Încă un mesaj de încurajare

flower_girl_by_lunchbox3904.jpgTrist, obosit, descurajat, frământat, fară somn, perna plină de lacrimi şi deja ora 2:00 noaptea. A doua zi, acelaşi scenariu, acelaşi loc, aceeaşi oră, numai că e e mai rău de data aceasta. Trec zilele şi se agravează. De ce? Poate ar fi timpul să te opreşti. Deschide Biblia. Să ne uităm împreună:

Încredinţează-ţi soarta în mâna Domnului, încrede-te în El, şi El va lucra.

Taci înaintea Domnului şi nădăjduieşte în El.

Ce e de făcut? :

Domnul întăreşte paşii omului cănd îi place calea Lui.

Legea Dumnezeului său (meu) este în inima lui (sau a mea), şi nu i se clatină paşii.” (Aha, deci dacă vreau să fiu ok, paşii mei trebuie să fie ok şi în ochii Domnului… deja e mai bine).

Bine, dar mi-e frică, sunt atât de…mic, ce valoare am eu în ochii Lui ca să facă aşa ceva pentru mine?

Dacă vei trece prin ape, Eu voi fi cu tine; şi râurile nu te vor îneca; dacă vei merge prin foc, nu te va arde, şi flacăra nu te va aprinde.

Da, dar merit eu toate astea?

Căci Eu sînt Domnul, Dumnezeul tău, Sfântul lui Israel, Mântuitorul tău! Eu dau Egiptul ca preţ pentru răscumpărarea ta, Etiopia şi Saba în locul tău. De aceea pentru că ai preţ în ochii Mei, pentru că eşti preţuit şi te iubesc, dau oameni pentru tine, şi popoare pentru viaţa ta. Nu te teme de nimic […]

Ce grozav! Nu numai că sunt incredibil de preţios, dar El mă şi iubeşte!

El va face să strălucească dreptatea ta ca lumina, şi dreptul tău ca soarele la amează.

Nu cred că am avut vre-odată motiv să mă îngrijorez sau să fiu trist… atunci când lispseşte El şi Cuvântul Său din viaţa mea, acestea lasă un loc liber, cel mai adesea exploatat de Satan, în care va pune numai amărăciune.

Cât de scumpă este bunătatea Ta, Dumnezeule!

Deschide-ţi ochii, deschide-ţi inima, deschide-ţi Biblia!

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

9 gânduri despre „Încă un mesaj de încurajare”

  1. wonderful! multe dintre versetele pe care le-ai folosit sunt preferate ale mele :)
    si eo ma minunez mereu cum de, desi nu merit El zice ca am pret in ochi Lui si ca ma iubeste, cum de, desi ma impiedic mereu si situatiile par sa ma depaseasca El imi promite ca fi intotdeauna cu mine, ca nimic nu ma va atinge si ca imi va intari pasii daca voi face voia Lui. treaba noastra e simpla: “Încredinţează-ţi soarta în mâna Domnului, încrede-te în El…” De restul se ocupa Domnul”…şi El va lucra.“
    ce vreau sa zic e ca nu putem sa Ii intelegem iubirea perfecta(pana la sacrificiu si dincolo) pentru noi, dar o simtim, si incetul cu incetul invatam sa-i raspundem inapoi.
    God bless you !

  2. un alt verset de incurajare pe care Domnul mi l-a adus inainte saptamana trecuta si pe care vreau sa vi-l amintesc si voua( tie, andrei si cititorilor) este: „DOMNUL VA LUPTA PENTRU VOI, DAR VOI STATI LINISTITI” (pentru ca Domnul sa lupte pentru noi trebuie intai sa nu ne mai zbatem noi, sa ne linistim si sa-i incredintam lui carma.la urma victoria e garantata ;) )

  3. Domnul sa te binecuvinteze, shatz!sa te faca sa stralucesti din ce in ce mai mult! astept urmatoarele ganduri :)

  4. pentruca ai pret in ochii mei,pentru ca esti pretuit si te iubesc… nu te teme de nimic, caci Eu sunt cu tine,… Dumnezeul tau… tot pe acolo e vs.

  5. Acest sfat mi la dat tata intr-un moment trist al vietii mele si pe atunci nu credeam ca voi reusi vreodata, nu credeam ca voi ajunge sa am atat de multa incredere incat sa ma las total in mainile Lui, dar timpul a rezolvat acest lucru, iar astazi nu-mi mai este frica de nimic caci viata mea este in mainile Lui si incerc in rasputeri sa-i accept si sa-i urmez invataturile

  6. 1) Cheama-Ma in ziua necazului, si Eu te voi izbavi, iar tu Ma vei proslavi! (Ps.50:15)

    2) De altă parte, ştim că toate lucrurile lucrează împreună spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu, şi anume spre binele celor ce sunt chemaţi după planul Său. (Romani 8:28)

    3) Când strigă un nenorocit, Domnul aude şi-l scapă din toate necazurile lui. (Ps.34:6)

M-aș bucura să aud și de la tine...

