Har scump. Putere desăvârșită!

Dumnezeu a avut un gând minunat pentru mine și astăzi.

Citeam și mă minunam. Citeam despre Pavel. Suferea în trup. Avea acel țepuș despre care el tot amintește. Unii zic că avea probleme cu ochii din momentul când Dumnezeu i s-a arătat pe drumul Damascului, de la strălucirea pe care o văzuse. Nu știm sigur asta.

Știm doar că Pavel zice în 2 Corinteni 12:8 așa: ”De trei am rugat pe Domnul să mi-l ia. (țepușul, problema lui fizică)”

Apoi continuă cu un verset splendid: ”Și El mi-a zis: Harul Meu îți este de ajuns; căci puterea Mea în slăbiciune este făcută desăvârșită.

Buf!

Mai citește-l o dată! Nu-i așa că e minunat? Uite: de fapt Dumnezeu îți zice astăzi:

”Încă nu ți-ai dat seama că Harul Meu, care e infinit, este numai bun pentru tine, este perfect, este tot ce ai tu nevoie ca să te umpli, e singurul lucru de care ai nevoie și e și GRATIS? Și Harul meu, care este un Har ce m-a costat scump, viața Fiului Meu preaiubit, vreau să ți-l dau ție, pentru că e tot ce ai tu nevoie. Unde mai pui că ți-am dat privilegiul ca tu, creația mea adorată pentru care dau popoare întregi pentru viața ta (Isaia 43), ai acum onoarea și cinstea de a-Mi face puterea Mea de războinic viteaz (Exod 15:3) desăvârșită! Dar o vei face desăvârșită prin slăbiciunile tale, pentru ca să se arate gloria Mea! … așa de mult te iubesc!”

Se pare că Dumnezeu chiar face din noi să mergem ”din putere în putere”, nu?

[…] Harul Meu îți este de ajuns; căci puterea Mea în slăbiciune este făcută desăvârșită.

2 gânduri despre „Har scump. Putere desăvârșită!

  1. „puterea Mea în slăbiciune este făcută desăvârșită.”
    Atunci ce ne putem dori mai mult decat sa fim slabi, plini de tepus…uri? Pentru ca El sa-Si manifeste puterea.
    Asa sa fie.

  2. Da, dar Dumnezeu, în dragostea Sa, nu a îngăduit ca noi să fim ispitiți, slăbiți sau plini de țepușuri în trup peste puterile noastre, măcar că ar fi un lucru de dorit, nefiresc.

    Eu, de exemplu, ca și Pavel(să mă laud puțin cu slăbiciunile mele, pentru că am voie: 2 Corinteni 12:5 :D )am probleme cu un ochi din naștere, obosesc incredibil de repede când vine vorba de scris sau de citit… totuși Dumnezeu a vrut ca eu tocmai asta să fac… să scriu și să citesc, și asta doar ca puterea Lui să fie făcută desăvârșită. Cred cu tărie că El nu mă va lăsa!

M-aș bucura să aud și de la tine...

