asta este cel mai important…:)
    Lumea nu stagneaza…se fac mari progrese tehnologice…:)am vazut shi un comm despre Zeitgeist…”mare pacalici”…??astea inseamna k ai facut prosti pe nishte oameni..care au facut cercetari..shi asha mai pe scurt..sunt nishte oameni cu „capu’ mare”…tot ce a fost in acel documentar…mi s-a parut foarte veridic…voi totzi nu suntetzi de acord…k s-a inceput doc. direct despre religie…shi ce sa zic…atzi fost lovitzi la inima..wai de mine…nimeni nu zice k nu exista o divinitate…shi oricum omu’ a cautat mereu sa creada in cineva…e cert k exista o divinitate…k ii numita horus k alah sau budha sau mai stiu eu cum…asta e altcv…cum ziceau shi in doc…suntetzi orbitzi de marea prostie din TV…k va uitatzi totzi la fernando shi magda ciumac shi tolea…dak cei de la Abba aveau sa stie…cine este „Fernando”..crek nici nu ma-i scoteau celebra piesa…mai cititzi o carte oameni buni…lasatzi tv-ul…k stagnatzi…in timp ce lumea evolueaza…shi ne speriam de nishte cipuri…intradevar nu neg…k e o schimbare radicala…acu’ o sa urmeze comm:)) shi comm:))…shi o sa primesc shi injuraturi…
    asta e..adevarul doare:D…
    da vb lu’ Mircea Badea…care cred k este singurul lucru interesant de la tv…pe langa discovery chanel…”TRAIM IN ROMANIA…SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPU'”…:D park k vad k va luatzi shi de felu’ in care scriu…k folosesck „tz” „sh” :))
    wha’eve’…:-j

  41. pardon…”channel”..mi-o scapat de la viteza de scriere:))…a da …shi mi-a scpat un lucru…
    unde erau marii credincioshi…
    …am vazut scris „hristos”…in loc de „Hristos”…
    :))=))…in fine…:D…scz shi pt celelalte erori gramaticale ..”I’m human”:D

  42. Adriane,
    în primul rînd, mulţumesc pentru că ne-ai împărtăţit opinia ta
    în al doilea rînd vreau să-ţi zic că nici eu nu-s de acord cu chestia asta cu Verichipu… mîine am de gînd să scriu un alt articol despre acesta
    apoi, stilul tău de a aborda problema este unul copilăresc şi „messengeristic”, după ce cineva citeşte modul tău de a expune grafic părerea, nu cred că te poate lua drept sursă de încredere, pentru că prima impresie contează.
    crezi că dacă scrii „România, trezeşte-te!” cu Caps o să se trezescă România?
    Înjurături n-o să primeşti pentru că le şterg.
    În legătură cu Zeitgeistul, eu cred că mai trebuie să vezi şi ce spune opoziţia, filmul anti-Zeitgeist, anume „Expelled – No Intelligence Allowed”, cu Ben Stain, făcut la cel mai profesionist nivel. În filemle Zeitgeist am identificat şi eu (care nu-s expert în apologetică) o groază de erori infantile pe care le pot dezminte din capul locului. Da, Zeitgeist este un mare păcălici, îmi susţin afirmaţia, iar cei ce l-au făcut o să regrete într-o zi că l-au făcut.
    Văd că te-ai legat de faptul că Numele Fiului lui Dumnezeu a fost scris cu literă mică, asta îmi indică nivelul tău de îndoctrinare ortodoxă care pune accentul pe formă şi nu pe fond, o ortodoxie înglodată de tradiţie şi forme goale. Dacă L-ai fi cunoscut pe Dumnezeul adevărat pe care Îl propovăduiesc prin tot ce fac şi scriu, ai fi descoperit că El nu caută la faţa omului ci la inima sa. Într-adevăr, dacă greşeala de a scrie cu literă mică e făcută intenţionat, atunci e o problemă, denotă lipsă de respect… dar dacă a fost făcută şi „scăpată de la viteza de scriere” de care aminteşti, atunci nu e problemă.
    Şi mi-a mai scăpat un lucru. Ia pune mîna tu şi scrie un articol competent despre acest subiect, să vezi ce „uşor” este, apoi îţi dau voie să critici.
    Toţi sîntem „human”, aşa că la fel cum tu vrei scuzat pentru erorile gramaticale, aşa scuză-ne şi tu pe noi de erorile şi discrepanţa între felul nostru de a gîndi cu al tău. Văd că eşti bilingv, să ştii ca primesc şi articole scrise în lb. engleză, nu mi-e aşa străină.
    Toate cele bune, şi te mai aştept prin preajmă! :)

  43. pace tuturor ,,staruiti in rugaciune pregatitiva caci ziua acea va veni ca un hot ,,cereti binecuvantarea de la d_zeu sa va tina in mana lui k doar el ne poate sustine in acel moment rugativa nencetat slujitil pe d_zeu …..domnul sa va binecuvanteze pe toti …amin

  44. -Dacă aduni toate bancnotele româneşti, iată ce iese: 500 + 100 + 50 + 10 + 5 + 1=666;

    lasa-ma sa te contrazic aici, ai uitat bancnota de 200.

    si nu va mai luati dupa toate potrivirile, cine stie…

  45. Cerase, dacă ai fi citit cîteva comentarii mai sus, s-a mai discutat despre bancnota de 200 de lei, iar despre potriviri, am scris recent în articolul „VeriChip şi numărul/semnul fiarei, 666”, ai link acolo sus, te invit să-l citeşti :) Mulţumesc !

  46. daca [sper ca nu voi apuca]o sa fim obligati sa-l purtam il vom purta.ce altceva putem face?

  47. Acest chip va fi folosit pt a cumpara/vinde..dak il refuzam atunci din ce vom trai?cu ce ne vom hrani?
    Ne va fi fff greu sa ne descurcam,insa Dumnezeu este alaturi de noi, dak suntem cu adevarat credinciosi si cred k ne va ajuta sa trecem si peste aceste momente grele din viata noastra pt a ne mantui si a dobandi viata cea vesnica.D-zeu sa ne ajute!

