Richard Wurmbrand – moartea… sînt curios să văd cum să o facă pe asta!

„Singurul sentiment care mă copleșește când mă gândesc la moarte este … curiozitatea. Vezi, am fost cu Domnul Isus de atâția ani împreună. Am umblat împreună. Am fost în celula morții din închisoare, dar am fost și în casele regelui la Versoix. Am fost cu El în foarte multe țări ale lumii. Am fost cu El sănătos și am fost cu El bolnav. Am fost cu El la săraci și am fost cu El la bogați. Peste tot L-am văzut ce face și cum face. Când mă gândesc la clipa marii treceri dincolo mă întreb: Sunt curios să văd cum o să o facă pe asta! Cred că voi învăța ceva de la El și cu ocazia asta!”

Richard Wurmbrand

sursa

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

3 gânduri despre „Richard Wurmbrand – moartea… sînt curios să văd cum să o facă pe asta!”

  1. Oare de ce marii oameni ai credinţei nu sunt apreciaţi în timpul vieţii?
    Vom învăţa oare vreodată lecţia?
    Sau şi generaţia noastră se învârte în cerc?

M-aș bucura să aud și de la tine...

