am dreptul la dezamăgire?

Extremist sau nu, El mi-e de-ajuns.

O zi cu Tine, dă bucurii depline. Atît.

De multe ori mă întreb cum de Dumnezeu îmi mai suportă răutatea. N-am idee cum. Dar e mai bine să ştiu doar eu şi El cît sînt de om decît să ştie tot publicul. Mă duc la Cel care mă primeşte şi care nu are cum să fie făţarnic. Duceţi-vă şi voi tot la El. Nu aşteptaţi nimic de la om, nici măcar un pahar cu apă – unii mai degrabă l-ar folosi să ude florile decît să ţi-l dea ţie.

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

15 gânduri despre „am dreptul la dezamăgire?”

  1. Asa-i. Blestemat sa fie omul care se increde in om, fie si pentru un pahar cu apa.
    De cate ori a fost valabil pentru noi; de cate ori va mai fi valabil?!? Cand ne vom invata minte?

    Andrei…fii tare si imbarbateaza-ti inima. Nadajduieste in El si sa-I fim recunoscatori si multumitori pana la extreme ca nu ne face dupa rautatea noastra sau dupa nebunia noastra, ci tot ce primim de la EL este conform cu bunatatea si indurarea Lui, prin har!

    Du-te la El, numai la EL gasesti iertare, alinare, incurajare, putere si chiar vointa de a merge mai departe.

  2. :) Exact. Asta inseamna umanitatea. Si noi , cand o cunoastem deplin, nu mai stim daca ne mai place sau nu. Dar Dumnezeu…cat de bine o cunoaste si totusi…dragostea Lui e la fel de mare pentru fiecare dintre noi.
    Curaj, viteazule. Esti chemat sa arati divinitatea si puterea ei asupra umanitatii.
    Fii altfel decat „cei umani”. Arata-le ca tu nu mai esti condus de umanitate, ci de divinitate!

  3. cînd sînt condus de umanitate şi de sentimentele ei, atunci sînt slab şi sînt predispus la chestii pripite şi necugetate
    însă sînt deplin încredinţat că fiecare lovitură e numărată de El şi are un scop precis pentru mine… fiecare dezamăgire e o lecţie ce trebuie învăţată şi ţinută minte… abia am deschis ochii în lumea aceasta prăfuită, de aceea încă nu sînt învăţat să mă doară praful ce-l primesc… însă de aceea lacrimile sînt bune: curăţă

  4. Atunci…cry a river! Cu fiecare lacrima cursa, sa stii ca devii mai tare, mintea se limpezeste, Cuvantul este spus, intelegerea vine si ea…sau, cel putin, asta se intampla la mine:)

  5. mulţumesc Eliza… voi plînge la noapte, deocamdată am de pregătit un exament aparent imposibil de luat… fii binecuvîntată mult, aşa cum ştie El mai bine…

  6. ….corect, cînd eşti slab, eşti cel mai tare…pentru că nu mai eşti tu, ci El în tine…
    E…doar minunat,măreţ, frumos!
    Da…mai presus de cuvinte :)
    Şi pentru că nu le găsesc, am fugit la şcoală :-„

  7. mulţumesc…iar ţie, putere!
    El întreg să-ţi fie scut! :)
    Ah, şi dacă ai nevoie de un pahar de apă…mai sunt şi din ăştia care dau :)
    …şi udă şi florile :D
    gata…cu El :)

  8. Cata eliberare si cata siguranta cand stii ca El te primeste asa dezamagit cum esti …. de atatea ori! Ce sentiment frumos!

M-aș bucura să aud și de la tine...

