Î&R

question_marks3Aşa mi-am numit noua pagină, din lipsa de spaţiu pe header. E un nume economic, nu face trafic pe Google şi poate să sară în ochi în timp ce este şi oarecum sugestiv şi previzibil, spune despre ce se vrea a vorbi în pagină. E vorba despre o nouă pagină unde promovez comunicarea între noi, unde mi-ar place tare mult să vorbim şi să vedem cum ne putem ajuta unul pe celălalt să ne înţelegem. Aştept să mă întrebi!

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

4 gânduri despre „Î&R”

  1. Cum poţi să-i slujeşti Domnului? Suntem mici (sunt mică) , neputincioşi şi fără voia Lui am fi frunze bătute de vânt… Dăm de necaz, ne batem cu pumni în piept că ne pare rău, plângem până la sânge, Domnul în marea Sa îndurare ne arată o portiţă… Am scăpat ne lăfăim iarăşi în păcat şi uităm de binefacatorul nostru… Însă El nu uită de noi… Şi suntem mici şi neputincioşi pradă propilor păcate… Cum îl putem sluji pe Domnul?

  2. Dragă Anamaria,
    Cum putem sluji Domnului…? e o întrebare MARE! E mult spus „a sluji pe Domnul, a face ceva pentru El”

    Să-ţi spun ce cred eu. Eu cred că Dumnezeu nu are nevoie de noi, nu are nevoie de slujirea noastră. Cînd Ilie s-a dus în pustie să se sinucidă practic, crezînd că el e singurul om rămas pentru Domnul, Domnul îi spune că a mai păstrat încă 7000 de bărbaţi care nu s-au închinat idolilor sau dumnezeilor străini… Ilie nu era singurul…

    Însăşi faptul că ne-a dat onoarea să-I pronunţăm Numele e ceva incredibil… noi nu lucrăm pentru El, noi slujim pentru că nu avem cum altfel să facem cînd ne simţim atinşi de dragostea Lui… nu ai cum să taci, trebuie să ţipi şi să spui şi altora ce Dumnezeu mare te-a mîntuit! E o onoare şi o cinste faptul că El te-a lasat sa faci o slujire pentru ceilalţi oameni ÎN Numele Lui Preasfînt, nu PENTRU El… El nu are nevoie de slujirea ta. Nu are nevoie de nimic de la oameni. Ah, că El te-a lăsat să faci lucruri şi să slujeşti în Numele Lui, asta e doar harul Său, mila Sa, dragostea Sa… poate mă repet, dar vreau să se înţeleagă bine…

    Cădem tot timpul, cum păţit eu astăzi, pentru că încă avem firea pămîntească în noi, şi firea pămîntească îşi cere tributul… e un război spiritual invizibil, iar unele lupte le mai pierdem, totuşi, războiul îl cîştigăm cu El, pentru că El este cel care nu-Şi ia Mîna niciodată de la noi.. nici măcar o clipă… El ne ţine…

    John Piper zicea că dacă Domnul şi-ar lua Mîna de la noi, mîine dimineaţă ne-am trezi că nu mai credem… pînă şi credinţa noastră în El, tot de la Domnul vine… atît e de mare dragostea şi mila Sa…

    Sper că ai înţeles cum văd eu lucrurile: Dumnezeu Atotputernic, Suveran, fără El, nici Diavolul nu ar avea suflare. Toate se ţin din El, prin EL şi pentru El.

    Mulţumesc de întrebare, a fost un exerciţiu util pentru mine. :)

  3. ok eu zic asa… poate ma insel dar e punctul meu de vedere… desigur Domnul nu are nevoie de slujirea noastra ce putem noi sa-i dam Marelui Creator, insa suntem nepretuiti pentru el, fiecare in parte suntem facuti dupa chipul si asemanarea Lui. daca nu ar fi fost asa Mantuitorul nu ne-ar fi fost trimis… sa-si dea propriul Fiu pentru al vedea badjocorit si omorat pe o cruce mizera a fost cea mai mare dovada ca Domnul ne iubeste… fiecare om intors la El este o bucurie pentru Domnul… zic eu…

  4. da, ai dreptate, ana-maria, doar scrie în Biblie că e sărbătoare în cer pentru fiecare suflet întors la Domnul. Şi vezi şi Isaia 43, ce declaraţie de dragoste face Domnul Dumnezeu acolo… eu în acel comentariu am încercat să sugerez că noi, de la noi înşine nu avem nimic de dăruit, şi nici nu putem face ceva pentru Domnul, de la sine…

M-aș bucura să aud și de la tine...

