De la Andrei, pentru tine

Îţi doresc să ai parte de Sărbători binecuvîntate cu lumina şi dragostea Lui, care sînt perfecte şi desăvîrşite!

Sărbătoarea naşterii Domnului să te pună într-o lumină contemplativă dar şi de bucurie în acelaşi timp, să te gîndeşti la cît de mult a fost El umilit să vină aici doar pentru tine, dar şi să te bucuri că a făcut asta ca să-ţi dea viaţa veşnică, alături de Tatăl Ceresc, printr-o dragoste care depăşeşte hotarele oricărei înţelegeri.

Cadoul cel mai frumos a aceste perioadă a anul să fie Pruncul Isus, să-i faci loc în inima ta, pentru ca El să lucreze şi să te transforme cu adevărat, ca să poţi simţi şi tu care este adevărata bucurie, adevărata atmosferă a acestei Sărbători minunate. Să primeşti acest Cadou puţin mai entuziasmat(ă) decît a făcut-o aceasta fetiţă:

entuziasmul meu

Voi lua o mică pauză de sărbători, să-mi trag suflul. Mulţumesc prietenilor care au stat cu mine acest an, care au ales să interacţionăm atît pe blog şi prin e-mailuri, cît şi între 4 ochi. Aştept să împărtăşim aceeaşi bucurie în Hristos şi anul care va veni.

Căldură şi bucurie de Sus să primeşti, alături de o risipă de binecuvîntări, lîngă Domnul nostru drag, Isus Hristos!

V-a scris tot anul,

Andrei (anddij)

P.S mulţumesc, Bia, pentru felicitare

6 gânduri despre „De la Andrei, pentru tine

  1. Da, si eu ador copiii! Si , sa stii ca entuziasmul meu chiar seamana cu al acestei micute cretzuline:P
    Eu ma bucur mult in interior….si in afara poate sa nu se vada deloc. Asa m-a proiectat:)
    Multumesc. Zile senine si in interior si in afara sa ai !

  2. mai entuziasmată de atît?! hmmm… se rezolvă :) mai ales că acum ninge şi peste feţele noastre, nu numai peste imaginea de pe blogul tău :”>
    ah! şi cadoul pe care l-am primit eu e mult mai preţios decât ce ţine ea în mână :”>

  3. mă întrebam cum să fac anul acesta să dobândesc şi să păstrez bucurie reală în inimă. şi am aflat…
    „Când au văzut ei steaua, n-au mai putut de bucurie.”
    …ea e în lucrurile mărunte, magii au găsit-o în stea, eu o găsesc într-un zâmbet de copil, într-o îmbrăţişare de la tata…orice mărunţiş care vine din Dragoste, din El.

    Adevărată bucurie să-ţi ningă în inimă şi să-ţi danseze în colonii de fulgi zâmbăreţi :)

M-aș bucura să aud și de la tine...

