Cetățean străin pe Pământ străin

Ieri am pățit-o. Spiritual.

Mă bucur că s-a rezolvat și că acum sunt iertat. De fapt, nu mă bucur, jubilez!

Astăzi am citit Filipeni 3. Un capitol plin de învățături, dintre care nici că mai știu ce să aleg.

Filipeni 3:20 ”Dar cetățenia noastră este în ceruri, de unde și așteptăm ca Mântuitor pe Domnul Isus Hristos.”

De aceea nu mă simt eu bine pe pământ, de aceea simt că nu aparțin deloc lumii acesteia vitrege. De aceea nu mă simt bine deloc cu firea pământească pe care o  port în mine: pentru că eu aparțin unei alte lumi, unei lumi perfecte pe care Dumnezeu a și pregătit-o pentru mine. Sunt cetățean al Cerului, nu al Pământului. Eram un rătăcit aici jos, dar acum sunt doar un călător cu destinația Cerului. Și jubilez!

Urăsc că am dat importanță atât de mare lumii acesteia până acum. Urăsc chestia asta! ”Dar lucrurile care pentru mine erau câștiguri, le-am socotit ca o pierdere, din pricina lui Hristos.” tot Filipeni 3:7

și

…acum privesc toate aceste lucruri ca o pierdere, față de prețul nespus de mare al cunoașterii lui Hristos, Domnul Meu. Pentru El am pierdut toate și le socotesc ca un gunoi, ca să câștig pe Hristos,” următorul verset.

Vezi modelul, standardul, regula?

Te asigur că dacă ai ști ce te așteaptă în Cer, nu ai privi nici o clipă la ce este pe Pământ, și ai lupta doar pentru Cer, doar pentru Răscumpărătorul tău.

Nu uita că nu aparții acestei lumi! și… meditează la versetele subliniate mai sus. Lasă-L să-ți vorbească. Cuvintele Lui sunt destul pentru tine, astăzi.

Nu, nu mă pricep la cuvinte mari, dar mare este El!

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

2 gânduri despre „Cetățean străin pe Pământ străin”

  1. Iubesc gîndurile astea! A fost un moment, demult, când am simţit că tăbliţa inimii îmi e cam..goală…şi că trebuie să scriu ceva…
    …asta am scris, cu litere arzătoare pline de viaţă şi trăire, de pasiune…Nu aparţin acestei lumi murdare, nu praful ei e ţinta mea, ci…Cerul!
    Păstrează-mi un loc, vin curând Acasă, Tată :)

  2. de aceea nu vreau sa prind radacini
    intr-o gara pierduta printre spini,
    asa ca aleg in fiecare zi
    sa merg mai departe orice-ar fi.

    din nou la drum,
    inca n-am ajuns la destinatie,
    mereu pe drum,
    in acest pamant strain
    nu sunt decat un pelegrin.

    la plecare ai promis c-ai sa Te intorci
    sa ma iei langa inima Ta,
    si-n adancul sufletului sunt convins
    ca e mult mai bine-n Tara Ta.

    sunt versuri dintr-o melodie mai veche dar prea faina :) pelegrin, born again. se potrivesc, nu? :D be blessed

M-aș bucura să aud și de la tine...

