Andreas

Se citesc bloguri şi de 1 Decembrie? Bănuiesc că da.

Ieri nu am scris nimic pe blog, după cum poate ştii deja, duminica eu mă odihnesc. Am nevoie de asta. Tot ieri a fost şi un prilej pentru cei aproximativ 600 000 de români purtători de numele „Andrei”, să-şi sărbătorească ziua onomastică.

Ştii ce înseamnă „Andrei”? Vine din limba greacă, de la „Andreas” şi înseamnă „războinic” sau „bărbat”.

Articolul meu de 1 Decembrie e scurt, pentru că ştiu că românii nu au timp de citit. De fapt, toată ziua m-a măcinat următoarea întrebare:

„Cum ar arăta România cu cei 600 000 de Andrei ai ei dacă toţi s-ar purta la înălţimea numelor pe care le poartă? Cum ar arăta România dacă s-ar găsi 600 000 de bărbaţi adevăraţi, slujitori ai Domnului în ea? Ar fi o minune.”

Dacă eşti un Andrei, poartă-te ca un Andrei! Dacă nu eşti un Andrei, poartă-te ca un Andrei!

*cei cu familia Andrei, cu atît mai mult :)

5 gânduri despre „Andreas

M-aș bucura să aud și de la tine...

