Ce face inima când nu bate…

Am auzit această ilustraţie săptămâna care tocmai a trecut, la predica pastorului Cristi, de la biserica baptistă din Botoşani, aşa că toate drepturile de autor îi aparţin:

„Probabil ştii (dacă nu ştii, afli acuma) că inima are un moment când se contractă şi pompează sânge, iar în momentul imediat următor urmează o relaxare de câteva momente (sistola şi diastola), când aceasta se află pentru un timp foarte scurt în relaxare cardiacă.

Întrebare: ce face inima atunci când nu mai bate, când nu mai pulsează viaţă în tine?

Ştii ce face? Se duce şi Îl întreabă pe Dumnezeu:

-Să mai bat o dată?… şi Dumnezeu îi zice:673075.jpg

-Mai bate o dată!

….

-Să mai bat o dată?

-Mai bate o dată!

-Să mai bat o dată?

-Mai bate o dată!”

Acum gândeşte-te ce e viaţa ta… şi dacă ai avut impresia că a fost pentru măcar un moment sub controlul tău, mai gândeşte-te!

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

9 gânduri despre „Ce face inima când nu bate…”

  1. Chiar niciodata nu m’am intrebat ce face inima cand nu mai bate…dar mi’am pus deseori intrebarea ce voi face eu cand inima nu-mi mai bate…si cred ca stiu…voi merge acasa;;)

  2. woow, ce ilustratie…m-o trecut fiori, ma face sa realizez mai mult ca nicio secunda nu depinde de mine si ca El decide daca viata mea se sfarseste aici sau mai continua.
    merci frumosc pentru ca ai impartasit imaginea asta :)

  3. cu cea mai mare plăcere, roxy, îmi doresc ca şi mai mulţi să înceapă să se gandească la asta

  4. Dumnezeu ne-a daruit viata, noi, am transformat-o in agitatie, cine suntem, sa decidem noi, ca pulsul planetei e asta alert si nebun… poate ca inima ne da o ” pauza” sa mai cumpanim.. cine stie…
    respecte,
    SIBILLA
    http;//sfinx667.wordpress.com

  5. Si cand te crezi mai stapan pe sine atunci iti demonstreaza cat esti de mic si neputincios si realizezi ca nu esti nimic altceva decat un biet Om…creatia Lui; si orice creatie ii este subordonata permanent Creatorului, caci este a Lui…Iar tu intotdeauna ai stiut sa alegi cele mai potrivite fragmente si cuvinte pentru a exprima in atat de putin atat de mult;). Specific tie sa fii un Om mare;)

  6. Alinush, te felicit pentru că în sfârşit vad şi eu un comentariu fără greşeli de dactilografie :)

    Mulţumesc mult! Anddij apreciază!

  7. Adevarat…si sa tinem cont de faptul ca inima este ascultatoare de Creatorul ei…si cand EL va spune:GATA, atunci va fi GATA, in chiar acea clipa.
    Dar eu….eu voi fi GATA, pentru clipa cand inima nu va mai avea ingaduinta sa bata?
    Multumiri. Pentru impartasire :)

M-aș bucura să aud și de la tine...

