Triatlonul vieţii: Ironman

Uiţi cel mai adesea, dacă nu ai uitat deja că în viaţă, de fapt, nu te grăbeşti nicăieri. Tot ce contează este să termini cursa. Este foarte posibil ca în graba ta de zi cu zi, să pierzi din vedere tocmai cel mai important lucru: biletul spre Ierusalimul Ceresc. Este la fel de posibil ca în alergarea ta să stai de fapt pe loc…

Aceşti oameni, deşi aleargă într-o cursă ce durează o zi de la răsărit pînă la apus, noaptea (în jur de 17 ore – sau mai mult pentru unii) , aceasta li se pare o viaţă întreagă, după atît efort susţinut. Nu există premiul I la Ironman. Concurenţii de fapt, nu se grăbesc nicăieri, tot ce contează este să termine. Aici participă şi persoane cu dezabilităţi, cu tot felul de probleme… chiar oameni fără picioare, dar nu fără voinţă. Te rog, adu-ţi aminte de ei în alergarea ta, fă-ţi timp să te opreşti să-i vezi, nu doar să-i priveşti, să-i înţelegi… şi să înveţi:

Ironman –  titlul le zice pe toate

“Am dorit să-mi pun viaţa mea obişnuită, în mîinile unui Dumnezeu neobişnuit, extraordinar (an ordinary life in the hands of an extraordinary God)”

“Doamne, dacă îmi vei deschide o usă, voi trece prin ea.”

“Nu e vorba de recorduri mondiale sau de fi la TV sau prin reviste. La sfîrşitul zilei, cînd îmi pun capul pe pernă, totul e vorba despre a-L cunoaşte pe Dumnezeu şi a-L face pe El cunoscut. Dacă nu aş fi făcut asta pe parcursul vieţii, mi-aş fi pierdut viaţa.”
Scott Rigsby

Triatlonul nostru:

1) Înot prin marea tulburată şi înfuriată pe noi, lupta cu valurile deznădejdii, dar alipiţi de El, Dumnezeu

2) Ciclism, ca nişte mesageri ai Lui, împlinind porunca de a-i duce mai departe Cuvîntul şi de a-L mărturisi

3) Alergat, spre ţintă pentru premiu chemării cereşti, contînd nu cît de repede ajungi, ci să ajungi!

M-a impresionat ce zice John Collins despre Ironman: „Ironman este cursa fiecărui om care doreşte să vadă de ce e în stare… înnot – 2.4 mile, ciclism – 112 mile, alergat – 26.2 mile… şi rugăciune pentru tot restul vieţii.”

Şi cel mai important, nu contează că poate eşti cel mai încet dintre toţi, aminteşte-ţi că oricum vei fi mai rapid decît cel care nici nu a început măcar să alerge.

Vreau să-mi iau weekend-ul liber, pentru a medita la triatlonul vieţii mele, de aceea, sper să ne „revedem” luni, cu un alt articol, pe care dacă Dumnezeu mi-l va da, îl voi împărtăşi cu tine. Vreau ca tot timpul să-mi părăseşti pagina, puţin mai bogat şi mai bătrîn spiritual, decît ai ai fost înainte.

Un sfîrşit de săptămînă odihnitor !

____________________________________________________________________________________

2.4 mile = 3,8 Km
112 mile = 180 Km
26.2 mile = 42 km

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

5 gânduri despre „Triatlonul vieţii: Ironman”

  1. o să mă mai ai şi duminică… mi-ar fi mie mai odihnitor dacă ţi-a lua timp să meditezi dacă triatlonul tău nu s-a transformat într-un simlpu maraton, monoton şi extenuant, fără diversitate şi creativitate… acesta este întrebarea pe care eu mi-o pun mie, şi îndemn pe toţi s-o facă-

  2. tinta noastra sa fie cununa, pe care ne-o va da Hristos, ca premiu pentru alergarea noastra spre El.
    Doamne, ajuta pe toti cei care trudesc pentru acest premiu!

M-aș bucura să aud și de la tine...

