Întrebare (7)

Şi pentru că examenele de săptămîna aceasta se ţin lanţ (de parcă nu erau destul doar 3, am aflat că după o reprogramare vine şi al 4-lea, God have mercy on me:) nu prea am timp să mă ocup de blog. Aş dori totuşi să pun o întrebare, şi ţi-aş fi recunoscător dacă mi-ai răspunde, am mare nevoie de feedback. Sînt nişte întrebări foarte serioase:

Întrebarea despre gusturile care nu se discută:

1. Ce îţi place şi ce nu îţi place la acest blog pe care-l citeşti acum? (cu siguranţă, nu vreau să fiu periat, şi chiar doresc să nu fii politicos şi amabil şi să încerci să-mi spui exact ce e în neregulă p’aci)

Întrebarea despre punctele tale de interes:

2. (Despre) ce ai dori să citeşti în continuare aici? (asta dacă îţi doreşti asta, eşti interesat şi ţi-ar prinde bine)

Întrebarea incomodă:

3. Te-ai spălat azi pe dinţi? Sigur?!(ok, la asta nu trebuie să răspunzi:)

Îţi mulţumesc pentru că o să îţi iei 2 minute din timpul tău (de fapt, al Domnului) şi o să-mi răspunzi la fel de serios cum te-am întrebat. Bine, partea cu seriozitate e discutabilă.

P.S înainte de a scrie acest articol mă întrebam: „a întreba sau a nu întreba? – aceasta e întrebarea”. Eh, Shakespeare e un clasic încă modern şi necunoscut pentru mine :)

8 gânduri despre „Întrebare (7)

  1. Se pare ca sunt prima care citesc.
    Ti-am zis cand te-am „descoperit” printre bloguri ca rapid i-ai devansat pe primii doi care imi placeau dintre cei ce scriu blog.
    Dupa tine am aflat-o pe Bia, care scrie tot „pe sufletul meu” , cum ti-am zis atunci. Dar pe o alta latura a sufletului:)
    Numai ca….(suntem tot la intrebarea 1:P)…nu stiu, chiar ieri ma gandeam si simt ca nu mai e la fel ca atunci cand am inceput sa te citesc. Ceva e diferit. Nu mai e asa de …nu stiu- profuns, autentic…cum sa-i spun? Poate de vina sunt eu; poate ca e ne-timpul in perioada asta…poate ca e altceva. Sau poate e ca nu mai iti concentrezi atentia doar asupra lui-mai ai si strajerul si anddographia…care, lasa-ma sa iti zic, nu e originala deloc in privinta numelui. Puteai mai mult, sunt sigura :)
    Dar…e alegerea ta sa ai 3 bloguri.
    Numai ca prima consecinta este ca acesta- principalul- o sa aiba de suferit.
    Dar Domnul sa te ajute, sa iti dea in continuare putere si ochi deschisi, urechi deschise la nevoile oamenilor, pentru ca nevoi…sunt din plin.

    Acum sa trec la 2.
    Asta o sa fie scurta. Originalitate si autenticitate doresc. Asta apreciez. Sa scrii aici din prisma experientelor tale, orice ai scrie. Sa treci prin filtrul fiintei tale si …sa Il pui pe Dumnezeu in centrul filtrului, pentru ca tot ce scrii sa fie valoros- pentru tine si pentru noi.

    Si 3…Da, bineinteles :)

  2. Ti-am scris de dimineata niste raspunsuri asa de lungi, dar se pare ca nu s-a salvat:->
    Sa termin dar ce am inceput , nu?

    1. Cand te-am „descoperit” ti-am zis ca intr-un mod rapid ai devansat preferintele mele de pana atunci in materie de bloguri si ai ajuns direct pe locul 1:) De atunci si pana acum te-am tot citit…si nu stiu ce este, dar e ceva altfel acum fatza de ce era atunci. Nu e numai faptul ca , intre timp, am aflat-o pe Bia, care si ea, scrie „pe sufletul meu”, dar pe alta latura a sufletului decat tine:)
    E ceva …poate ca vinovata sunt eu; poate ca e lipsa timpului la tine; SAU…poate ca datorita celorlalte doua bloguri, nu te mai poti investi la fel de mult aici. Este o consecinta, un risc de care probabil ai fost constient cand le-ai creat pe celelalte si ti l-ai asumat.
    Continua sa te implici aici. Sa fii autentic si original- ceea ce nu inseamna sa cauti originalitatea cu price pret-, dar sa treci prin filtrul fiintei tale cele ce ai de gand sa le scrii aici. Si ai grija ca in centrul filtrului fiintei tale sa ramana Dumnezeu- asa, ne vei fi de folos in continuare si iti vei fi si tie :)
    Si cu asta cred ca am rapuns si la intrebarea 2.
    Si la 3….of course. Porsupuesto que si.
    Numai bine…si nu uita ca cel putin 10 oameni necunoscuti se roaga pentru tine si examenele tale:)

