Tot nu înţelegi ?

Citeam astăzi prin Biblie, şi deşi am trecut de multe ori prin acest pasaj, niciodată nu am remarcat ceea ce „am descoperit” acum. Mă bucur că în realitate, El mi-a făcut cunoscut acest lucru! Se pare că nu înţelegeam… şi aşa cum zice şi titlul, Domnul îmi zicea: „Tot nu înţelegi?”.

Despre ce este vorba: Marcu 8. A doua înmulţire a pâinilor. Să vedem împreună…

Mai aveau şi câţiva peştişori: şi Isus, după ce i-a binecuvântat a poruncit să-i împartă şi pe aceia. Au mâncat, şi s-au săturat; şi au ridicat şapte coşniţe, pline cu rămăşiţele de fărămituri.” versetele 7 şi 8.

ok. Hai acuma să trecem peste câteva versete, şi ajung puţin mai departe, în acelaş capitol:

Aveţi ochi, şi nu vedeţi? Aveţi urechi, şi nu auziţi? Şi nu vă aduceţi aminte deloc?
Când am frânt cele cinci pâini la cei cinci mii de bărbaţi, câte coşuri pline cu fărâmituri aţi ridicat?” „Douăsprezece”, I-au răspuns ei.
Şi când am frânt cele şapte pâini la cei patru mii de bărbaţi, câte coşniţe pline cu fărâmituri aţi ridicat?” „Şapte”, I-au răspuns ei.
Şi El le-a zis: „Tot nu înţelegeţi?
” versetele 18-21.

Ce frumos scrie aici! Uită-te la ce am subliniat. Studiind capitolul, cum am mai zis, mi-am dat seama de ceva minunat:

„[…] şi Isus, dupa ce i-a binecuvântat […] Au mâncat şi s-au săturat; şi au ridicat şapte coşniţe, pline cu rămăşiţele de la fărâmituri.”

Atunci când El binecuvintează, toate se rezolvă. Te saturi. Îţi este destul. Rămâi uimit de ce poate face binecuvântarea Lui. Păcat ca uneori nu ne cerem această binecuvântare. Eu cred că este un lucru pe care l-ai pierdut, de fiecare dată când uiţi de el. Eu cel puţin, sunt surprins tot timpul de acest har, binecuvântările!

E ca şi cum dintr-o dată ai primit bani să-ţi înlocuieşti vechea rablă, copiii tăi au luat toate examenele, ai primit o mărire de salariu şi ţi-a făcut tocmai mâncarea preferată, toate întâmplându-se în aceeaşi zi. Toate sunt binecuvântări.

Totuşi, în parte a doua a versetului 8 spune că au strâns 7 coşuri cu fărămituri. Ce fain! Atunci când El binecuvintează nu numai că îţi dă suficient cât ai nevoie, dar îţi dă şi pe deasupra! Nu e chiar fain?! Mai gândeşte-te!

[…] Când am frânt cele cinci pâini […] şi cand am frânt cele şapte pâini […] Şi El le-a zis: Tot nu înţelegeţi?”

Exact aşa am păţit şi eu, şi tu. Cu alte cuvinte, atunci când El ţi-a dat ochi sănătoşi să poţi citi acest articol, te-a binecuvântat, atunci când ţi-a dat o stare materială destul de bună încât să îţi permită accesul la Internet, te-a binecuvântat, atunci când a pus atâţia oameni importanţi ţie, să te iubească, te-a binecuvântat, ţi-a iertat absolut orice păcat dacă ţi-ai cerut iertare, şi ţi-a dat binecuvântarea vieţii veşnice, şi tu tot nu înţelegi?

Tot nu înţelegi?

Înţelege astăzi, aici, acum, cât de binecuvântat eşti, şi cât de importante sunt binecuvântările Lui! Nu uita cât belşug îţi pot aduce ele dacă le vei cere.

Până acum n-aţi cerut nimic în Numele Meu; cereţi şi veţi căpăta, pentru ca bucuria voastră să fie deplină.” Ioan 16:24.

O zi binecuvântată să ai… pe bune! :)

6 gânduri despre „Tot nu înţelegi ?

  1. Marturisesc ca azi dimineata – in fuga, recunosc! – am citit acelasi text. Am fost blitzat de aceeasi intrebare: „Tot nu intelegi?” si ma gandeam ca poti sa nu inteleg cum lucreaza Dumnezeu chiar daca AM OCHI(„aveti ochi si nu vedeti”) AM URECHI („aveti urechi si nu auziti”) si SUNT MARTOR („nu va aduceti aminte deloc”) al multor minuni. Fantastic! Sunt binecuvantat, Andrei, asa cum stii foarte bine, mult prea binecuvantat insa deseori nu VAD lucrul acesta, nu AUD asta si nici macar NU-MI ADUC AMINTE! Dar sunt binecuvantat! Iti multumesc pentru aceasta ocazie in care mi-ai amintit ca sunt cu adevarat binecuvantat. Mai binecuvantat decat altii. Mai binecuvantat decat credeam. Mai binecuvantat decat ma simt. MAI BINECUVANTAT! Fii binecuvantat! :)

  2. Intr-un fel daca stai si analizezi putin, tot ceea ce ai prin voia Lui este o binecuvantare, orice detaliu aparent insignifiant contribuie impreuna cu esentialul si creeaza acel tot, acel univers complet care te trimite cu gandul si simtirea spre Domnul!

  3. ma bucur ca inca mai sunt tineri care iubesc pe Dumnezeu.fii binecuvantat de Domnul.

M-aș bucura să aud și de la tine...

