Film și carte: ”Ultimul Devorator de păcate”

Bineînțeles, mi-a făcut deosebită plăcere să îmi aduc aminte de cele citite în roman, cînd filmul a început să deruleze – un sentiment de nostalgie.

Filmul urmează foarte bine firul epic, și este mai apropiat de carte decît mă așteptam la început. Au fost foarte multe lucruri condensate cu istețime și măiestrie. Desigur, cartea oferă o grămadă de detalii peste care s-a sărit din lipsă de spațiu și imposibilitate de aplicare practică, cum ar fi descrierea fiecărui personaj în parte sau relatarea multor dintre gîndurile personajelor. Dar pentru că știam ce ce vrea să însemne fiecare moment, a fost o vizonare plăcută.

Cam atît despre film vs carte.

Regret că nu m-am născut în 1800, asta e tot. Aș vrea să scriu și de ce, dar nu acum.

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

2 gânduri despre „Film și carte: ”Ultimul Devorator de păcate””

  1. As dori sa gasesc o librarie de unde as putea sa cumpar aceasta carte…este cartea mea preferata si incerc de foarte mult timp sa o gasesc…m-ati putea ajuta?

M-aș bucura să aud și de la tine...