  48. Cu tehnologia aceasta ff avansata ne vom distruge viitorul!ne-o vom face q mana noastra..
    Inainte imi doream poate multe lucruri sofisticate,insa acum nu-mi doresc decat sa am o viata normala,sa-mi vad de cariera, sa-mi intemeiez o fam.Sa nu trebuiasca sa aleg intre un simplu chip(dar tot odata o semnare la moarte) si o viata plina de greutati,fara un mod sigur de a procura hrana,..
    M-a pus pe ganduri acest chip..Fara indoiala voi alege sa nu-l accept..
    Si sper k nici voi nu-l veti accepta!!

  49. Dyana,

    Te rog mult să-mi citeşti şi celălalt articol despre VeriChip, unde am dat lămuriri mai clare asupra zvonurilor care au iscat atîta vîlvă cu acest articol, sau zvonurile despre numărul fiarei, în general din această perioadă a anului. Acolo o să te lămureşti mai bine. Este un link chiar la sfîrşitul acestui articol.

    În legătură cu tehnologia, îţi împărtăşesc regretul şi poţi citi într-un artiol de-al mau puţin mai vechi de ce anume mi-aş dori să mă fi născut în anii 1800. Articolul este acesta, Ou sont les neiges d’antant? dar e română scris :)

  50. D zeu sa va biniecuvinteze si El sa va ajute sa descoperiti lumii adevarul…Domnul vine curand!

  51. DOMNUL SA VA BINECUVINTEZE. FITI TARI SI NU ACCEPTATI ACEST CHIP(SENTINTA LA MOARTE).MAI BINE SA SUPERI O PERIOADA DECAT SA SUFERI IN FOCUL VESNIC.

  52. da este adevarat tot ce ai scris acolo…..am vazut din comenturile celrlalti tineri…k intreaba ce e de facut…RASCUMPARATI VREMEA…mergeti si vorbiti lunmii intregi despre Domnul…k ei sa nu accepte semnul fiarei…si sa le spuneti si consecintele…pe tnie..Domnul sa te binecuvinteze1!!!

  53. amin, ely!

    te invit pe tine şi toţi ceilalţi cititori să urmeze şi să citească şi link-urile de la finalul articolului. Mulţumesc mult!

  54. Acolo scrie ca toate bancnotele romanesti adunate dau 666 si anume 500 + 100 + 50 + 10 + 5 + 1 …. DAR NU VA SPERIATI … Intre timp s-a introdus si BANCNOTA DE 200 Lei =))

  55. va rog sa-mi raspunda si mie cineva la intregarea asta:
    daca verichip e semnul fiarei, atunci care este semnul scris pe fruntile alesilor, batranilor….. (aveau scris pe frunte Numele Sau..Domnului)?

  56. Spun a nu ştiu cîta oară să urmaţi link-ul de la sfîrşitul articolului şi să CITIŢI !!!

    Acesta este un articol scris cu un an în urmă, despre care nu ştiam mare lucru, şi din naivitate, l-am publict. Atîta tot. Însă am revenit şi am clarificat problema după cercetări amănunţite.

    Aşa că, vă rog, pentru toţi ce veţi mai comenta aici, CITIŢI articolul de completare, VeriChip şi numărul/semnul fiarei, 666, şi nu mai veniţi cu întrebări înainte să fi avut bunul simţ să CITIŢI ceva înainte. Aveţi mură în gură două articole la finalul articolului, undeva în subsol, cu link pe ele.

    Hai să ne învăţăm să ne documentam singuri, mai precis şi exact, şi să nu mîncăm timpul altora cu explicaţii care au fost date şi dezbătute în prealabil, explicaţii care sînt VIZIBILE dacă nu v-ar fi fost lene să CITIŢI!

    Mulţumesc de înţelegere.

  57. ce ar fi sa anunti lumea la inceputul articolului ca ai scris o alta versiune, diferita si ca nu mai sustii cele scrise aici? cred ca ar fi mult mai bine pentruca sunt destul de multi care nu citesc tot

  58. radu, articolul e relativ scurt, şi dacă dai puţin în jos imediat îţi sare în ochi subsolul articolului, delimitat de linia orizontală şi linku-urile cu albastru, însă fii sigur că cine are bună voinţă sau este interesat cu adevărat de acest subiect va „devora” nu doar articolul în întregime ci şi comentariile, care deja, după cum observi s-au cam strîns. Cine e superficial în general, va fi superficial şi aici, chiar dacă i-aş scrie la început cu litere de-o şchioapă :)

    sau, cum ar arăta articolul care începe aşa: „ştiţi, articolul care urmează nu mai este valabil, dar dacă vreţi, puteţi să-l citiţi”, cam urîţel, nu?

    mulţumesc că mi-ai propus acest lucru, şi sper că e ok dacă nu am fost de acord cu propunerea ta, în plata explicaţiilor pe care le-am dat mai sus

  59. blog-ul tau, regulile tale
    totusi, permite-mi sa imi exprim parerea (o sa dorm mai bine la noapte daca o fac :). Ai scris:

    „cum ar arăta articolul care începe aşa: “ştiţi, articolul care urmează nu mai este valabil, dar dacă vreţi, puteţi să-l citiţi”, cam urîţel, nu?”

    Da, nu-i frumos sa scrii asa ceva la inceputul articolului, dar mi se pare necesar atat timp cat e adevarat. Gandeste-te ca multi ajung la acest articol dupa ce cauta „verichip” pe google (articolul este al 3lea rezultat, imediat dupa pagina de pe xhost) in urma vizionarii acelui slideshow al carui link circula pe mess. Oamenii aia ajung aici si ce vad? Vad un articol scris acu un an care sustine niste lucruri false in mare masura, lucruri cu care nici tu nu mai esti de acord. Is de acord ca cei care au bunavointa vor citi cu atentie dar de ce sa ii lasi pe cei superficiali sa ramana in intuneric? Gandeste-te putin, ce urmaresti prin acest blog? Sa ai o gramada de cititori si sa devii popular (si atunci ar fi naspa sa ai articole „uratele”) sau sa aduci putina lumina, dupa cum iti este si tie data de El?

    Pe celalalt articol ai raspuns unui comentariu cu o ilustratie de genul ca nu o sa iti ceri scuze ca te-ai murdarit pe haine cand erai mic. Permite-mi te rog sa extind ilustratia: Imagineaza-ti ca esti mic si iti arunci hainele murdare in dulap impreuna cu hainele curate pt ca nu stii ca nu trebuie sa faci asta. Apoi vezi la altii ca ei nu fac lucru asta, ci le pun separat si iti dai seama ca nu e bine ce faci. Care e urmatorul lucru pe care l-ai face?

