Mamei mele

Andreiuş al tău îţi doreşte să ai parte de mulţi ani în Domnul, de acum înainte! Sînt mîndru că am o mamă ca tine, cel mai mîndru copil din lume! La fel, toţi copiii tăi.

Îţi mulţumesc pentru că mă iubeşti aşa de mult şi pentru că ai avut şi ai grijă de mine în continuare, cu mare dragoste.

Îţi mulţumesc pentru fiecare moment din viaţa ta pe care l-ai folosit pentru mine, ca să creşti un bărbat adevărat.

Îţi mulţumesc că eşti ajutorul potrivit al tatălui nostru. Îţi mulţumesc pentru că tu faci atmosfera căminului nostru mai caldă şi plină de bucurie!

Dar mai presus, îţi mulţumesc că mă iubeşti, îţi mulţumesc pentru că eşti mama mea, cea mai bună mamă din întreaga lume, pe care orice copil şi-ar dori-o!

Ne cerem scuze că seara mai izbim uşile, că mai uităm să punem rufele la uscat şi că ne înstrîmbăm cînd ne pui să spălăm vase. Mie îmi pare rău pentru fiecare floare a ta a cărui ghiveci l-am răsturnat, sau i-am agăţat frunzele cînd mă băteam cu Alinuţ, frăţiorul meu şi copilul tău, pentru care acum ne rugăm să se facă bine… Şi tatălui nostru îi pare rău că te trezeşte cu noaptea-n cap pentru a merge să aducă peşte, sper că îl vei putea să ne ierţi.

Ne pare rău şi pentru hainele „curate” cu care venim de afară, de la o tură prin oraş cu bicicletele. Mie îmi pare rău că îţi mai transpiră palemele cînd sînt eu la volan, dar să ştii că nu conduc chiar aşa rău, am făcut mai puţine prostii decît tata la volan :)

Să ştii că eşti cu mult mai frumoasă decît florile tale, pentru că eşti mama noastră, dulce şi plină de dragoste!

Îţi mulţumim, mami!

Ţi-au scris,

Andrei, Bianca, Alinuţ… şi tata, dar el cred că e la peşte acum.

p1020444

p1000196asd1

p10007591

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

7 gânduri despre „Mamei mele”

  1. :) Peste cateva zile o sarbatorim si pe mamichula mea. Pentru a ta, multumim lui Dumnezu ca o ai si ca este roaba a Domnului. Si El sa ii asigure sanatatea , bucuria, pacea in continuare….si, daca se poate, si pentru florile ei. Sa le dea viata lunga si culori sanatoase.
    [ Oare toate mamele iubesc asa de mult florile?
    Daca da, atunci eu o sa fiu exceptia…sau poate ca o sa mi se schimbe parerile intre timp:P ]
    Fiti binecuvantati in toata familia!

  2. Mulţumesc pentru cuvintele tale calde, Eliza! Nu ştiu cîte iubesc aşa florile, însă nu toate, asta e sigur, El ne-a făcut atît de diferiţi! Oricum, excepţiile pot foarte bine întări regula :)

    Binecuvîntări pentru tine, mama ta, viitoarea sărbătorită şi pentru familia pe care ţi-a dăruit-o El!

  3. Mulţi ani, frumoasa mamă a lui Andrei :) Binecuvântată să fie ea şi binecuvântare să-i fii tu, Andrei :)

M-aș bucura să aud și de la tine...

