aduc aminte

”Păziți ce este drept, și faceți ce este bine; căci mîntuirea Mea este aproape să vină, și neprihănirea Mea este aproape să se arate.” Isaia 56:1.

… zice Domnul.

Am scris doar pentru că Dumnezeu mi-a adus aminte acest lucru astăzi. Am scris doar pentru că vreau ca și tu să îți aduci aminte de ce ai de făcut. Chiar fără nici un fel de putere sau frumusețe, aștern cuvintele aici.

Fără alte lucruri pretențioase, te las să te gîndești la versetul de mai sus.

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

2 gânduri despre „aduc aminte”

  1. Mulţumesc că mi-ai adus aminte că ceea ce fac aici…are ecou în eternitate.
    Nu sunt gânduri, cuvinte şi fapte mute…au ecou! un ecou puternic, de care depinde veşnicia mea.
    „Pentru că noi nu ne uităm la lucrurile care se văd, ci la cele ce nu se văd. Căci lucrurile care se văd sunt trecătoare, pe când cele care nu se văd sunt veşnice.”
    [parafrazat]

M-aș bucura să aud și de la tine...

