Primul Gând al zilei

Iniţiez astăzi o nouă categorie în care voi aduce aici rodul gândurilor mele, în care doresc mult să postez meditaţiile şi concluziile la care ajung adesea atunci când trec prin această viaţă plină cu de toate.

Atunci când te oboseşti să gândeşti, posibilităţile devin infinite, aşa că teoretic, acest blog este infinit atât timp cât mă voi obosi să gândesc şi atât timp cât voi avea acces la o conexiune la Internet.

Sper să îţi facă plăcere să deschizi pagina mea şi în continuare, şi sper că ceea ce vei citi aici să simplu, practic şi util pentru tine, pe drumul vieţii pe care îl parcurgem împreună, dar şi pentru viaţa ta devoţională.

Cum ziceam, nu doresc decât să te ajut, dar în acelaşi timp să mă ajut şi pe mine însumi, iar prin tot ceea ce fac, să continuu să-L slăvesc pe Domnul gloriilor.

Vreau ca blogul meu să devină ceea ce nici prin cap nu-mi trecea la început că va fi, atunci când l-am intitulat „Primul Gând”. Cum ziceam, aş dori să-l transform în primul gând al zilei, să aştern pe pagină primul gând pe care Domnul mi-l va dărui pentru respectiva zi. Să fie ceva util pentru mine, deoarece mă va ajuta să-mi amintesc tot timpul ceea ce El îmi zice dar mă va şi învăţa să devin consecvent, şi pentru tine, deoarece poate fi posibil ca şi pe tine să te ajute în ziua respectivă şi în felul acesta pot pune şi eu cotul la zidirea ta spirituală.

Şi încă ceva! Restul articolelor şi ceea ce voi scrie, de dimensiuni şi naturi diferite (ce ciudat m-am exprimat, cam oficial, nu? :) ) le voi publica pe celălalt blog al meu, anume pe http://everestul.blogspot.com. Le poţi citi pe ambele în tandem.

De mâine, începe să plouă cu Primele gânduri!

9 gânduri despre „Primul Gând al zilei

  1. transpune gandurile pe foaie…ai libertatea asta…i’m looking forward to read them :-) be blessed!

  2. Nu pot să cred că a face o nouă categorie numită „Primul gând al zilei” e unicul tău gând pe ziua de azi :-w
    So, dă drumul ideilor începând de acum, anddij :P

  3. draga mea bia, nerăbdătoare, n-ai treabă… tipic feminin :)

    ”Toate își au vremea lor, și fiecare lucru sub ceruri își are ceasul lui.” Eclesiastul 3:1

    Așa că, de ce nu aștepți și timpul ideilor pe acest blog? Știu că ai dat primul comentariu aici, și nu te-ai uitat pe cel de-al doilea, și mai știu că acum regreți ce mi-ai zis aici :))(joke) deoarece pe al doilea era o idee pe astăzi.

    Noh, aveam ce scrie, de fapt am articole pe 3 zile aici, dar nimeni nu se grabește nicăieri… le împart în bucăți digerabile de cititor :)

  4. tuuu acesta…
    pentru persoane ca mine mai măreşte porţia că eu diger muuullttt :D
    cică nerăbdătoare…tipic feminin
    tipic masculin e să laşi lumea să aştepte..ha! :P

  5. Moise a așteptat 40 de ani, și tot nu a intrat în Canaan, cred că tu o să mai poți aștepta 1 zi, nu?

    Dacă nu, ar fi cazul să te gândești că îți cam lipsește răbdarea, iar asta e grav!

  6. preaiubitilor nu va mai contraziceti atata!
    1.b-san o sa accepte situatia oricare ar fi ea pentru ca anddij e barbat
    2.anddij o sa scrie tot ce ii sta in putinta si in imaginatie pentru ca doreste sa ii dea de digerat prietenei sale b-san

    p-u-n-c-t.

M-aș bucura să aud și de la tine...

