În loc de „rămas bun”

Din motive medicale încă necunoscute, spun medicii, anddij nu a murit. S-a constat cu fericire că el a fost în moarte clinică. Nimeni nu îşi explică cum a supravieţuit. Medicii spun că inima i-a fost puternică şi s-a hotărît să mai bată. Prietenii spun că a fost un miracol şi că dragostea Lui a fost mare. Evindent, înmormîntarea nu va mai avea loc, e un om viu acum.

Aşa spun şi eu, anddij. Dragostea Lui a fost mare, iar nu inima mea puternică. Salvarea a venit de la Domnul, iar nu de la spital.

Creierul meu s-a odihnit în perioada în care nu am scris, deci, sînt bine, mult mai bine acum. Mi-a prins de minune, de miracol, această pauză în care am fost în moarte clinică. Fără moarte nu există viaţă, deoarece fără sînge nu există iertare.

Ce aţi citit pînă acum a fost anul meu de început, unde m-am acomodat cu spaţiul public, unde am învăţat poate ce alţii nu învăţat într-o viaţa şi am pierdut ce alţii au cîştigat într-o clipă. A fost frumos, nespus de frumos. A fost maiestuos faptul că am avut onoarea să scriu unui om atît de minunat ca tine, unor oameni aşa de iubiţi şi preţuiţi ca voi: comorile lui Dumnezeu. Aşa a fost pentru mine, nu ştiu cum a fost pentru voi.

Las astăzi în urmă ceea ce a fost „Primul Gînd” o vreme, apoi „La Anddij” o altă perioadă, iar anddij îşi va îndrepta primele gînduri spre o nouă destinaţie, spre o altă chemare poate. Un alt blog, un alt început. Cînd totul se sfîrşeşte în decembrie, cînd anul mai are doar o lună de trăit, cînd familia se strînge din nou împreună şi toată lumea face bilanţuri, trage linia şi socoteşte ce a fost şi ce va fi, eu voi avea parte de un început şi voi încerca să ne strîngem împreună, într-un alt lor. Unde? Vei vedea.

Las cu greutate în urmă acest blog, dar trebuie să fac acest lucru. Sînt emoţionat. Poate în puţine momente am mai fost aşa cum sînt acum. La urma urmei, e vorba de locul unde mi-am investit munca mea de un an.

Înainte de a pleca definitiv de aici, te invit să descoperi sau să redescoperi împreună cu mine momente frumoase ale trecutului. Pe pagina „Toate articolele de pe blog sunt aici” vei găsi toată munca mea.

Printre preferatele mele, printre cele mai adînci, le dau pe următoarele:

„Când Domnul vrea să te izbescă cu blugii de Terra…”

„Obiectiv 2008”
„De unde până unde blog? Rededicare?”
„O radiografie a frumuseţii”
„Sunt om şi fac lucruri supra omeneşti”
„O inimă neîmblânzită”
„100 de articole de har”
„Când literele explodează (2 august)”
„Triatlonul vieţii (Ironman)”
„Un Dumnezeu romantic”
„Criză financiară sau criză morală?”
„Andreas”

Cu siguranţă le-aş fi pus pe toate aici. Mi-a fost greu să le selectez.

Şi, în loc de „rămas bun”, îţi spun „Bine ai venit!” pe noul tărîm al literelor, blogul unui străjer numit Andrei.

Cum o să fie acolo, nici eu nu ştiu. Ştiu doar că anddij de aici va fi acolo. Ce e acolo este şi aici. Ce ai găsit aici, vei găsi şi acolo, numai că mult mai frumos şi mai înţelept, mai plin de dragoste, mă rog eu pentru asta. Vreau din toată inima să fie aşa!

Spune-mi Anddij, Andrei, Andreas, anddo, andi, cum doreşti. Cam acestea sunt numele pe care mi le-au dat cei care au citit aici sau cei care îmi sunt prieteni. Nu uitaţi că nu după faţă sau după nume vom fi recunoscuţi, ci după inimă, după suflet, după caracter.

Anddij a rămas acelaşi. Doar că se luptă să fie şi mai bun şi stă de veghe să păzească legea Lui, să păzească dragostea.

Fluviile binecuvîntărilor Lui să vă inunde inimile!

Ne citim acolo, dragilor!

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

4 gânduri despre „În loc de „rămas bun””

  1. În loc de „bine ai revenit”…
    Tată,ia-L pe Andrei în mâna Ta. Fă-l un străjer al Tău şi fii Tu străjerul lui!

    În primul g(r)ând, nici „keep writing”, nici „keep going”, doar…am şi avem încredere într-un Andrei mai înţelept, cu o inimă mai frumoasă, mai puternică, mai tandră, ascunsă în inima neîmblânzită a Lui :)

  2. Anddij a inviat!
    Cu adevarat a inviat!
    Domnul sa te ajute sa continui ce ai inceput si El sa te binecuvinteze asa cum stie cel mai bine…

  3. Hai că am rîs cînd am citit comentariu tău, AnDreeA :)

    „Este viu, este viu…” , nu?

    Încă nu-s decis de tot ce e de capul meu, cert e că o să scriu în continuare… mulţumesc mult! Mai treci pe aici… poate cine ştie :D

M-aș bucura să aud și de la tine...