  3. 1. Îmi place că eşti concis. (scurt şi la obiect asta-i diviza… În plus vorba lungă sărăcia omului ). 2. Îmi place că din fericire pt mine pot să postez comentari chiar Dak mă chinui cu telefonul în mână (PC-ul meu e pe butuci aşa că mersi că ai adaptat blog-ul şi la mobil. :):):):):):).

  4. 3.Îmi place că adopţi un limbaj accesibil oricărui om. Asta e un atu excepţional . Şi că îmbini divinul cu cotidianul (asta suna ca un comentariu la ora de română ). Şi acum urmează partea proastă încearcă să devi mai liber în exprimare câteodată pare că scrii un pic forţat ( sunt sigură că de fapt nu e aşa ). În rest tot respectul meu. (tema de gândire -desigur după sesiune- mântuirea şi doctrina: sunt strâns legate între ele ? Vreau să văd cum abordezi tema. E proiectul meu de lucru (şi nu, nu caut inspiraţie ci vreau să văd dacă am o teza bună) Domnul fie cu tine.

  5. Eliza,

    Oamenii se schimbă, blogurile se schimbă, gusturile se schimbă, lumea se schimbă… poate că mi-a lipsit implicarea în ultima vreme deoarece am trecut prin aşa multe… celelalte bloguri nu-mi iau din timp, pe străjer îmi ia doar 2 minute să dau un copy-paste, iar pe cel în engleză.. ei bine ăla e de antrenament să mă învăţ cu engleza. Mă bucur că mi-ai răspuns, problema recunoscută e pe jumătate rezolvată.. sau mai mult de jumătate :) în ultimele… 4 săptămîni, să zic, am fost în lipsă acută de timp cît am experimentat şi puterea cu care diavolul te ţine, poate de asta… iar chestiile astea se simt şi se văd. Tot timpul îmi zic „Doamne, dacă aş scăpa de sesiune cu cît drag aş scrie…”
    Mulţumesc că încă mă mai citeşti şi de asemenea mulţumesc pentru toate cuvintele frumoase ale tale… şi cei 10 necunoscuţi o să-şi ia răsplata de la Domnul, pentru că dacă îi las în plata Lui, cu siguranţă o să iasă muuuult mai cîştigaţi decît dacă i-aş răsplăti eu :)

    P.S. Bia scrie fain, e un blog foarte sensibil şi … neobişnuit :)

    Anamaria,

    Mulţumesc în primul rînd că ai cuvinte de apreciere pentru mine, care vin înaintea celor de mustrare.
    Nici un om nu poate fi pe placul tuturor (a propos de asta, cred că am un potenţia articol în minte:) limbajul am încercat să-l ţin simplu şi accesibil şi să vorbesc pe cît posibil la persoana a II-a singular… uneori da, parcă e forţat, însă face parte din stilul meu pe care mi-l şlefuiesc de un an de zile… uneori bat a propos-uri, alteori trebuie să ai o anumită intonaţie şi să empatizezi cu cel ce scrie pentru a (mă) înţelege. O să încerc să scriu în funcţie de timp şi de inspiraţie (pentru că despre aşa ceva, despre mîntuire nu poţi scrie cînd îţi vine pur şi simplu, pentru că e un subiect delicat şi vital). Mulţumesc pentru tot! Domnul să-ţi fie şi ţie Călăuzitorul :)

  6. 1 ce imi place in legatura cu blogul e ca iti folosesti darurile pe care ti le-a dat Dumnezeu,ce nu imi place e ca scrii in engleza,despre ce as vrea sa scrii….hmm….gandeste-te cum ar fi sa scrii despre lupta pe care o au de purtat tinerii in ziua de azi,si daca m-am spalat pe dinti…..grae intrebare nu pot sa iti raspund

  7. Mulţumesc mult de tot! El să fie lăudat pentru orice a pus în mine…

    În engleză o să scriu de-acum doar pe celălalt blog :)
    Lupta tinerilor… hmm, cred că îs mai multe lupte :) o să vedem, bun subiect!

    Binecuvîntări!

  8. Eliza, îmi cer scuze, comentariul tău a ajuns la spam, alături de altele şi nu îmi dau seama de ce. Abia azi am aruncat o privire pe acolo. Sorry

M-aș bucura să aud și de la tine...

