Bucură-te, căci ţi s-a născut Mîntuitor!

Au trecut două zile din Sărbătoare naşterii Domnului în care nu am scris… mă gîndeam că m-am odihnit acum cît pentru toată oboseala a două jumătăţi de an în care tot am scris, şi că ar fi timpul să mă suflec din nou la mîneci şi să dau mai departe cu scrisul, la pianina tastaturii.

Pentru că este a treia zi din Sărbătoare, să-ţi zi ce am învăţat în aceste zile.

-Bucură-te! -Bucură-te! -Bucură-te! -Bucură-te! -Bucură-te! -Bucură-te! -Bucură-te! -Bucură-te! -Bucură-te! -Bucură-te! şi cînd termini să te bucuri, atunci -Bucură-te!-Bucură-te!-Bucură-te!-Bucură-te!

De ce atîta bucurie? Pentru că ţi s-a nascut un Mîntuitor! Un Mîntuitor care nu avea nici o obligaţie să vină în întunericul şi frigul de jos al oamenilor. El este Hristos, Domnul!

Exerciţiu de imaginaţie:

După ce că în vechime Dumnezeu s-a scîrbit de om, omul L-a respins total pe El, în repetate rînduri, omul nu mai dorea Dumnezeu, îşi respingea Tatăl, Îl denigra, Îl renega, şi omul face aceste lucruri în continuare, Dumnezeu ce face? După atîta respingere, El spune şi face, în dragostea Sa: „Voi face UN NOU LEGĂMÎNT! Voi trimite pe FIUL MEU! El se va duce în mizeria şi întunericul de jos, în mijlocul acelor păcătoşi care orbecăiesc ca nişte şoareci pe sub pămînt, care sînt deplorabili şi miros urît de la cît le-a descompus păcatul sufletul pentru ca să fac un nou legămînt cu ei, să schimb condiţiile prin care ei se vor putea apropia de Mine, Tatăl Ceresc. Se vor apropia prin puterea jertfei pe cruce a Fiului Meu preaiubit şi mult preţuit de Mine. Da, Eu Îl voi zdrobi, nu păcatul Lor. Mi se frînge inima, dar aşa voi face. Cineva trebuie să moară, şi să-i smulgă pe aceşti criminali, curvari şi cerşetori din păcat. Au curvit cu păcatul şi acum aşteaptă să zămislească un copil pe nume „moarte”. Nu-i pot lăsa aşa, pentru că îi iubesc, chiar şi după ce M-au respins de nenumărate ori. Da, aşa voi face.

Şi Fiul Său, Isus Hristos, a plecat pe pămînt, părăsind slava şi strălucirea ca să vină pe pămînt. A fost ascultător. Imaginează-ţi că El este Dumnezeu, şi totuşi nu a avut pretenţii ci imediat a coborît unde L-a trimis Tatăl. S-a făcut sărac pentru noi, deşi este Rege, s-a umilit, deşi are slavă, a luat chipul unui copilaş care depindea acum de mîini omeneşti pentru a fi îngrijit, deşi El este Stînca, a trebuit să fie încălzit deşi El este Creatorul, a trebui să se facă trup, adică carne, adică sînge… o carcasă neputincioasă, deşi El este Dumnezeu !!

Poţi să faci acest exerciţiu de imaginaţie, să-ţi imaginezi toate lucrurile din cele două alineate de mai sus? Chiar dacă este un exerciţiu de imaginaţie, ai grijă să nu fie şi o bucurie imaginară, ci una reală.

Acum, cum să nu te bucuri cînd Mîntuitorul Hristos a venit la tine, să-ţi dea viaţă? Cum să nu te bucuri? -Bucură-te! Nu este altă bucurie mai mare!

Cum să nu te bucuri şi să sărbătoreşti cînd o asemenea minune s-a întrupat şi a venit să dea rezolvare, scăpare… iertare?! Cum să nu te bucuri?

Cum să nu te bucuri şi să te închini?… Cum să nu dai totul, cînd şi El a dat totul, deşi nu are nici o obligaţie, deşi nu are motive să te iubească, deşi este Dumnezeu…

Oh, dragoste!

___________________________________________________________________________

Că tot a trecut Crăciunul, a însemnat pentru tine ceea ce trebuia să însemne? Te poţi mîndri cu modul cum l-ai petrecut?

5 gânduri despre „Bucură-te, căci ţi s-a născut Mîntuitor!

  1. Cum să nu mă bucur cînd Nemărginirea a ales să se …mărginească, pentru ca eu, cel Mărginit să pot avea parte de o Dragoste Nemărginită?!
    Oh, dragoste!

  2. Sugestiv exerciţiul de imaginaţie. Ar trebui să îl vizualizăm cu toţi pentru a putea să conştientizăm -măcar cu puţina putere de pătrundere de care dispunem – Jertfa Mântuitorului nostru. Am să îţi citez câteva versuri care mie îmi plac mult căci îmi amintesc de ceea ce sunt: ‘ Cu apă Tu credeai că vei spăla păcatele noastre, însă nu apă vrem, ci sânge scurs pe nişte cârpe înmuiate în oţet.’

M-aș bucura să aud și de la tine...