    Inca odata, scuza-ma daca nu stau pe banca mea. Stiu ca am un spirit mai critic dar nu am motive ascunse. Am incercat sa explic cat am putut de bine ceea ce am sustinut din primul meu comentariu. Bineinteles, tu esti stapanul aici si vei face cum crezi tu ca e mai bine.
    O seara buna,
    radu

  60. BA e adevarat ce se spune! am vzt mai multe articole despre acest cip si se spune ca iti afecteaza starea de sanatate! tot ce se spune este adevarat..trebuie sa va treziti la realitate!!!! daca Nu CIiti BIBLIA si vedeti care sunt urmarile !

  61. Nu trb sa va contraziceti atata ,fiecare dupa cum crede si ce stie si cata credinta are! acuma nu stam sa ne spune m parerile ca eu stiu asta si uite asa si nu e asa ca nu stiu cum…. cititi mai bien Bilblia si alte carti Sfinte si o sa descoperiti singuri care este adevarul!

  62. Radu, nu e nevoie de scuze, aşa-s şi eu ca tine, născut ca să critic. Eu mă bucur cînd cineva vine cu o idee care se contrazice cu a mea, foarte rar am parte de luxul de a purta o polemică civilizată cu cineva. Critica poate îndrepta multe lucruri strîmbe dacă este făcută cu intenţie bună şi înţelepciune.

    O să-ţi mai dau un motiv pentru care nu intervin asupra articolului: statornicie şi responsabilitate; rămîn statornic în ce am scris, chiar dacă nu mai sînt de acord cu ce a fost acum un an, şi îmi asum responsabilitatea unui articol scris prost în spaţiul public. Consider că am făcut toate clarificările de rigoare cu articolul care este în subsolul articolului despre care vorbim. Dacă mi-aş schimba articolele ca pe şosete, cine ar mai avea încredere în literele pe care le aşez aici, cu oarece trudă, de multe ori puţin înţeleasă?

    Ca să răspund întrebării tale despre cititori şi rating, fără să te pun la lectură suplimentară (deoarece am scris şi despre aceste lucruri) îţi spun că nu urmăresc nicidecum să am mulţi cititori şi să fiu faimos. Tot ce-mi doresc e să fiu faimos în ochii lui Dumnezeu, să spună despre mine cum a spus şi despre Iov. Ăla e ratingul adevărat! Habar nu am cum a ajuns aşa de bine văzut blogul meu la căutarea termenului de „verichip”. Crede-mă că mulţi bloggeri caută „reţeta” vizibilităţii pe Google, şi aplică tot felul de „condimente”. Ştiu şi eu cîteva şmecherii din acestea, dar nu le aplic. Mă bucur că lumea e interesată de acest subiect, şi poate pe această cale am o şansă în plus de a aduce lumina pe care mi-a fost dată şi mie s-o văd, de la El.

    O să fac totuşi nişte precizări, dar tot la subsol.

    Mulţumesc de participare, Radu, te mai aştept! Am nevoie de oameni ca tine aici care să dezbată pentru ca adevărul să iasă la iveală.

  63. angel, care alte cărţi sfinte?

    şi ce zice Biblia despre VeriChip? poate vrei să detaliezi puţin, pentru că eu tot am vorbit despre asta. Sînt perfect de acord cu tine, anume acolo unde spui că dacă citim Biblia o să descoperim adevărul.

    Toate cele bune! :)

  64. Oi, doamni, da’ cata prostie! Mare e gradina lu’ Domnu’ vostru…
    Si toate astea sunt scrise de oameni inteligenti? Adica voi sunteti de-aia de cred in serpi vorbitori si mersul pe apa si neaga ca povestea cu bobul de fasole pana la cer e adevarata?

    Banuiesc ca o parte dintre cei care au postat comentarii au studii superioare, ca au obtinut o diploma, ca ati fost invatati sa ganditi rational si logic despre lumea in care traiti… Sunteti persoane inteligente, stiti cum functioneaza o societate si cum se dezvolta seturile de valori, ganditi critic si analizati o situatie in functie de considerente rationale si nu dintr-o poveste. Stiti de Legea Gravitatiei, de inertie si magnetism.
    Unor persoane inteligente ma adresez acum, care gandesc rational si stiu sa aplice aptitudinile critice asupra faptelor si lucrurilor din jurul lor. Daca sunt crestini, cu atat mai bine, vor aplica aceste aptitudini asupra religiei.
    Sunt cateva intrebri simple la care orice crestin ar trebui sa stie raspunsul, desi raspunsul lor e intotdeauna unul inventat, inventeaza o scuza mai mult sau mai putin penibila in numele d-zeului lor…

    Crestinii cred ca rugaciunea are ca efect vindecarea cancerului, tratarea bolilor, iluminarea lui’ Peste si gasirea „caii”. Totusi, membrele amputate refuza sa creasca inapoi, in completarea trupului unui om.

    „De ce d-zeu nu vindeca persoanele cu membre amputate?”
    Cu totii stim ca membrele amputate nu cresc la loc ca si raspuns la o rugaciune; e o intrebari simpla totusi, nu? Ciungii, cum sunt numiti popular, nu primesc nici un raspuns de la acel d-zeu, nici un miracol, nici o regenerare.
    Daca esti o persoana inteligenta trebuie sa recunosti ca este o intrebare cel putin interesanta. Pe de alta parte, tu crezi ca d-zeu raspunde la rugaciune si face minuni. In acelasi timp stii ca d-zeu ii ignora total pe cei cu membre amputate de vreme ce acele membre nu mai cresc inapoi, chiar daca oamenii care au membre amputate se roaga ani in sir sau toata viata.
    Cum te impaci cu treaba asta discrepanta? Ca si persoana inteligenta, sigur ai o parere despre acest fapt, pentru ca toata chestia asta cu d-zeu nu prea are sens. Pentru a determina o pozitie fata de acest fapt, trebuie sa creezi un fel de rationalizare, e explicare: trebuie sa inventezi un raspuns in numele lui d-zeu pentru a explica acest fapt ciudat. Ai sa spui:

    „Cred ca d-zeu are niste un plan anume si, desigur, ascuns, legat de aceste persoane.”

