100 de articole de har

Nici prin cap să-mi trecă vre-odată că o să ajung eu la 100 de articole pe blog! (aici în dreapta sunt eu, minunându-ma :) ) Şi când mă gândesc că totul a început dintr-o glumă…

Acum o să rezum ce a fost prin capul meu, sub ochii tăi, ce ai comentat, ce ţi-a placut, sau nu, de 100 de articole încoace.

E duminica dinaintea BAC-ului, şi acest articol va marca un sfârşit. Un sfârşit ce va aduce un nou început, o nouă „sută” de articole, cel puţin acesta este unul dintre obiectivele mele în viitorul apropiat. Şi cum orice sfârşit ar trebui să aibă şi un bilanţ, eu o să fac acelaşi lucru.

Ei bine, scriu din 3 decembrie 2007, am avut o perioada de cam 4 luni în care am publicat zilnic, iar apoi, cu mici (sau mai mari) interferenţe, din cauza bacului, m-am mai oprit. Oricum, asta a fost încălzirea, pentru că atunci când mă închin Lui, prin ceea ce scriu, mă satur greu, spre deloc. Şi despre asta e blogul acesta. E despre El. Am încercat să îmbin de toate aici, pentru ca avem un Dumnezeu al diversităţii, dar şi al ordinii. Blogul acesta a stârnit multe polemici în legătură cu subiectele lansate, în special când a venit vorba de Dumnezeu. Asta îmi indică faptul că oamenii sunt interesaţi de acest lucru, chiar daca nu-L cunosc cu adevărat încă. Asta îmi mai confirmă faptul că nevoia de Dumnezeu şi noţiunea de „veşnicie” chiar a fost pusă în fiecare om! (se pare că un ateu crede mai mult în Dumnezeu decât realizează sau recunoaşte… asta am realizat eu până acum).

Da, totul este pentru El, pentru că merită. De fapt, în timp ce s-au aşternut articolele în acest loc, s-a aşternut şi mai clar o idee în mintea mea, anume că tot ce există, tot ce a fost creat, absolut totul este despre El şi pentru El. Pare banal, dar mai gândeşte-te la ce ţi-am zis!

Te-ai gândit? Bine.

Trec mai departe cu bilanţul şi o trag o linie şi pe partea mai tehnică puţin. Deci, statistică, dupa 100 de articole:

16 800 vizualizări, dintre care cea mai „ocupată” zi a fost 5 februarie 2008, cu 365 de clickuri. 100 de articole cu 653 comentarii.

Am avut multe tentative de a-mi abandona munca mea pe acest blog, dar mulţumesc prietenilor care m-au ajutat să nu renunţ.

Sper ca articolul 101 să fie un început pe măsura Dumnezeului pe care Il slăvesc!

Şi cum nimic nu începe fara El, tot aşa, nimic nu se termină fără El, pentru că totul este despre El şi pentru El, cum am am zis.

Pentru cei cu cu examenul de bacalaureat de mâine, nu am cum decât să vă zic că acolo unde este credinţă, acolo este şi Dumnezeu, şi acolo unde este Dumnezeu este şi binecuvântare şi victorie!

Pentru toţi cei care v-a făcut plăcere să staţi, să citiţi şi să vă spuneţi opinia sau doar aţi spun un „să fii binecuvântat” sau o încurajare pe blog, pentru mine, doresc ca toate acele binecuvântări şi încurajări să se întoarcă înapoi la voi, numai că de multiplicate de atâtea ori cât ţine harul Lui!

Şi Doamne, Îţi mulţumesc pentru puterea de a scrie, înţelepciune şi răbdare şi pentru Duhul Tău cel Sfânt care mi-a călăuzit gândurile. Da, pentru toate aceste 100 de articole de har, fii slăvit doar Tu!

6 gânduri despre „100 de articole de har

  1. hehe.. good job !
    avand in vedere ca si eu am treaba cu bacu` in curand.. m-au mai linistit si m-au si incurajat in acelasi timp cuvintele tale :)

    astept articolul 101 ;)

  2. Ne’ai cam tinut in suspans la articolul 99 :D si ne-ai surprins frumos la articolul 100 :)
    be blessed,bro..si vesnicul:la mai multe,la fel de pline de har :)
    free huggzz de la Bia>:D<

  3. Zilele trecute am incercat sa intru pe blogul tau si imi dadea pagina indisponibila. Nu stiam ce s-a intamplat. Eram oarecum dezamagit de situaţie. Pentru ca eram obisnuit sa citesc ceva frumos. :) Azi mi-am revenit ;). Traiesti. Si ai BAC. Succes, Andrei!

  4. te felicit si eo :D cu mica intarziere. ma bucur ca iti pui darurile si talentul in lucrul Domnului nostru! El sa-ti dea putere si calauzire si in continuare in ceea ce scrii si nu numai >:D<

  5. Avand atatea vizualizari cel putin stii ca nu muncesti in van si mai ales ca altii primesc gandurile si invataturile tale:) deci.. esti un om apreciat care are ce transmite…care merita citit

M-aș bucura să aud și de la tine...

