La Anddij, în sesiune / At Anddij’s, during examination period

După cum studenţii ştiu cel mai bine, luni începe sesiunea unora şi stresiunea altora. Va dura trei săptămîni, pînă undeva în prima săptămînă a lui februarie.

Din motive lesne de înţeles, nu ştiu cît timp (dacă o să mai existe aşa ceva) o să am în această perioadă pentru a scrie aici. Poate voi reuşi să coc ceva la minut şi să vă dau vouă se savuraţi ideea proaspăt scoasă de la cuptor. Aşa că dacă va miroase ceva plăcut de la bucătărie, ori ceva ars, să ştiţi că Andrei a mai scris ceva. Şi cum prăjiturile nu se fac în fiecare zi, nici eu n-o să scriu atît de des ca pînă acum.

N-am scris acest articol (doar) ca să îmi scuz cumva lipsa de pe blog, nescrisul (de parcă aş fi obligat :), ci doar ca să te rog mult, dacă doreşti şi ai pe inimă să-ţi prelungeşti rugăciunea încă 10 secunde, ca să mă aminteşti şi pe mine Tatălul Ceresc (de parcă ai fi obligat:) … am mare nevoie, asta ca să nu ies cu examene lipsă sau note prea mici.

Te aştept tot aici şi în continuare ca să ne bucurăm împreună de Dumnezeu şi de toate lucrurile mici şi mărunte dar foarte importante pe care El mă ajută să le scriu şi să ţi le dăruiesc şi ţie.

Mulţumesc!

Andrei

____________________________________________________________________________________________

Let me put it in English for you:

As the students best know, Monday is the day that starts the examination period for some of them and the ‘stression’ period (Romanian word play) for some others. This period lasts for three weeks and ends about the first week of February.

Regarding obvoius reasons, I don’t know how much time (if it will even exist) I’m going to have in this period to keep writing here. Maybe I’ll manage to „cook” something in an instance and have it served to you in order to savour the fresh baked idea that just came out of the oven. Therefore, if you smell something nice or burning in the kitchen, you’ll know for sure that Andrei wrote something. And as the cookied are not made each day, I am not going to write each day.

I didn’t write this article (only) to excuse my absence on the blog, my non-writing (as if I were beholded to:), but also to ask you very much, if only you wish and feel that you would like to lenghten you prayer just 10 more seconds, in order to bring me forth to our Heavenly Father (as if you were beholded to:) … I’m in great need so that I won’t skip any exam or get silly marks.

I’ll be waiting for you, in the same place, to rejoice together in our God an in all the small and niggling things which are also important and which He helps me to write them down and to give them to you.

Andrei

P.S be gentle, I’m a beginner concerning English. I would appreciate if you corrected my spelling and grammar errors. Thank you!

13 gânduri despre „La Anddij, în sesiune / At Anddij’s, during examination period

  1. :)) ce tare ;)) mai rar asa veselie pe tine :P poza e o capodopera :P eu as zice sa ne rugam sa luam note mari..nu sa nu luam note prea mici ;)) si..ai grija cu prajiturile ca unii au tendinta sa se ingrase in sesiune.. ;) cu siguranta o sa revin

  2. da, şi eu mă mir de unde atîta veselie pe mine :)

    da, să ne rugăm pentru note mari… şi să învăţăm pentru ele :D

    eu mă îngraş în sesiune cred… aşa am păţit înainte de bac:)

    mulţumesc de aprecieri şi de promisiunea vizitelor viitoare… sper să-ţi fiu de folos :)

  3. hmmm…daca ai putea sa imi zici datele in care ai examene m-as putea ruga mai eficient pt tine…si apropo esti cumva la jurnalism? daca da in ce oras? daca nu la ce faculta?poate par indiscreta…numai daca vrei poti sa-mi zici(ca nu esti obligat:P and you don`t even know me:D)….i`ll be watching your blog…be blessed

  4. Bine că ai venit, Anca!

    Nu e nimic indiscret pentru că toate detaliile acestea le-am făcut publice, o să le descoperi dacă îmi răscoleşti blogul :)

    ţi-am răspuns pe mail la celelalte

    mulţumesc din nou pentru că vrei sa te rogi pentru mine, am nevoie :)

  5. Hmmmmmm. Faină comparaţie cea cu prăjiturile şi scrisul:):):) eu nu am să-ţi promit că am să mă rog pentru tine, căci dacă uit (eu sunt o uitucă:):):):)mă voi simţi vinovată. Însă îţi doresc mult succes şi Domnul fie cu tine.

  6. Mulţumesc mult, Anamaria!

    Doar în El mă încred!

    A propos de prăjituri, mi-am adus aminte că am cîteva în bucătărie… stai aşa că revin :)

  7. Poftă bună.:):) vroiam să te rog Dak poţi să îmi recomanzi ceva cărţi creştine. Pls. Merci anticipat

  8. Dragă Anamaria,

    cărţi creştine sînt foarte multe şi foarte diverse… nu ştiu care subiect anume te-ar interesa, sau doreşti să citeşti o carte bună şi atît:)

    poţi încerca Viaţa condusă de scopuri, Rick Warren o să-ţi placă şi o să te ajute, cu siguranţă… toţi care au citit-o au rămas „wow!” :) o poţi găsi pe kerigma.ro, cu tot cu taxe poştale te ajunge cam 10 lei

  9. Merci de recomandare. Sunt binevenite orice fel de subiecte dar pe tema religioasă. Mi.am propus să studiez doctrinele fiecărei confesiuni (cult) creştin în parte. Să ştiu şi eu ceva despre fiecare. Merci din nou. Domnul fie cu tine!

  10. cu cea mai mare plăcere, Anamaria, sper doar să te ajute cartea… iar pentru a înţelege doctrina, sau mai bine zis nunţările dintre cultele creştine, probabil că îţi trebuie ceva mai mult studiu… probabil că n-o să găseşti chestiilea astea puse într-un tabel pe 3 coloane, cu liniuţe :)

  11. Sunt convinsă de asta. Stai liniştit.:):) însă nu sunt chiar la început. Am început acum un an jumate. Şi totuşi nu ştiu încă tot despre ce îmi propusesem. ( cel ce zice că ştie tot, nu ştie de fapt nimic … Vorba unei profesoare )

  12. atunci, mult spor să ai şi în continuare, şi sper să înţelegi lucrurile pe care la cauţi…

    slavă Domnului că doctrina mîntuirii e clară, şi nu trebuie să ne certăm pe ea între noi, că atunci ar fi fost jale mare :) mîntuit să fiu, apoi nu mai contează aşa mult restul doctrinelor şi învăţăturilor :)

M-aș bucura să aud și de la tine...

