Maratonul aprecierii

Pe lîngă gîndurile auzite sîmbătă, 14 martie, pe care le voi strecura printre seria de articole ce va urma, voi încerca să aşez şi gînduri personale, ceea ce Domnul va dori să-mi pună în inimă. Eu sper să iasă un buchet frumos. Gata, e oficial! Urmează Săptămîna aprecierii.

Articol de astăzi este doar unul introductiv şi aş dori ca să folosesc restul zilelor din săptămîna ce urmează ca să scriu doar pe acest subiect.

Ştiu că ai idei bune şi care cu siguranţă îmi vor prinde bine această săptămînă, de aceea te rog să mă ajuţi, ca împreună să facem ceva util în această săptămînă, să fie o săptămînă în care aici să se dea învăţătura potrivită doar pentru ca apoi să fie pusă în practică. În primul rînd e nevoie de rugăciune, apoi e nevoie de implicare practică. Dacă consideri că ai exemple din Biblie unde se vede clar aprecierea, ori dacă ai orice versete care să ajute la conturarea mai bună a subiectului aprecierii, te rog să laşi un comentariu pentru a fi dezbătut mai departe. Depinde foarte mult de tine dacă lunea viitoare vom avea 7 articole, ori… doar 3 sau 4 (deoarece cam atîtea am în minte, mai urmează să le şi scriu).

Luni vom trasa un scop general împărțit în 5 felii ce vor forma un întreg pentru săptămîna ce ne stă în față, apoi sîmbăta viitoare vom trage concluziile.

Sîntem oameni, iar aprecierea este unul dintre combustibilii fără de care ne este imposibil să mergem mai departe în unele situaţii.

Rămîi cu noi în Săptămîna aprecierii!
___________________________________________________________________________________________
Alte articole „maratonale”:

Maratonul durerii
Triatlonul vieții: Ironman
Durerea unui Tată

16 gânduri despre „Maratonul aprecierii

  1. wow e chair faina initiativa!!!
    ma voi gandi si voi reveni cu ganduri:)
    apreciez tot ceea ce faci!!!
    Fii binecuvantat!!!!

  2. 1 Corinteni 11:2: “Va laud ca in toate privintele va aduceti aminte de mine, si ca tineti invataturile intocmai cum vi le-am dat”

  3. frumos spus..expus..
    ştim teorie la greu..partea frumoasă vine atunci când trebuie sa le punem în practică… atunci ne dăm testul..

  4. :) Idei ca asta nu vin din neant; vin din relatie, din cugetare, din interes; din Dumnezeu.
    Eu apreciez asta , faptul ca te preocupi sa investesti timp de valoare in oameni, din Dumnezeu.
    La multe aprecieri! :)

  5. Primul articol din maraton este acesta, la care tocmai ai comentat, este un articol introductiv. Acesta a apărut lunea trecută dar l-am mutat pe vineri, după cum vezi la dată, cu ajustările de rigoare. Articol de azi, luni 23 martie l-am redenumit: Maratonul aprecierii – Ziua 1. Sper că am reușit să clarific nelămurirea :)

M-aș bucura să aud și de la tine...