    Deci iti inventezi o scuza, oricare, apoi incetezi sa te mai gandesti la acest lucru, pentru ca iti creeaza discomfort psihic si stii ca e complet irational iar constatarea asta intra in contradictie cu faptul ca esti o persoana educata cu simt critic ce poate rationaliza logic si gasi un raspuns firesc.

    Uite un alt exemplu:

    Ca si crestin, crezi ca lui d-zeu ii pasa de tine si iti raspunde rugaciunilor. Intrebarea:

    „De ce sunt atatia oameni care mor de foame in lume?”

    De ce ar fi d-zeu ingrijorat de marirea salariului tau si in acelasi timp sa ignore rugaciunile disperate ale atator copii inocenti, care pur si simplu mananca insecte ca sa nu moara de foame? Nu prea are sens, asa-i? Nu e chiar logic. De ce ar face asta un d-zeu care e prezentat de religie ca fiind iubitor, pasator?

    Pentru a explica trebuie sa inventezi vreo scuza incredibila in numele acelui d-zeu, ca: „d-zeu vrea ca acesti copii sa sufere si sa moara de foame pentru ca are un plan divin si misterios legate de ei.” Sau: „Acesti copii trag pacatele parintilor…”

    Si, bineinteles, iti scoti cat mai repede din minte toata situatia, pentru ca iti creeaza un discomfort psihic, te deranjeaza cumva ca – fiind o persoana inteligenta cu studii superioare, care are abilitatea de a gandi rational – nu poti folosi un raspuns logic, argumentat ca sa explici de ce un d-zeu iubitor si pasator ar comite o asemenea atrocitate.

    Intrebare:
    „de ce d-zeu vrea moartea atator oameni inocenti in Biblie?”

    Exodus 3:52
    d-zeu ne spune sa ucidem pe toti cei care muncesc in ziua sabatului.
    Deuteronom 21:18-21
    d-zeu ne spune sa ucidem pe toti adolescentii ne-ascultatori.
    Leviticus 20:13
    d-zeu cere moartea homosexualilor.
    Deuteronom 22:13-21
    d-zeu ne cere sa ucidem toate femeile care nu sunt virgine in momentul casatoriei.
    S.a.m.d – sunt o multime de indemnuri si cereri violente in Biblie.

    Nu prea are sens, asa-i? De ce ar vrea un d-zeu care e caracterizat de o iubire fara margini moartea atator fiinte umane, ca noi, pe considerente atat de triviale?
    Doar pt ca lucrezi in ziua gresita a saptamanii sa mori?? Chiar e absurd! De fapt, daca intr-adevar esti o persoana inteligenta, realizezi ca e o nebunie de-a dreptul!
    Asa ca incepi sa inventezi un fel de explicatii ne-argumentate pentru a scuza intentiile criminale ale acestor versete.

    Intrebare:
    „de ce biblia contine atat de multa vrajeala anti-stiintifica, non-sensuri fara argumentare?”

    Ai o diploma care atesta ca nu esti cretin/a, deci stii la ce ma refer. Stii cum functioneaza stiinta. Folosesti bucuros/asa produsele stiintei zi de zi:
    -masina
    -telefonul mobil
    -cuptorul cu microunde
    -televizorul
    -calculatorul
    -iluminarea
    -mp3-ul

    Acestea, toate, sunt produse ale stiintei. Stii ca stiinta este vitala pentru orice fel de dezvoltare economica si chiar in viata noastra. Aici intervine o problema: ca si persoana educata si inteligenta stii ca biblia contine o serie de informatii care nu numai ca sunt un total bullshit din perspectiva stiintei, insa chiar contrazice stiinta in multe situatii.
    – d-zeu NU a creat lumea in 6 zile, acum 6.000 de ani in urma, cum sustine biblia.
    – NU a fost niciodata un potop care sa acopere muntele Everest, cum sustine biblia
    – Iona NU a stat 3 zile in burta unui peste, cum sustine biblia.
    – Adam NU a fost creat din lut, cum sustine biblia.

    Toate povestile acestea sunt DOAR POVESTI. De ce un d-zeu atoatestiutor ar lasa sa se scrie in biblie atatea prostii irationale, adevarate povesti de adormit copiii? Nu prea are sens, asa-i?
    Asa ca vei incepe sa inventezi tot soiul de scuze idioate pt a explica „de fapt” cum stau lucrurile, de ce biblia contine atatea vrajeli care nu au nimic in comun cu inteligenta, pt a-l scuza pe d-zeu cu povestile tale.

    Intrebare:
    „de ce d-zeu e pro-sclavagism, de ce indeamna fiintele umane sa creeze sclavi din alte fiinte umane, ca si ei?”

    Exodul 21:20-21
    Coloseni 3:22-24
    Ephessians 6:5
    1 Petru 2:18
    S.a.m.d

    Ai sa vii cu vreo explicatie ciudata, inventata pe care sa o oferi drept raspuns. Asa-i?

    Intrebare:
    „de ce lucruri rele se intampla oamenilor buni?”

    Intrebare:
    „de ce nici una din minunile despre care se spune in biblie nu a lasat in urma absolut nici o dovada?”

    Intrebare:
    „cum iti explici – in mod rational si inteligent – ca Iisus nu a aparut niciodata (nu in inchipuirea ta, ci real,) in fata ta, sa stea de vorba cu tine?”

    Intrebare:
    „de ce Iisus ar vrea – chiar si la figurat – sa-i bei sangele si sa-i mananci corpul?”
    Tie nu ti se pare ca suna grotesc de-a dreptul, revoltator?
    De ce ar vrea un d-zeu, care are absolut toata puterea posibila, sa faci asa ceva, cand – in oricare alt context – suna a ritual satanist, canibal, dezgustator?

    Intrebare:
    „de ce rata divorturilor la crestini, la credinciosii-care-nu-contesta-nimic, e la fel de ridicata ca si in cazul ne-credinciosilor?”

