Cântăm minciuni?

Câteva lucruri m-au frământat săptămâna care a trecut, și probabil că o sa fie subiect de meditați și pentru săptămâna viitoare:

Mă frământă starea deplorabilă a creștinismului, a tineretului, a celor ce se cred maturi. Se știe asta. Mă gândeam că acum mă simt poate mai singur ca niciodată printre pocăiți. Mă gândeam că noi nu prea spunem minciuni, le cântăm. Mă gândeam că dacă mă iau după pocăiții din ziua de astăzi, ajung direct în iad.

”Doamne, fă-ne doar un glas… Doamne, strânge-ne împreună… Doamne, noi vrem…” – cântăm, nu? Dacă asta ar fi dorința noastră, poate că unii nu s-ar mai simți atât de singuri, nu? Poate altfel am sta cu prieteniile între noi. Durerea ar fi simțită altfel, daca nu mai încet, cel puțin ar fi 2 care să o suporte.

Te provoc să începi să te gândești la ce îți iese pe gură, și îți garantez că vei fi cercetat mai mult decât crezi. Poate te mai pocăiești și tu încă puțin, cine știe…?

Poate te-ai săturat să fii un mediocru, care oricum se duce fix în iad, cine știe…?

Ești gata să părăsești pământul? Daca poți să spui un DA sincer, din toată inima, slăvit să fie El pentru încă un suflet salvat!

Dacă nu, cine știe…?

Dumnezeu știe.

Ah, sper că știi să citești ghilimelele pe acolo pe sus.

3 gânduri despre „Cântăm minciuni?

  1. mai frate, ceeace ai scris tu aici,am fost eu cercetata in timpul unei cantari intr-o biserica si mi-am dat seama ce fatarnica si ipocrita eram.nu traiam nimic din ceeace cantam.m-am pocait si incerc sa cant doar daca traiesc si este un adevar in viata mea,sa nu ma condamne gura…..

M-aș bucura să aud și de la tine...

