Implică-te și semnează și tu!

Dacă ai peste 18 ani, și ai o căsuță de e-mail, te rog intră aici, și semnează Petiția online contra aprobării homosexualității în Europa !

E o rușine deoarece doar 8000 și ceva de persoane au semnat petiția acesta, iar în România suntem peste 700.000 de evanghelici!!!!!

Nu se poate așa ceva. Biserica Domnului să fie atât de adormită? Te rog, implică-te și semnează! Spune și altora adresa, și roagă-i să semneze dacă nu sunt de acord cu legalizarea homosexualității în Europa.

Petiția va fi înaintată Consiliului European curând. Nu mai sta nepăsător! E vorba și de TINE aici!

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

10 gânduri despre „Implică-te și semnează și tu!”

  1. Am raspuns invitatiei, Domnul sa te binecuvante pentru ca te lupti pentru asta. Sa o faci in dragoste, sunt destui cuţitari

  2. Nu-mi place sa contrazic oamenii, dar acum, cu scuzele de rigoare, va trebui sa o fac. Eu n-am semnat asa ceva, desi mi s-a oferit ocazia, si nici nu voi semna niciodata. Nici eu nu aprob homosexualitatea, dar mi se pare ca cei care vor sa impuna ca homosexualitatea sa nu fie legalizata fie n-au gandit niciodata foarte serios la aceasta problema, fie au ramas in urma cu mentalitatile. Fie candva in vremurile veterotestamentare, fie in vremea dictaturii comuniste. Oricum, indiferent ca au semnat fara sa gandeasca sau au ramas putin in urma, tot nu e bine.

  3. -Andrei C.: mulţumesc pentru că ai răspuns invitaţiei mele, mulţumesc

    -secret: Biblia e clară şi tăioasă cand vine vorba de lucrul acesta, despre sodomism. NU! Aşa ceva NU. Te-ai gandit că oamenii aceea doresc să protejeze familiile lor, prin faptul că semnează? Biblia profeţeşte că aceste lucruri uracioase se vor întampla în vremurile din urmă. Trăim vremurile din urmă. Cei care au semnat nu sunt nici comunişti, nici înnapoiaţi, ci doar oameni cărora le pasă de protejarea a ceea ce mai sfant şi minunat, întocmit de Dumnzeu, lucru numit FAMILIE. Spui că nu aprobi homosexualitatea. Cred că mă minţi flagrant. Dacă nu semnezi înseamnă că nu te deranjează sau nu-ţi pasă. Eu cred că de fapt tu aprobi toată tevatura aceasta prin atitudinea ta. Opusul dragostei de cele mai multe ori este indiferenţa.

  4. Anddij, apreciez ravna pe care o ai tu pentru dreptate si neprihanire. Insa ti-ai face un imens serviciu daca ai invata sa treci peste radicalismul si duritatea verbala care te caracterizeaza (tin sa subliniez ca acest radicalism este tipic varstei pe care o ai, insa duritatea tine de personalitate). Eu nu am folosit un ton dur si taios. Acest ton pe care il abordezi tu este tipic, dupa cum spuneam, Vechiului Testament. Hristos, insa, a venit sa ne arate o alta cale, nu?
    Mai devreme sau mai tarziu, daca staruiesti in a cauta ce este bun, adevarat si curat, ai sa observi ca lucrurile in lumea aceasta nu sunt atat de polarizate pe cum le vezi in momentul de fata. Si e mai bine sa realizezi asta acum decat mai tarziu. Vei putea invata mult mai multe de la Dumnezeu, de la viata, daca realizezi asta acum.
    Oricum, eu nu am manifestat opusul dragostei, ci opusul intolerantei. Si intoleranta, stim cu totii, de regula nu izvoraste din dragoste pentru semeni. Dimpotriva, daca tot ne laudam cu Dragostea noastra de Crestini, ar trebui ca aceasta Dragoste sa ne indemne la toleranta si stradania de a intelege motivatia fiecaruia. In nici un caz, aceasta petitie nu este o manifestare a unei atitudini potrivite. Nu vine din partea unor Crestini care cauta sa inteleaga homosexualii ca sa stie cum sa li se adreseze, ci din partea unor crestini intoleranti.

    Si continui sa raman langa ce am spus. Cei care semneaza asta fie nu s-au gandit niciodata serios la ce fac, fie sunt ramasi in urma cu anumite mentalitati. Aceste atitudini nu tin de protejarea familiei. Homosexulitatea NU reprezinta o amenintare la adresa familiei. Asta pentru ca fiecare este liber sa aleaga ce familie va avea. Divortul, superficialitatea si lipsa de Dragoste in camin sunt adevaratele amenintari pentru familie. Nu cred ca familia mea sau a ta sunt mai putin sfinte, mai putin sacre prin faptul ca homosexualii sunt la fel de liberi sa se manifeste ca si mine si tine. Daca familia mea sau a ta nu este sfanta, nu este asa cum o vrea Dumnezeu, este numai din cauza ei. Nu are nici o legatura cu legislatia tarii in care traim.