    Crestinii, din cate sustin, se casatoresc in fata unui d-zeu si a pretenilor lor crestini, toti rugandu-se la acel d-zeu spre succesul acelei casatorii. Si apoi spun: „Sa nu desparta nici un om ceea ce d-zeu a unit”. D-zeu, se presupune, este atotputernic, deci daca a unit doua persoane, cam asta este, nu se mai poate face nimic, nu? Si totusi crestinii divorteaza in aceeasi masura ca toti ceilalti, care nu se pretind anti-crestini, ci sunt doar oameni normali, cu probleme si griji normale, cu bucurii si atitudini sociale normale.
    Ca sa explici asta ai sa cauti in minte o serie de argumente care vor cadea pe rand oricum, si ai sa inventezi pana la urma un raspuns fara nici o acoperire, pentru ca asa faci tu si te simti dator sa arati ca nu esti idiot si ca nu degeaba ai luat examenele si licenta.

    Deci ca sa crezi in d-zeu trebuie sa vii cu tot soiul de scuze penibile inventate care sa justifice o serie de acte si situatii. Daca esti o persoana inteligenta, cu studii superioare care poate gandi logic si creea un rationament sprijinit pe argumente valabile iti dai seama si singur/a ca toate aceste scuze inventate in numele unui d-zeu sunt nimic altceva decat disperarea de a te agata de ceva ca sa poti crede in continuare, chiar daca stii ca e o vrajeala.
    Daca te gandesti sincer la toata chestia asta, fara sa te pacalesti singur, folosindu-te de toate aptitudinile invatate in scoli, de tot ajutorul primit ca sa gandesti si sa fii inteligent – trebuie sa recunosti ca toate raspunsurile si scuzele cu care ai incercat si vei incerca sa vii sunt niste absurditati, niste inventii penibile, fara sens.

    Dar vrei sa vezi o chestie extrem de interesanta legata de tot ce am scris pana acum?

    Ce-ar fi daca ai presupune ca d-zeu e imaginar, o inventie menita sa ajute oamenii cu mult timp in urma, inventie ce a luat-o razna si a devenit peste masura de anti-sociala???

    Se intampla ceva ciudat si linistitor…

    Absolut fiecare raspuns la fiecare dintre aceste intrebari capata inteles si sens.

    Doar uita-te la toate aceste intrebari ca o persoana inteligenta, capabila sa gandeasca rational…

    De ce d-zeu nu vindeca persoanele care nu au toate membrele?
    Pentru ca d-zeu e inventat si nu are cum sa raspunda la rugaciuni. „Raspunsurile” pe care le „primesc” crestinii sunt pure coincidente. Toate dovezile si studiile stiintifice sustin acest fapt.

    De ce sunt atatia oameni si mai ales copii care mor de foame in lume?
    Pentru ca d-zeu e imaginar, e o inventie, si nu are cine sa raspunda la rugaciunile acelor copii.

    De ce d-zeu cere moartea atator oameni nevinovati in biblie?
    Pt ca d-zeu e inventat, iar biblia e scrisa de multa vreme de niste oameni care nu numai ca gandeau primitiv dar si erau primitivi si tindeau spre indoctrinare ca sa obtina o anumita influenta care sa le poate oferi putere asupra semenilor lor.

    De ce biblia contine atata vrajeala anti-stiintifica?
    Tocmai am spus: biblia a fost scrisa de niste oameni primitivi si nu de vreo fiinta supra-umana atoatestiutioare.

    De ce este de acord sustine un d-zeu sclavagismul?
    Tocmai am spus…

    De ce se intampla lucruri rele oamenilor buni?
    Pentru ca d-zeu e o inventie, e imaginat, – lucrurile rele se intampla in aceeasi rata statistica tuturor.

    De ce nici una din asa-spusele minuni savarsite de Iisus n-au nici o dovada?
    Pentru d-zeu e imaginar si toate miracolele despre care se vorbeste sunt un mit ca sa ajute oamenii sa creada mai usor.

    De ce Iisus nu ti-a aparut niciodata in fata, real si fara tertipuri de statut public?
    Pt ca d-zeu e imaginar iar Iisus, conform arheologilor si istoricilor care au dovezi in ceea ce sustin, a murit acum 2000 de ani.

    De ce ar vrea Iius sa savarsesti un act de canibalism, sa-i bei sangele si sa-i mananci carnea?
    Pt ca d-zeu e imaginar si toate religiile din lume se sprijina pe ritualuri bizare ca acesta, inclusiv sustin lucruri ce depasesc simtul comun.

    De ce rata divorturilor la crestiini e egala cu rata divorturilor la acei care refuza sa creada povesti cu serpi vorbitori si mers pe apa?
    Pt ca d-zeu e imaginar si fiecare stie ca crede (scuzati cacofonia) aceste nonsensuri doar pt ca asa fost invatat/a acasa de mic copil si undeva se teme de amenintarea unui iad imaginar.

    Vezi ce s-a intamplat aici? Cand presupui ca d-zeu exista toate raspunsurile la aceste intrebari sunt complet irationale si nu le poti gasi nici un argument solid, te straduiesti intruna sa inventezi ceva in numle acelui d-zeu.
    Dar daca reusesti sa recunosti ca acest concept e inventat si ca a capatat mai multa putere decat ar fi trebuit intr-o societate normala, intreaga noastra lume incepe sa capete sens, sa aiba raspunsuri si sa se sprijine pe oameni decat pe povesti cu serpi vorbitori si pe amenintarea unui Rau, care, filosofic vorbind, nu e decat necesar ca sa echilibereze mintea umana. Lumea noastra e distrusa de religii si de indemnurile violente pe care le sustin religiile. E distrusa de oamenii care refuza sa vada dincolo de povesti cu mers pe ape si oameni care zboara si se incapataneaza sa fie umili in fata unui zeu inventat care nu le-a adus decat nepasare si prostie.
    Lumea noastra capata sens daca recunoastem ca d-zeu e imgainar. Astfel oamenii inteligenti, care au invatat sa rationeze si sa fie critici, inteleg ca d-zeu e imaginar.
    Cand iti folosesti creierul si gandesti logic despre credintele tale religioase nu poti ajunge decat la o singura concluzie…
    dumnezeu de care ai auzit de cand erai copil e imaginar, invatat si impus. Trebuie sa renunti sa gandesti total, sa refuzi sa te intrebi, sa te prefaci ca nu esti in stare sa ai o gandire critica si sa accepti sute de scuze bizare, inventate, ca sa crezi in „dunmezeu”.

