Un captiv eliberat

Dacă Isus Hristos nu este destul ca să te motiveze să duci o viață sfîntă, atunci nu Îl cunoști, și ești pierdut.

Pentru că dacă L-ai cunoaște ți-ar fi teribil de rușine să mai păcătuiești, ți-ar fi teribil de greu să mai stai nepăsător și să nu-I ții Cuvîntul.

Dacă ai simți dragostea Lui pentru tine, și-ar fi greu să-ți mai dezlipești gîndul și inima de la El.

Îmi pare rău pentru momentele în care am tratat oamenii cu indiferență, pentru momentele în care m-am prefăcut și pentru momentele în care nu am dat răspunsuri care să vină din dragoste pentru ei. Mărturisesc că El m-a făcut să zic asta, și că nu pot sta și să tac cînd dragotea Lui e atît de caldă, cînd El m-a mîntuit și cînd El s-a arătat atît de milos și de răbdător față de mine, cînd El mi-a iertat toate acele păcate grele și urîte care se repetau.

Vă scrie un om care era mort, și acum este viu… un om care era captiv și acum este liber!

Acum sunt doar un captiv eliberat: doar pămîntul mă ține captiv în trup, dar acum sufletul meu are cale liberă și acces direct la Ierusalimul Ceresc. Deși vă scriu fără putere și fără cuvinte strălucitoare, vă scriu ca să știți voi, tu, care citiți aceste rînduri, că puteți fi eliberați din captivitatea păcatului la rîndul vostru.

”El este credincios și drept ca să ne ierte de ORICE nelegiuire.”

Va veni momentul cînd orice ochi Îl va vedea și orice genunchi se va pleca înaintea Lui!

Vie împărăția Sa! Facă-se Voia Sa! A lui să fie toată gloria și slava, pentru că este sfînt și vrednic de glorie și slavă!

Un gând despre „Un captiv eliberat

M-aș bucura să aud și de la tine...