  5. Sincer, mi-a plăcut cum mi-ai răspuns. Îmi cer iertare dacă ți-am răspuns cam tăios, cum ziceai. Încep să-ți înțeleg perspectiva.

    Aș avea însă o întrebare să-ți adresez: crezi pe Dumnezeu?

    Am văzut că teoria ta despre dragoste este corectă. Aș vrea să fie și practică.

  6. Ma bucur pentru ca ai o atitudine corecta si imi lasi impresia ca ai si o minte deschisa. E bine ca incerci sa intelegi perspectiva altora. Tine-o tot asa, si vei invata multe in viata.

    La intrebarea ta, ce sa raspund? Da, cred. Mai mult de atat nu stiu ce sa spun.

  7. Tot timpul respect și opinia celui de lângă mine, și tot timpul încerc să îl înțeleg.

    Un singur detaliu rămâne: abilitatea de a filtra o părere bună de una rea. Pentru aceasta nu ai nevoie de IQ, ci de înțelepciune, pe care doar Dumnezeu o poate da.

    Ai zis ca-L crezi pe Dumnezeu. Proverevele lui Solomon spun că frica de Domnul este începutul înțelepciunii… iar în altă parte Dumnezeu spune că înțelepciunea oamenilor este nebunia înaintea Lui.

    Prin urmare, dacă îl crezi pe Dumnezeu, ar trebui să îți începi o viața de înțelepciune. Asta vine cu timpul, și depinde de cât de mult ești dispus sa-L asculți și să înveți de la El.

    Isus spune că ”cine păzește poruncile Mele, acela mă iubește”. Dacă chiar crezi în El, și asculți de El, de ce este atât de greu să combați homosexualitatea, care este în dezacord cu tot ce Dumnezeu a zis și a creat? Nu cumva este un con de umbră aici?

    Paul Washer zicea că cel mai mare rău adus societații este să se modernizeze. Oamenii moderni gândesc democratic. În democrația se respectă absolut orice, chiar și nebunia. Oamenii civilizați, modernii de astăzi nu mai doresc să audă de Dumnezeu, nu mai doresc o trezire spirituală ( revival (engl.)) pentru că atunci când această trezire va veni, va rupe totul în bucăți, orice oridine și ierarhie stabilită de această civilizație a oamenilor, de înțelepciunea lor, numită nebunie în ochii Dumnezeului pe care tu, și cu mine, îl credem.

    Mulțumesc din nou pentru răspuns. Ești binevenit aici oricând.

  8. E clar ca intre noi doi e o diferenta de perspectiva. Voi spune doar ca in Noul Testament, spre deosebire de Vechiul, oamenii lui Dumnezeu, in frunte cu Domnul insusi, n-au combatut homosexualitatea, preferand sa se adreseze adevaratelor nevoi ale fiintei umane. Au adus lumii mesajul despre Dragostea, Lumina, iertarea si Puterea lui Dumnezeu, iar mesajul acesta era menit sa transforme lumea in bine. Acest mesaj, nu activismul politic. Nu voi mai incerca sa-mi argumentez pozitia, pentru ca oricum e vorba de o chestiune nu prea importanta.
    Diferenta dintre noi provine probabil si din faptul ca tu (si probabil ca si autorul pe care il citezi), din cate imi dau seama, esti Crestin Evanghelic, pe cand eu sunt Crestin Ortodox, iar noi tindem sa vedem lucrurile intr-o alta lumina. Oricum, nici confesiunea, nici pozitia noastra referitoare la homosexualitate nu e importanta, ci disponibilitatea noastra la a face tot ce credem ca Dumnezeu vrea sa facem. Dupa cum spunea Mantuitorul: „Nu cel ce imi zice Doamne, Doamne, va intra in Imparatia Cerului, ci cel ce face voia Tatalui Meu Celui din Ceruri”. Si pe de alta parte Sf. Pavel spunea „daca gandim ceva in alt fel, Dumnezeu ne va descoperi si aceea, dar de acolo unde am ajuns sa urmam acelasi dreptar, sa umblam la fel”. Asa ca apreciez faptul ca tu faci din toata inima ceea crezi ca Dumnezeu vrea de la tine, chiar daca nu sunt de acord cu tine. Indiferent care din noi doi are dreptate, Dumnezeu nu se uita atat la faptele noastre cat la inima noastra. Iar daca inima e curata, chiar daca am gresi, cred ca Dumnezeu se bucura de noi. Asa ca felicitari pentru atitudine.

    Dumnezeu sa ne lumineze si iti multumesc pentru dialogul civilizat, ceva destul de greu de obtinut in foarte multe cazuri in care contrazici pe cineva. Ma bucur insa ca aici n-a fost greu.

  9. Niciodată nu o să fie greu de purtat un dialog civilizat acolo unde se respectă părerea celuilalt, și acolo unde este bunăvoință.

    Dumnezeu, într-adevăr, se uită la inimă, dar tot El spune că pomul bun se cunoaște după roadele pe care le dă. Iar în altă parte spune: ”Faceți fapte vrednice de pocăința voastră”.

    Un pom bun, dă roade bune.

M-aș bucura să aud și de la tine...