    Acum, sa te intreb inca ceva: ce importanta are? Ce importanta are daca oamenii vor sa creada intr-un d-zeu inventat?
    Conteaza, pentru ca oamenii care cred in fiinte imaginare nu pot face diferenta intre situatii normale si situatii a-normale, cand e nevoie sa le schimbe. Nu pot face diferenta intre dreptate si greseala si cu ignoranta si nebunia lor pot ucide alte fiinte umane ca si cum e in regula si au voie ei sa decida pentru alti oameni.
    Conteaza, pentru ca oamenii care vorbesc sau cred ca vorbesc cu fiinte imaginare sunt deviati mental si nu sunt in stare sa decida nici pentru ei insisi.,
    Conteaza, pentru ca oamenii care cred in superstitii precum rgaciunile implinite nu au dreptul sa conduca societati sau sa declare legi. NU poti crede in DREPTURILE OAMENILOR si in acelasi timp in serpi vorbitori si sa tragi concluzii rationale privind soarta oamenilor.

    E atat de simplu! E atat de evident. Si de cele mai multe ori oamenii refuza sa fie de acord cu lucrurile simple, natura umana este de a complica lucrurile si de a inventa solutii la probleme inexistente.

    Credintele tale religioase te ranesc pe tine si pe cei din jurul tau si ne ranesc pe noi, care nu vrem sa ni se bage pe gat idiotenii si povesti de adormit copiii sub titlu de verdicete si marginalizari sociale.

  65. Scuze pt greseala de a utiliza alta litera decat cea corecta in urmatorul cuvant: „discomfort” in loc de varianta corecta, „disconfort”.

    Numai bine!

  66. Onofrei, nu o să stau să mă cert cu tine în privinţa acestor lucruri deja învechite, şi atacuri clasice şi deja ştiute la adresa noastră a creştinilor. În primul rînd, nu ştiu de unde îţi iei statisticile despre creştini. Din auzite? Afirmi că rata divorţului e la fel de mare ca la necreştini, păi tu nu ştii care sînt adevăraţii creştini. Crezi că dacă cineva se autointitulează „creştin” chiar este creştin? Nu.

    „De ce?”-uri tale nu îşi au rostul. Această întrebare nu trebuie pusă neapărat. Vei primi într-o bună zi răspuns la toate întrebările acestea. La unele s-a răspuns deja. Nu mă chinui să îţi răspund pentru că evident nu are rost. Eşti prea încăpăţînat ca să înţelegi. Pentru chestiilea acestea trebuie să fii deschis… şi să recunoşti că ai şi o inimă în piept, nu doar creier în cap.

    Eu vreau să-mi răspunzi doar la o singură întrebare: cum a apărut viaţa pe pămînt? Pentru că fără să ai viaţa nu ai nici oameni, nici oameni ca tine care să se opună Bibliei. Dacă nu poţi răspunde la această întrebare, toate întrebările tale de mai sus nu doar că nu şi-ar avea rostul, dar nici nu ar exista. Uite că creştinii explică viaţa prin creaţie, iar oamenii de ştiinţă nu o pot explica. Aş avea multe să-ţi zic, dar eu spun să pui repejor mîna pe o carte de apologetică şi să te mai informezi despre ce înseamnă Biblia, cît e de veridică, faptul că, statistic şi ştiinţific e mai „reală” decît Iliada, şi faptul că oamenii de ştiinţă (o groază de oameni) au recunoscut în studiile lor amprenta unei Forţe creatoare în fiecare celulă de viaţă. Absolut toţi au spus: „trebuie să existe ceva…” (chiar şi cel care a scris The God Delusion, te las pe tine să-l descoperi) acel ceva, e de fapt „Cineva”, adică Dumnezeul cu care te vei întîlni într-o bună zi.

    Ah, şi atunci cînd spui „cretin” unde contextul implică şi cuvîntul „creştin”, ar fi frumos să-l aminteşti pe Steinhardt.

    Toate alea bune şi ţie! :)

    P.S. N-am nicio diplomă încă, deci asta înseamnă că sînt cretin după logica afirmaţiilor tale de mai sus

  67. Andrei, ai spus-o! :))
    Ce-ai, ba, de nu poti raspunde omului cu argumente serioase? Acum nu zic ca are toata dreptatea onofrei, da’ sa fim seriosi, tu le-ai scos din maneca si ai spus-o ca „la carte”. Adica nu ai spus nimic!

    Faptul ca oamenii religiosi nu sunt deschisi nu mai e demult un secret.

    Insa cert e ca daca anumite teorii stiintifice o mai scalda sau mai speculeaza – crestinismul o da-n bara rau de tot cu „povesti”, cum a spus onofrei. Imi para rau, dar chiar daca el nu are foarte multa dreptate si cam forteaza nota – tu chiar torni ce-ai auzit in liceu…

  68. S-a publicat, ma, sau nu?

    Spuneam ca tu, andrei, o scalzi rau de tot! Daca onofrei mai bate campii, macar o face argumentat. Insa tu o dai in fasole cumplit.

    Evolutionismul iti suna cunoscut? Banuiesc ca nu prea..

    Crestinii intr-adevar NU SUNT deschisi, insa nu aici are dreptate onofrei, ci in faptul ca tu ai sa aduci ca si explicatie o suta si o mie de carti, cand adevarul e simplu, in fata oricui: sa crezi in Dumnezeu e pura tampenie. Vorba cuiva, sa nu crezi a devenit un lux.

    Dar fie, tu nu prea pari ca intelegi.
    Cum spuneai, daca nu ai diploma… ce sa-ti cer?

  69. Dragă Marius, ce anume să se publice?

    Trec peste toate jignirile pe care mi le aduci şi o să încerc să-ţi răspund.

    Onofrei încearcă să înţeleagă cu raţiunea un Dumnezeu care depăşeşte raţiunea, gîndirea umană, un Dumnezeu care nu încape în mintea unui om. Nu ştiu de unde îşi aduce argumentele acelea, pentru că îmi sînt foarte cunoscute ideile, deci nu cred că-s ideile lui personale, chiar dacă le îmbrăţişează cu atît pathos. Să nu vorbim despre alte persoane, oricum deja văd că se face un echipaj pornit împotriva mea, dar mi-e bine aşa.

