Declaraţie de dragoste

“Se duce cineva în vizită la o familie care avea un un copil de cam 3 anişori. Mai cu un zâmbet, mai cu un truc din acela ce starneşte curiozitatea omuleţului nostru de 3 ani sau mai sigur, cu o acadea, acesta reuşeşte sa intre in vorbă cu copilul.

Vizitatorul: Da’ tu iubeşti pe mama şi pe tata?

Copilul: Da.(dezinteresat)

V: Aha, şi pe cine iubeşti tu cel mai mult?

C: Păi, pe amândoi la fel…

V: Ei, da’ tot trebuie să iubeşti tu pe unul mai mult. Pe cine iubeşti tu cel şi cel mai mult dintre mama şi tata?

C: (se gîndeşte, preocupat în continuare de acadică) Cre’ că pe mama, că tata mă bate mai tare şi toată ziua pleacă de acasă…

V: Da’ pe mami tău o iubeşti mult?

C: (deja supărat de atâta “iubire”) Da, mult!

V: Mult mult de tot?

C: (indignat că nu poate să-şi termine acadeaua) Daaa! Mult mult de tot!

V: Bine, da’ cât de mult mult de tot?!

C: (categoric) Foarte mult mult mult de tot!!

V: (deveni deja o sursa insuportabilă de stres pentru copil, prefacându-se supărat) Aha, dar vreau sa stiu totuşi căt de mult îţi iubeşti tu mămica…

Copilul, ajuns la capătul răbdărilor şi puterilor, aruncă acadica şi zice:

ATÎT DE MULT!!

deschizând braţele la maxim, încercând să-l lămurească
Şi istorioara se termină brusc.

Aceste braţe deschise îţi amintesc de ceva… sau de Cineva? Imaginea în sine, scena în care micuţul declară iubire mamei sale, seamănă oarecum cu o altă scenă unde a fost declarată dragoste lumii întregi, cu aceleaşi braţe larg deschise: o jertfa scumpă a unui Fiu de Dumnezeu. Preaiubitul în care Tatăl îşi găseşte toată plăcerea, de care ne-a fost poruncit să ascultăm: Domnul Isus Cristos!

Ştiai că răstignirea este cea mai cumplită tortură inventată de romani? Nu numai că trebuia să stai incordat din toţi muşchii, dar era de o aşa natură, că mureai nu de hemoragie ci de asfixiere. Trăgeai foarte greu aer… În plus, cuiele din mîini erau în aşa fel bătute încît la fiecare respiraţie cuiele rupeau din carne… era un calvar să respiri… fiecare respiraţie mai rupea din carnea de pe mîini… cu fiecare respiraţie… Cîte suferinţă şi dispreţ pentru un păcătos ca mine!

A Lui să fie toată slava şi gloria în vecii vecilor, amin!

Mă duc să-I fac o declaraţie de dragoste…

9 gânduri despre „Declaraţie de dragoste

  1. dragă Eliza, am deschis poarta fără să ştiu ce mă aşteaptă după ea… încă nu sînt vrednic de titlul de străjer… un străjer trece printr-un antrenament mai întîi… trebuie să păzească legea Lui, să păzească dragostea şi să păzească o eventuală prinţesă, o frumuseţe… încă nu sînt un străjer… mai am pînă să învăt aceste lucruri

    mi-ar fi plăcut să moară anddij, să scriu sub un alt nume… dar se pare că nu se poate… încă trebuie să mă antrenez în ale scrisului, în a studia mai mult, a şti mai mult… aceasta este datoria unui bărbat, care are pretenţia în a fi un străjer.. dar poate mă întorc acolo, sau în alte parte… oricum, vă voi anunţa…

    mulţumesc

  2. …de multe ori ale mele declaraţii de dragoste sunt doar…cuvinte.
    El niciodată nu le foloseşte când îmi declară dragostea. Doar îmi arată.

  3. „Atat de mult”… inteleg. Atat. Complet. Perfect. Deplin. Maxim. Atat de mult m-a iubit. Cum nu se poate o picatura in plus. Nici un milimetru. Multumesc Andrei ca mi-ai amintit!

  4. si nu doar ca ne-a „aratat” la Cruce ca ne iubeste , ne „arata” si azi implicandu-se in vietile noastre prin purtarea lui de grija.
    Ne-a iubit acum 2008 anisori…si ne iubeste si prin lucrarea dragostei Lui de azi.

    Glorie Lui.

  5. avem un TATA ce ne-a iubit si ne iubeste atat de mult…daca am privi mai mult in jur,si am fi constienti de fiecare lucru primit de la TATI am simti mai mult zi de zi iubirea cu care El ne inconjoara!!!

M-aș bucura să aud și de la tine...

