Am găsit acest slideshow pe blogul domnului romoflorin (sper să nu se supere, că altfel o să trebuiască să îmi cer iertare :) ), şi am decis să vi-l arăt şi vouă, voi cei care îmi sunteţi prieteni, sau ţie, cel care poate abia mi-ai deschis pagina. O vizionare… care să se ducă la inimă!

O zi frumoasă în continuare!

Ah, şi nu uita să iubeşti!

Un gând despre „

  1. Viaţa fără dragoste îşi pierde sensul…
    Omul fără dragoste îşi pierde viaţa…
    O lume fără viaţă e o lume…moartă :D
    Deci…lipsă de dragoste = moarte :D
    Ce silogism :))

M-aș bucura să aud și de la tine...