    Da, Marius, evoluţionismul îmi sună cunoscut, doar că mi-e cu puţin mai cunoscut ca ţie, aceasta e diferenţa. Evoluţionismul este o teorie muribundă, nici măcar nu poate să explice totul, aşa cum o face Dumnezeu. Deja evoluţionismul se prăbuşeşte în stil mare, deoarece cu cît ştiinţa avansează cu atît se explică Biblia mai bine. Partea comică e că evoluţionismul se bazează pe ştiinţă, dar nu reuşeşte să explice cum s-a format prima celulă vie de viaţă capabilă se se replice pentru a da naştere unei noi forme de viaţă :) sînt teorii diverse aici, vezi Big Bang-ul, supa primordială, viaţa semănată de extratereştri, formarea vieţii în spatele unor cristale, teoria prăpastiei… Big Bangu-ul este scos de mult din uz, supa primordială la fel (a ieşit un mare fîs în laborator), teoria prăpastiei la fel, fază cu extratereştrii e de-a dreptul ilară, iar cea mai nouă e faza cu cristalele… dar stai puţin: extratereştri, cristale? Parcă vorbeam de ştiinţă…

    Iar cu ultima frază din comentariul tău, ai spus multe despre caracterul tău :) dacă n-am diplomă asta înseamnă că n-am creier? De fapt asta se face în România: mulţi purtători de diplomă dar cu creierul foarte luminos. E luminos pentru că e foarte neted şi lumina se reflectă frumos din el.

    Cheers!

    un liceea cretin, care dă prin fasole cumplit (aţi vrea voi!)

  70. da,numele fiarei sau nu uite ca anumite treburi se potrivesc,chiar foarte bine.Eu zic ca intradevar ,banul este ochiul dracului, dezumanizeaza si distruge cam tot ce este bun in fiinta umana,numai uitativa ce fac in ziua de astazi oamnii ptr bani.
    Mie mi se pare ca acesti oameni care promoveaza astfel de aprate se folosesc de pretextul fraudei si furtului de bani pentru a ne limita,pentru a ingradi libertatea fiintei umane si dreptul la intimitate putand afla in orice secunda cine suntem, unde suntem , ce bani avem si cine stie cate lucruri mai face jucaria aia.Inainte cand cei bogati(oamenii diavolului dupa parerea mea si a lui isus[mai usor va trece o camila prin urechile acului decat un bogat prin poarta raiului]) insemnau sclavii,care erau fiinte umane si animalele cu tatuaje, fier incins etc, ei asta e un nou mod a fi insemnati si contro;ati mai strans de sistemul monetar,un sistem al desfraului, pacatului ,razboiului si a tuturor lucrurilor pe care DUMNEZEU a poruncit sa nu le facem. Va-ti gandit vreodata de ce exisata razboie, crima , prostitutie, mafie,foamete,minciuna…….acum puneti banul in ecuatie si veti intelege. Cu tehnologia de astazi putem trai fara necesitaatea banului si mai liberimai sanatosi si exact asa cum nea facut DUMNEZEU, egali unul fata de celalalt si in fata lui.
    Va multumesc sia stept comentarii.

  71. Sunt foarte adevarate cele scrise in blog, cu o singura exceptie: In Romania cat si in bancnote de Euro exista- 500, 200, 100, 50, 10, 5, 1= 866, iar in Euro exista: 500, 200, 100, 50, 20, 10, 5=885. Curios! In rest sunt de acord cu totul!

  72. Microchip-urile sunt periculoase si prin faptul ca lucreaza exact ca si telefoanele celulare, au baterie de litiu, au GPS, dar ele pot fi obligate prin trimiterea unui cod sa se autodistruga, deci ca urmare sunt sigur ca si chip-urile pot fi distruse de la distanta cu ajutorul unui cod fara ca ele sa fie extrase din corpul posesorului de chip! Noi trebuie sa ne opunem implantarii lor in corpul nostru primit de la Dumnezeu! Eu unul nu as accepta, indiferent de consecinte!

  73. Vreau doar sa spun ca daca nu sunteti persoane care cred in Dumnezeu si vi se pare ca cele spune in acest blog sunt ireale, va rog sa cautati pe google Ingerul digital si sa urmariti filmul. Atat.

  74. sincer pe mine ma sperie astea..eu sunt nici o forma nu o sa accept sa imi puna astea nu vreau sa fiu impotriva lui D`zeu deci eu nu o sa accept si la mine la Biserica sa vorbim despre ultimele zile de pe pamant .. deja multe lucruri spuse din Biblie se implenesc. .. foamete razboaie ultimul lucru care se va intampla inainte de Sf Lumii va fi pedepsirea crestinilor ..cand toti crestinii vor fi batjocoriti batuti scuipati si omorati…atunci o sa vedem cine mai ramane credincios lui D`zeu eu o sa merg pana la capat chiar dak voi fi chinuit Doamne fereste poate nu o sa mai apuc timpurile alea dar mie frica :D in concluzie : NU ACCEPTATI ASA CEVA !!! RAMANETI CREDINCIOSI LUI D`ZEU .. SI DUREREA CARE O SA O PURTATI PE PAMANT O SA VI SE RASPLATEASCA IN IMPARATIA CERURILOR !! D`zeu sa va binecuvanteze pe toti ! Amin .

  75. PENTRU MATEI,

    TELEFOANELE NU POT FI DISTRUSE PRIN COMANDA DE LA DISTANTA CI DOAR SOFTUL TELEFONULUI, ALTFEL NIMENI NU AR MAI FURA TELEFOANE DACA AR EXPLODA IN BUZUNAR

  76. Prieteni, grupul Bilderberg va prelua comanda Planetei in curind.Sint demoni care de zeci de ani urmaresc un masacru in masa a populatiei.Si vor reusi.Banii vor disparea.Vom fi obligati sa implantam bobul, altfel nu putem cumpara nimic,nu avem acces la medic etc,etc.Ba…mai rau…nici nu putem primi nimic pentru ca si produsele la rindul lor au cip-uri care dau alarma daca sint instrainate.Deci…care refuza(inclusiv eu)…va trece la viata din comuna primitiva.Atentie!nu va vindeti terenul si casa de la tara.asigurati-va ca aveti apa,seminte pt cultivat(nu le veti mai gasi atunci) etc.
    Cei care vor implanta bobul,prieteni,pur si simplu vor exploda la un singur semn al acestori demoni, cu ajutorul undelor electromagnetice.Populatia va fi decimata.Asta este scenariul.Se leaga multe.Dumnezeu sa ne ajute!

