În sacou şi fără cravată

Pentru că sesiunea studenţească a luat sfîrşit, „La Anddij… în sesiune” a devenit „La Anddij… în sacou”. Şi aceasta nu pentru că Marius Cruceru e fără cravată, ci pentru că am dorit să fiu inspirat în continuare de sacoul tatălui meu, dar şi de sacoul Tatălui meu ceresc.

În cer n-or să ne dea sacouri, nu? Cred că nu, tocmai de aceea îl port acum, cît mai pot.

Şi pentru că nici mie nu-mi şade bine cu cravată cînd scriu pe blog, o să mă alătur mai sus amintitului tot într-o postură fără cravată, dar în sacou.

Un articol despre cravată aici şi unul despre sacouri tot aici.

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

4 gânduri despre „În sacou şi fără cravată”

  1. si cand ma gandesc la una din cravatele mele preferare…
    este una care reprezinta untr-un fel starea bisericii noastre, cred ca m-ai vazut cu acea cravata.. imi place sa o port, mai ales in biserica…
    este o cravata cu oi su cu berbeci, multi berbeci…
    care e procentul berbecilor intr-o stana?
    cati „berbeci” avem noi prin biserici?
    cred ca ti-ar sta bine cu cravata de aia cu un nod cat un ghiveci de flori…=))

  2. hai că berbeci dacă avem, nu e așa mare problemă, dar capre să nu fie, aia e mai greu… știi tu, oile la dreapta, caprele la stînga :)

    pai chiar cît un ghiveci o să-mi fie nodul, că eu numai din alea știu să fac :)

  3. berbecii? depinde ce conotații metaforice ai atașat cuvîntului ”berbec” în afirmația ta.. :) sau un răspuns mai simplu… berbecii, cum unde? pe cravata ta :)

M-aș bucura să aud și de la tine...

