Scriu și astăzi

Am observat că suntem bombardați din toate direcțiile de informații arhi-cunoscute, de subiecte bătătorite pe toate site-urile și pe toate blogurile. Mă refer, în predominant, la probleme creștinătății.

Aproape că nimic nu mai sensibilizează, nu mai dă de gândit. De ce?

Se știe problemele tinerilor, se știe că noi creștinii suntem cam amorțiți, se știe în ce lume trăim, și se scrie tot timpul despre aceste lucruri.

Problema este că ȘTIM toate lucrurile, și ne-am obișnuit să știm, ne pare normal să știm, dar nu prea facem nimic legat de lucrul acesta. Aceasta e problema. Citesc peste tot despre tot felul de chestii, citesc zilnic anumite bloguri, le mai schimb si eu, într-o săptămână citesc principalul din blogosferă și observ că toți se învârt în aceeași monotonie. Chiar și ”granzii” blogosferei , adică ăia mari și tari care scriu fain frumos.

Eh, dar ce tot înșir eu aici? Și asta se știe, nu? Probabil că te-ai plictisit deja. Ce să tot atâta?

Acesta a fost Primul gând de astăzi.

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

Un gând despre „Scriu și astăzi”

  1. Ai dreptate..
    Daca tot stim atatea, ma intreb dece nu facem nimic. Ce ne impiedica?lipsa de idei? Nu cred. Comoditatea?Conservarea noastra?Indiferenta?Oare chiar nu constientizam cata minciuna traim, cat ne inselam singuri?
    Sincer, am ajuns in punctul in care nu stiu ce scuze as putea sa-mi scot mie si altora pentru ca stam asa, pur si simplu, si consumam aerul..
    Eu..m-am hotarat! Voi face ceva, ceva ce nu-mi place, dar care trebuie sa fac, sperand ca sunt destul de vie pentru a nu mai suporta sa fiu „moarta”!
    „Până şi melcul lasă o urmă argintie după el.”
    :O

M-aș bucura să aud și de la tine...