  77. DA APOCALIPSA E PROAPE TREBUIE SA CREDEM IN DUMNEZEU SI O SA TRECEM SI PESTE ASTA……..MULTUMESC DOMNULUI IISUS PENTRU CA MAI EXISTA PERSOANE CARE DORESC CA BINELE SA INVINGA………

  78. Bravo,Andrei!
    ma bucur sa stiu ca sint oameni ca tine pe Planeta asta!
    nu cred ca are rost sa te certi cu acesti oameni,doar ca trebuie sa ne rugam si pt viata lor.
    din acel lung comentariu am inteles ca nu vrea o discutie deschisa ci abereaza cu schiloditi etc.
    este rusinos
    Paste fericit tuturor!

  79. Dragă Dan,

    Am învățat să nu mai aprob astfel de comentarii, și sînt mult mai liniștit acum. Eu am un principiu: nici Domnul nu te obligă să crezi, pot eu oare să fac asta? El i-a lăsat în voia minții lor blestemate, iar la sfîrșit își vor primi judecata și pedeapsa.

    Un Paște fericit și ție, și mulțumesc că te-ai oprit să-mi scrii. Am un deosebit respect pentru oamenii care se opresc să împărtășească gînduri, aprecieri și mulțumiri cu mine ori ceilalți. E lucru mare ăsta.

  80. da-mi voie, Andrei, sa dau un raspuns simplu in locul tau.acel biet om pe care-l tot invoca respectivul,nu va avea parte niciodata de piciorul care-i lipseste pentru simplul fapt ca EL a ales sa traiasca astfel.
    dar aici ar trebui sa intram intr-o discutie extrem de lunga si mi-e teama ca discutam degeaba.oricum,am urmarit cu atentie modul de gandire al D-lui respectiv si mi-am dat seama ca in aceasta existenta nu va intelege nimic in legatura cu rolul sau pe Pamant.nu este nimic rau in asta si nu-i condamn modul de a gandi si a „vedea” realitatea.eu am ceva impotriva faptului ca nu accepta si alte pareri,nu accepta o discutie pro si contra civilizata si are impresia ca toate parerile contra apartin unor oameni prosti,inculti etc.era sa uit:si mai ales unor oameni lipsiti de studii superioare.aici este chiar de plins,nu de ris.
    ar trebui sa ne intrebam cu totii care este menirea nostra pe Pamant,cu ce scop am venit noi aici,pentru ca,cu siguranta,nimic nu este intimplator.Fiecare dintre noi avem un rol bine definit in viata asta si de aceea trebuie SA-L IUBIM SI SA-I FIM RECUNOSCATORI ACESTUI CREATOR SUPREM.
    EL exista cu siguranta, altfel cum putem explica tot ce este in noi si in jurul nostru?
    Atentie:mai ales in noi?
    Va doresc o viata linistita si plina de impliniri spirituale!

  81. Problema este ca unele persoane zic ceea ce ai zis si tu .. sau dmv .. nu stiu cum sa ma exprim mai bine .
    Gen ” Ce imi poate face acest lucru ? E doar un cip [moderat]! Nu afecteaza viata crestina deloc . ”
    Si totusi .. cat de mult gresim ….
    Scrierile din Biblie deja se indeplinesc .. deci aveti grija .
    Am vazut un comentariu in care ne zicea ca merge pana la capat cu Dumnezeu .. are dreptate .. eu o /il sustin .
    Indiferent de ce vi se va intampla .. DUMNEZEU E SUS si le vede pe toate ..

    ______

    Nu știu cum poți da drumul așa la gură și să-L implici și pe Dumnezeu în context. Ți-am modificat și ți-am scris Dumnezeu fără prescurtare. Fac alergie cînd văd asta. Vezi AICI sau AICI de ce.

  82. la chestia cu bacnotele ne este adevarat pt ca avem urmatoarele bacnote 500+200+100+50+10+5+1=866…deci e o chestie falsa

  83. Vorbesc degeaba, scriu degeaba… pentru că unii, e de înțeles: nu gîndesc, dar de citit, pot citi?

  84. ce e de facut? cum putem lupta contra acestor chipuri. cum le putem amana??? pentru noi pentru urmasii nostri.

    E scris in Biblie si se v a intampla !!! e clar. .

    dar le putem amana, le putem distruge ? daca se incearca se poate face !

    va rog scrieti orice va vine in cap !

  85. am gasit articolul asta destul de traziu fata de voi toti…si ideea e ca ma cam sperie si pe mine. observ ca multe lucruri din Biblie se implinesc, si am convingerea ca se va implini si asta…inca am prieteni care iau in ras lucrul asta…”Daca am 666 pe pasaport ce?”…as vrea sa gasesc o modalitate prin care sa ii fac sa inteleaga ca prin asta se indeplindeste inca o profetie, numai ca imi e destul de greu. Putina lume intelege si mai cu seama crede in toate cele scrise in Biblie…
    Cineva p’aici incerca sa gaseasca o explicatie logica pentru existenta lui Dumnezeu si a Bibliei…cu asta te nasti nu e logic sau rational pur si simplu trebuie sa crezi in asta, trebuie sa vina de undeva din launtrul tau…lumea nu putea sa ia nastere asa pur si simplu…mai ales ca teoria Big-Bang-ului a picat…Dumnezeu a spus „Crede si nu cerceta!”
    Prin commul asta nu vreau sa zic ca sunt o mare credincioasa si bisericoasa si ca bla bla bla, ca nu e deloc asa…numai ca m-a pus destul pe ganduri blogul asta, si asa cum am mai zis ma sperie cele vazute! Sper doar sa gasesc puterea de a crede in dumnezeu si ca El ma va salva si pe mine! Doamne ajuta!

  86. cu privire la textul citat din Apocalipsa cap.13 as vrea sa stiu daca are cineva ( dintre cei care au postat diferite comentarii la acest articol ) o traducere din care sa se inteleaga altceva decat faptul ca semnul va fi pe mana dreapta sau pe frunten??!!!???

Comentariile sunt închise.